Ik val wel inquote:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossielquote:
Maar niet qua uiterlijk, griezel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik had je dochter kunnen zijn qua leeftijd, fossiel
Post eerst maar eens een foto van jezelf, dan kan ik dat beoordelenquote:
Ja, noemt ie me nu gewoon lelijk?quote:
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik loop nu uit voorzorg met een grote boog om ELKE oude man heen
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, was jij dat die net tegen mij aanbotste?
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat snap je niet aan een grote boog om iemand heen?![]()
Oud EN dom
Ik was niet eens in de buurt, loserquote:Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand anders die er oud uitzag waarschijnlijk, schele.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet eens in de buurt, loser
Ik was in mn eigen dorpquote:
Okeejquote:Vrede doen?
In mijn dorp?quote:
Das wel heul snelquote:
Zou toch kunnen?quote:
Ja, jij wilt toch kinderen?quote:Das wel heul snel
Je weet niet eens waar ik woonquote:
Heb je m al zo lang niet gebruikt?quote:Ja, jij wilt toch kinderen?
Dan moeten we opschieten, anders valt 'ie er af...
Zeker weten?quote:
Nee, leg eens uitquote:Heb je m al zo lang niet gebruikt?Weet je nog wel hoe het moet?
Volgens mij heb ik dat nooit gezegd iigquote:
Ik ben heel onschuldig en blijf maagd tot het huwelijk, dus ik weet het ook nietquote:Nee, leg eens uit
Groene thee ijsquote:Op woensdag 3 november 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
After eight ijs![]()
![]()
Oh, en hoi![]()
Ff bijlezen.
Over wie van ons twee heb je het nu?quote:
Over IJsmeis.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over wie van ons twee heb je het nu?
Echt waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Over IJsmeis.
Mannen zeggen vaak gewoon wat ze bedoelen
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
APK, ik heb je 'dat is kaarsvet op mijn raam' excuus even gejat vanmiddag.
Hope you don't mind.
En anders maar wel
Oh, die heb ik niet gezien iddquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook kaarsen voor het raam dan?
En zijn Tombo en ik de enige op FoK! die die IJsmeis.rar oid niet gezien hebben?
Niet in het ijs neequote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gezien idd
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?quote:
Ja, nu heb ik zin in sushiquote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in het ijs nee
Wel in de sojasaus. Jottem. En bah
Kinkyquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik wou nog zeggen; het is niet zo dat Greys of ik gister met ons haar in het ijs gehangen hebben ofzo![]()
Ow, ja, bij mij ook als ik het via een nieuw venster doe.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk, als ik (onder ander account) er met rechtermuisknop op klik en openen in nieuw venster doe dan pakt ie hem, maar zegt ie dat ie al weg is?
Ik hing met mijn haar in de sojasausquote:
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik hing met mijn haar in de sojasaus
Als er nou ook nog vis in mijn haar gezeten had dan was het de moeite.
Nee, dat heb ik mijn servet laten doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je je haar nou eigenlijk afgelikt?
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor mequote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat moet je je haar strak naar achteren binden en een streng onderwijzeressenbrilletje dragen.
Ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik mijn servet laten doen
[..]
Met het haar strak heb ik een veel te streng hoofd, dan is iedereen bang voor me
Mijn haar hing niet in de sausquote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt het wel uit je haar gelikt?
Oeh, een vrouw met een kort, pittig, kapsel!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Mijn haar hing niet in de saus
Daar is het te kort voor
Zo praat ik tegen vrouwen met een kort, pittig, kapsel.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Wat een overdaad aan onnodige komma's in die zin.
ZO kort is het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, een vrouw met een kort, pittig, kapsel!
donderdag begonnen vandaag klaar, hij is voor Isa, mn nichtje. En ook omdat ik t tof vind om te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Wat een gepriegel moet dat geweest zijn!
Mooi geworden hoor. Waarom en voor wie deed je dit ook alweer? Of gewoon omdat je het leuk vindt? Ik had het binnen tien minuten in een hoek gesmeten denk ik uit frustratie, ik ben niet goed in dat creatieve gepiel.
rottig dat ze weg is, maar fijn dat t een leuk gezin is, houden ze je nog wat op de hoogte in de toekomst?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
*meldt*
Mitzy is verhuisd.![]()
Naar een heel leuk gezin!
Telkens 1 sushi?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Oeh das dubbel Cat
Wel fijn dat ze mee kon
Ik heb gister in Shabu alle 5 de rondes iets besteld
Het scheelt een hoop dat hier nog 4 kittens rondrennen, dan mis je haar eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
rottig dat ze weg is, maar fijn dat t een leuk gezin is, houden ze je nog wat op de hoogte in de toekomst?
Ik ga zalmspiesjes grillen. Met broccoli en gebakken aardappeltjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nu een lekkere portie kip kerrie uit de vriezer.
Rijst is bijna klaar
Hallo braaf kind!quote:
Wat doe je als er iedere avond een poes van 9 kilo op je schoot ligt, met haar hoofd op je borst, poten in je nek en haar staart tot op de grond, zodat je niks meer van tafel kunt pakken en je alleen nog maar tv kunt kijken?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Tosties. Kaas.![]()
Wat doe je als je aan het koken bent en er loopt een kattenkind om je voeten heen te gillen? Die stop je in de zak van je vest.Ze kon lekker rondkijken maar na een minuut of 2 was ze er echt klaar mee.
tis daarmee? heb t gemistquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik wilde effe vrolijk meelezen, lees ik net over Rufus van Strega en Pagan
Slik.
Wat ik doe in een vergelijkbare situatie: accepteren dat je de komende uren gebakken zit en hopen dat je voldoende voedsel en drinken bij je hebt staan. En dat de telefoon niet gaat als de hoorn niet bij je ligt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat doe je als er iedere avond een poes van 9 kilo op je schoot ligt, met haar hoofd op je borst, poten in je nek en haar staart tot op de grond, zodat je niks meer van tafel kunt pakken en je alleen nog maar tv kunt kijken?
In Memoriam #2quote:
Lust je ook geen tosties nee?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Tosties. Kaas.![]()
Wat doe je als je aan het koken bent en er loopt een kattenkind om je voeten heen te gillen? Die stop je in de zak van je vest.Ze kon lekker rondkijken maar na een minuut of 2 was ze er echt klaar mee.
Ik heb net mn tv op het goede net gezet, koffie gepakt EN sap, mn ds en mn telefoon en mn laptop naast mequote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik doe in een vergelijkbare situatie: accepteren dat je de komende uren gebakken zit en hopen dat je voldoende voedsel en drinken bij je hebt staan. En dat de telefoon niet gaat als de hoorn niet bij je ligt.
quote:
Tja, kaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lust je ook geen tosties nee?
Plastuitje.quote:[..]
Ik heb net mn tv op het goede net gezet, koffie gepakt EN sap, mn ds en mn telefoon en mn laptop naast me
Ik zat nog geen 2 seconden en ik had 2 katten op me
Nu maar hopen dat ik niet moet plassen
Je afwas is af?quote:
Ben jij o-oh?quote:
Nee, heb je t al gedaan?????quote:
Tombobemoeialquote:
Nee!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, heb je t al gedaan?????
Ik ga t zo doen, maar ik heb amper wat
Ga afwasssen luie draakquote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar ik heb de lekkere yoghurtjes van de Aldi gekocht waar je het over had.![]()
De turkse, die met anananananananas en die met peer.
Nee!quote:
Ik heb ze net gekocht, ideaal ontbijtvoer, dacht ik zo.quote:Heb je ze al geproefd??????
Ze zijn echt allemaal fucking lekker
Soms zijn die automatische PI's toch niet zo...quote:
* grinnikt *quote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zijn die automatische PI's toch niet zo...
(Niets ten nadele van jou).
Nee he... C_A had het ook een keer, eenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Happy Boyquote:
Verdronken zeker?quote:
Je hebt dr heul geen maar gecondoleerd hoor knulquote:
Neequote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
* grinnikt *
Zeg, had jij die yoghurtjes en die drank nou nog gekocht of wat?
Die van mij heeft een eigen leven. Als ik hem voor 1 post verander dan meent hij dat dit de permanente setting is.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee he... C_A had het ook een keer, eentoen ze zei dat ze misschien ontslagen werd...
Daarom heb ik mijne op [ afbeelding ] gelaten
Hee dat deed die van mij net ook ffquote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij heeft een eigen leven. Als ik hem voor 1 post verander dan meent hij dat dit de permanente setting is.
Watjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die drank wilden Gb en ik echt gaan halen, maar het was zulk belachelijk rotweer met alleen maar hoosregen in de stad toen dat we vrij snel weer naar huis zijn gegaan. En de Aldi daar zit niet in het centrum, dus dan hadden we te ver door de regen moeten lopen. We zijn een beetje van suiker![]()
Verder zit het hier niet in de buurt, dus dan maar geen drank en yoghurtjes.
Niet als je kunt lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg je een natte pyjama van hoor
Ik kan prima lezen, mijn interpretatie van de gelezen zin is alleen van toepassing in mijn eigen wereldje.quote:
quote:
ook.quote:
das idd totaal niet handigquote:Op woensdag 3 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou istie weer goed!quote:
Zelfs als ik Zwabber zijn tong neem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
wla gwa jwe meh mew tonw dwoen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs als ik Zwabber zijn tong neem.
bakken en opvretenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wla gwa jwe meh mew tonw dwoen?
Was was dat recept van jou ook alweer?quote:
PMquote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was was dat recept van jou ook alweer?
* mes pakt *quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
NS![]()
NS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Heerlen geweest, en niet ff gezwaaid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat er vnaaf aan de hand was btw, de trein naar maassluis reed niet, heb de bus maar genomen, nooit beseft dat die praktisch bij mij voor de deur stopt
Jawel! Maar jij zwaaide niet terug.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Heerlen geweest, en niet ff gezwaaid
Hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat er vnaaf aan de hand was btw, de trein naar maassluis reed niet, heb de bus maar genomen, nooit beseft dat die praktisch bij mij voor de deur stopt
Whutwhutwhut 11 november? Die heb ik ook gemist.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yo, ik had even gemist dat we 11 november lootjes gaan trekken voor Sesa
![]()
Maar ik had dus laatst gemeld dat als ik de aangemaakte groep van vorig jaar heractiveer dat ie er dan voor zorgt dat je het lootje van vorig jaar niet kan trekken. Wellicht handig?
Anyhoe, de aanmeldingen zijn nog wat karig hoor!
Dat staat in de wiki zag ik opeens.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut 11 november? Die heb ik ook gemist.
We hadden maar wat geroepen hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yo, ik had even gemist dat we 11 november lootjes gaan trekken voor Sesa
![]()
Maar ik had dus laatst gemeld dat als ik de aangemaakte groep van vorig jaar heractiveer dat ie er dan voor zorgt dat je het lootje van vorig jaar niet kan trekken. Wellicht handig?
Anyhoe, de aanmeldingen zijn nog wat karig hoor!
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NS.
Ik hoef maar tien minuutjes met de trein, maar dat kunnen ze niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn eventuele uitwijkmogelijkheid had last van seinstoringen (bij mij was het defect materiaal, tussen Arnhem en Nijmegen een aanrijding.. Het gaat niet mis OF helemaaaaaaal mis.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
bij anna paulowna ook een aanrijdingquote:Op woensdag 3 november 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
tussen arnhem en nijmegen een aanrijding, nu tussen zwolle / leeuwarden een aanrijding
mikken kunnen ze wel bij de NS
Da's altijd zo. Maar gelukkig ben je nu thuis!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoef maar tien minuutjes met de trein, maar dat kunnen ze niet aanEn mijn eventuele uitwijkmogelijkheid had last van seinstoringen (bij mij was het defect materiaal, tussen Arnhem en Nijmegen een aanrijding.. Het gaat niet mis OF helemaaaaaaal mis.
Ja, heb een bus genomen naar een dorp waarvan ik dacht dat vanuit daar weer een bus ging naar het dorp waar ik na de trein meestal op de bus stap. Volgt u hem nog?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's altijd zo. Maar gelukkig ben je nu thuis!Toch?
Vriendje.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heb een bus genomen naar een dorp waarvan ik dacht dat vanuit daar weer een bus ging naar het dorp waar ik na de trein meestal op de bus stap. Volgt u hem nog?![]()
Maar daar ging geen bus, dus vriendjelief heeft me opgehaaldEn na twee uur reizen had ik toen wel zin in pizza en nu ben ik weer happy
Ik heb al gekeken daar naar idd. Kan mensen toevoegen en er af halen. Maar goed ik hoor het volgende week wel of heractiveren nodig is.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden maar wat geroepen hoor
Maar kan dat niet alleen als iedereen die meedoet vorig jaar ook mee deed?
Champions Leaguequote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vriendje.![]()
Pizza!![]()
Er is niet veel op tv vanaaf geloof ik.
Eens kijken of Shallow Hal wat is. En anders heb ik nog wat fillumkus liggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Champions League![]()
Ik ga zo dus lekker met mijn laptopje in bed liggen en series kijken
Shallow Hal heb ik ooit gezien, daar moet je voor in de stemming zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens kijken of Shallow Hal wat is. En anders heb ik nog wat fillumkus liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |