Ik val wel inquote:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossielquote:
Maar niet qua uiterlijk, griezel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossiel
Post eerst maar eens een foto van jezelf, dan kan ik dat beoordelenquote:
Ja, noemt ie me nu gewoon lelijk?quote:
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik loop nu uit voorzorg met een grote boog om ELKE oude man heen
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?![]()
Oud EN dom
Ik was niet eens in de buurt, loserquote:Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet eens in de buurt, loser
Ik was in mn eigen dorpquote:
Okeejquote:Vrede doen?
In mijn dorp?quote:
Das wel heul snelquote:
Zou toch kunnen?quote:
Ja, jij wilt toch kinderen?quote:Das wel heul snel
Je weet niet eens waar ik woonquote:
Heb je m al zo lang niet gebruikt?quote:Ja, jij wilt toch kinderen?
Dan moeten we opschieten, anders valt 'ie er af...
Zeker weten?quote:
Nee, leg eens uitquote:Heb je m al zo lang niet gebruikt?Weet je nog wel hoe het moet?
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd iigquote:
Ik ben heel onschuldig en blijf maagd tot het huwelijk, dus ik weet het ook nietquote:Nee, leg eens uit
Groene thee ijsquote:Op woensdag 3 november 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
After eight ijs![]()
![]()
Oh, en hoi![]()
Ff bijlezen.
Over wie van ons twee heb je het nu?quote:
Over IJsmeis.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over wie van ons twee heb je het nu?
Echt waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Over IJsmeis.
Mannen zeggen vaak gewoon wat ze bedoelen
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
APK, ik heb je 'dat is kaarsvet op mijn raam' excuus even gejat vanmiddag.
Hope you don't mind.
En anders maar wel
Oh, die heb ik niet gezien iddquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?
En zijn Tombo en ik de enige op FoK! die die IJsmeis.rar oid niet gezien hebben?
Niet in het ijs neequote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gezien idd
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?quote:
Ja, nu heb ik zin in sushiquote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in het ijs nee
Wel in de sojasaus. Jottem. En bah
Kinkyquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
Ow, ja, bij mij ook als ik het via een nieuw venster doe.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?
Ik hing met mijn haar in de sojasausquote:
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Nee, dat heb ik mijn servet laten doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor mequote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.
Ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik mijn servet laten doen
[..]
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |