abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88593389
Yep, TS laat haar lekker rondneuken en gaat vervolgens als gecastreerd schoothondje zonder ruggegraat weer naast haar op de gezamelijke bank zitten.
@TS: onthou wel dat je niet de enige bent die in haar roompotje heeft geroerd, de volgende keer dat je weer over haar heen mag.
pi_88593436
Tja jeice, wat moet ik hier op zeggen?
Je lijkt veel op hoe ik vroeger was, te lief en te eerlijk.
Doe eens lief!
pi_88593488
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Prenzlauer het volgende:
Tja jeice, wat moet ik hier op zeggen?
Je lijkt veel op hoe ik vroeger was, te lief en te eerlijk.
En zijn vriendin maakt er handig gebruik van. Kan het haar niet eens kwalijk nemen, die jongen verdient het eigenlijk gewoon om eens op zijn bek te gaan.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:48:24 #154
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88593504
Dit dreigt idd wel heel clichématig af te lopen. Haar acties zijn allemaal hopeloos voorspelbaar verder.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88593550
Ze speelt t handig though, een leuk neuknestje voor met de barman, en mocht dat falen bespeelt ze TS zo geniaal dat ze daar met wat traantjes en 'ik weet nu pas hoeveel ik van je hou ;( ' terecht kan.

Ruggegraat tonen kerel, zie wat ze je flikt; de barman, je dumpen en dan nu de deur weer op een kier zetten, etc. etc.

Laat niet zo met je spelen en neem nu gewoon zelf de touwtjes in handen. Tief haar en d'r zooitje eruit, ga het verwerken en als JIJ daar behoefte aan hebt neem JIJ wel weer een keer contact met haar op. Over een jaartje ofzo.

Wedden als je dat doet dat ze dan met de barman is?
pi_88593813
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ze speelt t handig though, een leuk neuknestje voor met de barman, en mocht dat falen bespeelt ze TS zo geniaal dat ze daar met wat traantjes en 'ik weet nu pas hoeveel ik van je hou ;( ' terecht kan.

Ruggegraat tonen kerel, zie wat ze je flikt; de barman, je dumpen en dan nu de deur weer op een kier zetten, etc. etc.

Laat niet zo met je spelen en neem nu gewoon zelf de touwtjes in handen. Tief haar en d'r zooitje eruit, ga het verwerken en als JIJ daar behoefte aan hebt neem JIJ wel weer een keer contact met haar op. Over een jaartje ofzo.

Wedden als je dat doet dat ze dan met de barman is?
Helemaal eens. Heb wat zelfrespect! Denk aan je eigen shit ipv aan die van haar. Dat doet ze namelijk ook niet bij jou. Je bent echt te lief terwijl je daar nu al helemaal geen reden meer voor hebt!
Que Sera ~
  donderdag 11 november 2010 @ 14:00:12 #157
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88593980
Met 'ik wil rust en alleen zijn' bedoelt ze dat ze zich benauwd voelde in de relatie en even lekker wil rondsletten, alvorens weer terug te keren bij het veilige nest. Dat veiligstellen van dat nest is ze nu aan het regelen. Trap er niet in.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88594104
Zucht...

Hoe krijgt ze dat voor elkaar, volgende week al een appartmentje? is ze dan al niet langer bezig met weggaan?

Niet om lullig te doen, echt niet, ik vind het allemaal klote voor je, maar ik zou haar echt echt niet meer vertrouwen. Hoe lief en aardig ze altijd geweest is, momenteel behandelt ze jou heel slecht.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:07:20 #159
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88594275
Inderdaad. In deze tijd is het schier onmogelijk om binnen een paar weken een woning te regelen. Of had onze barvriend nog ergens een plekje vrij voor haar? Ik vind het maar wazig allemaal.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88594850
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef goofy_goober het volgende:
Inderdaad. In deze tijd is het schier onmogelijk om binnen een paar weken een woning te regelen. Of had onze barvriend nog ergens een plekje vrij voor haar? Ik vind het maar wazig allemaal.
TS trapt er nog in ook, dat zielige verhaaltje dat ze 'spontaan' een appartementje had gevonden :')
  donderdag 11 november 2010 @ 14:25:21 #161
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88594923
Jullie maken TS zijn ex wel erg zwart hier :{w
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 11 november 2010 @ 14:37:28 #162
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88595388
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
Da's ook wel weer zo, het is natuurlijk een kwetsbare periode voor hem, dan laat je wat makkelijker over je heen lopen. Is mij ook overkomen :@
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:49:27 #163
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_88595822
Ja hallo allemaal, nou dat was me het avondje wel in dat kille, lege, grote huis helemaal voor ons alleen. Haar ex wil daar even niet meer slapen, dus we hadden het rijk alleen. Het is alleen wel een teringeind van mijn barretje af waar ik werk, dus voor deze gelegenheid had ik mijn broer's auto gecharterd. Maar goed, dit wanhopige en aandachtszoekend sletje is dat op dit moment nog wel waard. Ik heb haar in de badkamer dus even in al haar hoeken en gaten doorgeneukt, totdat we ineens gerinkel van de voordeursleutels horen, komt die ex dus toch even langs in ze eigen huis. Gelukkig kon zij doen alsof ze op de pot zat en ik ben snel door de achterdeur weggesneakt. Het handige van in de badkamer ketsen is dat je geen lakens vies maakt (die hij overigens pas gewassen had). Zo gebeurt er weer eens wat in het rumoerige leven van een doorsnee-barman.

Biertje allemaal, of een Bacardi-Cola?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 11 november 2010 @ 14:58:21 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88596124
dat noemen we nou humor van de bovenste plak :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88597985
TS O+
pi_88598608
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Nee, alles relativeren vlak na zo'n klap heeft zin zeker :')
Doe eens lief!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:10:24 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88605185
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik krijg eerder het gevoel dat TS zoiets heeft van: 'Ach, die gekke meid! Ze moet gewoon even los, maar ze realiseert zich snel genoeg dat ze verkeerd bezig is en dan komt ze snel genoeg weer terug bij me!' Fail.
Dit, hoe kut ik het ook voor TS vind.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88606006
Misschien is de barman wel degene die geen relatie met haar wil.
pi_88607001
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Xennia het volgende:
Misschien is de barman wel degene die geen relatie met haar wil.
Beetje barman gaat inderdaad zijn handen niet branden aan dit soort materie.
Doe eens lief!
pi_88607220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:28 schreef RianaLuna het volgende:

[..]

Lol. Grappig dat jij dat weet.. Misschien doet ze het wel gewoon veilig.
Veilige seks past niet in haar huidige gedragspatroon.
Geen seks overigens wel. Alleen niet erg waarschijnlijk ;)
pi_88621209
Ach vanavond de knoop idd zelf maar eens definitief doorgehakt. Ik had eigenlijk een prima dag op het werk, en kon alles redelijk relativeren. Vandaag was weer zo'n dag dat ik sterk in m'n schoenen stond en eindelijk meer aan mezelf dacht dan aan haar. Ik zal niet zeggen dat ik vrede had met de situatie, maar ik had voor mezelf wel het besluit genomen het nu echt af te kappen.

Ze was bij m'n ouders geweest vanavond, die wilden ook wel eens even met haar praten. Niet om haar zwart te maken of onder druk te zetten, maar ze hebben een goede band met haar, zagen haar als een dochter, en wilden ook wel eens wat duidelijkheid en zekerheid, en daarnaast alles proberen op een normale manier af te sluiten. Ik had wederom weer niks van me laten horen en vond het prima zo. Maar ze belde vanaf m'n ouders of ze wat spullen die in m'n auto stonden (die ik dus inmiddels weer terug had) op kon halen op het huisadres van m'n broertje. Ik zei dat ik die spullen al thuis afgegooid had en ze die daar op kon halen. Het gesprek was koel en zakelijk van mijn kant, en daar had ze duidelijk moeite mee.
Ik heb haar gezegd dat ze tot zondag krijgt haar spullen uit het huis te halen, en de auto van m'n ouders die ze nu heeft zondagavond weer bij hun in te leveren, samen met de sleutel van "ons" huis. Ze krijgt die tijd vooral om te laten merken dat ik er boven sta, en ze mag best nog wel even een flink schuldgevoel hebben.

M'n ouders hebben ook tegen haar gezegd: wat gaat het worden? Geef je het nog een kans en gaan jullie samen in het huis om het ECHT te proberen of houdt het hier definitief op? "ik weet het niet" zei ze. Daar namen mijn ouders geen genoegen mee en uiteindelijk zei ze dat het hier ophield. M'n ouders eisten ook min of meer dat ze het contact absoluut verbrak. Ook daar had ze moeite mee, ze vroeg zelfs nog: "ok misschien contact tot het einde van dit weekend dan?" Ergens denk ik nog steeds dat ze twijfelt, maar ik heb vandaag voor het eerst niet het gevoel gehad dat ik op die twijfel moest vertrouwen. Ik ben er zelf ook klaar mee, dit is niet goed voor me, dit werkt niet. Het gesprek van m'n ouders was eigenlijk helemaal buiten mij om gegaan, en hoewel ik vandaag toch al min of meer de beslissing had genomen om het van me af te zetten was het wel een fijne bevestiging.

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ze idd nog steeds gek is op die barman en er contact mee is blijven houden, en hoewel ik er nog steeds wel moeite mee heb dat ze samen kunnen zijn en van alles kunnen doen, kan ik het nu makkelijker van me af zetten dan eerst. Vandaag, toen ik nadacht over alles wat ze me aangedaan heeft (vreemdgaan, dingen achterhouden, liegen) vond ik het wel makkelijker om die gedachten weg te schuiven.

Tuurlijk, ik ga het er de komende tijd nog moeilijk mee hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden. Beter in mijn vel zitten, ik ga gesprekken aan met de psych (2e afspraak komende woensdag) mijn baan blijft hetzelfde maar de werkplek komt 60km dichterbij. Ik ga weer lol hebben met vrienden, die zich nog steeds aan blijven bieden wat echt geweldig is. En iedereen in mijn omgeving is ervan overtuigd dat ik snel (maar niet te snel :P) weer een leuke vriendin ga vinden. Daarnaast ben ik gezegend met een fantastische familie, en m'n pa en ik gaan binnenkort even om de tafel om een poging te doen het huis in m'n eentje te kunnen behouden. Moet qua maandlasten goed kunnen, en heb ik iig wat achter de hand om evt. een toekomstige vriendin thuis uit te nodigen :+ Kan ik de komende dagen vast wennen aan het idee dat ik daar vanaf maandag in m'n eentje slaap.

Ik ben er nog lang niet, maar ik zie alles al iets positiever in, dat mag ook wel na 3 weken pure ellende. Natuurlijk zal ik ook weer sombere dagen hebben, het zal met ups en downs gaan, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden :)

Oh en btw... bedankt voor alle reacties natuurlijk! Dat is wel 1 van de redenen dat ik vandaag ben gaan inzien dat het idd niet meer kon. Helaas liet mijn gemoedstoestand het niet toe eerder deze beslissing te nemen, maar uiteindelijk hebben jullie het voor een groot gedeelte wel bij het rechte eind gehad. Ik blijf echter bij mijn mening dat het van nature een lief meisje is, en hoewel ik niet kan bewijzen dat ze geen sex heeft gehad met hem oid, heb ik wel sterk het vermoeden dat dit idd niet gebeurd is. Ik weet overigens ook nog steeds 100% zeker dat hij nooit in ons huis geweest is. Maar de vele reacties, vaak ook kort na een post van mij heb ik zeker gewaardeerd! :)

[ Bericht 8% gewijzigd door jeice op 12-11-2010 01:14:13 ]
pi_88621530
^O^ Ik vind je tof TS. Heb het hele topic meegelezen, en je klinkt als een ontzettend lieve jongen, en de manier waarop jij met je ex omgaat is erg respectvol. Ook al krijg je dat respect misschien op dit moment niet terug, dan nog kan jij terugkijken en trots op jezelf zijn :*
♥ scars make us who we are ♥
pi_88623709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:23 schreef Mama_Mia het volgende:
^O^ Ik vind je tof TS. Heb het hele topic meegelezen, en je klinkt als een ontzettend lieve jongen, en de manier waarop jij met je ex omgaat is erg respectvol. Ook al krijg je dat respect misschien op dit moment niet terug, dan nog kan jij terugkijken en trots op jezelf zijn :*
Ja leuk, maar je koopt er natuurlijk gewoon geen flikker voor. Zit je dan straks in je lege huis, met je respect. Nou poeh hee, fijn hoor :Y
pi_88623731
Goeie laatste reactie TS :Y Gewoon lekker zelf de touwtjes in handen nemen en je niet blijven overleveren aan haar twijfel en grillen. :Y

Veel sterkte en succes met alles ^O^
pi_88623767
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...

zoiets?
:') Wat een onzin. Als je je niet gelukkig voelt in een relatie is de oplossing erover te praten en het te proberen te verbeteren, niet vreemdgaan. Als je toch met een ander wenst te gaan moet je gewoon de relatie afkappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')