dat weet ik. ze gebruiken nog steeds een S-speen (difrax). wellicht dat een maatje groter ook al helpt?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Geen drama van maken, dan maak je de fles iets negatiefs. Blij zijn met wat ze wel drinkt en als ze het genoeg vindt gewoon laten zitten. Doordrammen heeft geen zin en maakt het drama alleen maar erger.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef WupWup het volgende:
Nee, tepel/speenverwarring na 10 maanden is niet erg logisch. In dat geval zou ze ook wel honger hebben, maar niet weten wat met een speen te doen. Wat ik gister ook tegen Asy zei: meer dan aanbieden kun je niet doen. Het is uiteindelijk aan je kind om al dan niet te eten of te drinken. Als ze écht te weinig binnen krijgt, merk je dat aan de plas en aan de groei en dan is er natuurlijk een andere koers nodig. Misschien vindt ze een grotere speen prettig, maar ehm.. jouw tepel is er ook niet (veel) groter op geworden in die 10 maanden
Maar Nathan krijgt waarschijnlijk wel meer uit je borst dan die 90 die jij kolft. En een flesje is meestal makkelijker dan uit de borst drinken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef pessie het volgende:
Oh, het ging er meer om dat Nathan 130cc wegdronk uit een fles terwijl er uit mij 'maar' 90cc kwam.
Ik heb afgelopen vrijdag m'n schoonma een M-speen laten proberen, en toen bleef er maar 30cc over. Hele vooruitgang, dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een snellere flow proberen. Bij mij aan de borst schiet de melk ook door Leyla's neus, dus die drinkt op standje 3 van de 123 speen.
k draag 's nachts nooit een bhquote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nytar, veel drinken! En wat je ook kan doen, is lekker warm douchen, dan borst warmhouden en direct de kolf erop. Werkt wrs beter dan enkel warmcompressen.
En 's nachts ff geen bh aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |