zit tegen borstonsteking aan te hikken...nog geen koorts dus ook nog geen kuurtje. Nu maar hopen dat ik het er nog uit krijg, voordat het doorzet...
 zit tegen borstonsteking aan te hikken...nog geen koorts dus ook nog geen kuurtje. Nu maar hopen dat ik het er nog uit krijg, voordat het doorzet...

zit ik met mn kouwe handen aan mn tiet
 zit ik met mn kouwe handen aan mn tiet   

Ik heb afgelopen vrijdag m'n schoonma een M-speen laten proberen, en toen bleef er maar 30cc over. Hele vooruitgang, dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou een snellere flow proberen. Bij mij aan de borst schiet de melk ook door Leyla's neus, dus die drinkt op standje 3 van de 123 speen.

k draag 's nachts nooit een bhquote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nytar, veel drinken! En wat je ook kan doen, is lekker warm douchen, dan borst warmhouden en direct de kolf erop. Werkt wrs beter dan enkel warmcompressen.
En 's nachts ff geen bh aan.
 daar vallen mn borsten uit dus heeft dat weinig zin. Ik slaap in een hemdje, dat houdt het redelijk op zn plaats
 daar vallen mn borsten uit dus heeft dat weinig zin. Ik slaap in een hemdje, dat houdt het redelijk op zn plaats

Ik hoop echt dat ze snel het licht ziet!
 Ik hoop echt dat ze snel het licht ziet! 

) erg lastig gaat worden. Mijn ouders passen op Tobias en nu doen ze dat regelmatig rond weeguurtje.
 ) erg lastig gaat worden. Mijn ouders passen op Tobias en nu doen ze dat regelmatig rond weeguurtje.

voor  Leyla en haar lijntje en een
 voor  Leyla en haar lijntje en een  voor jouw doorzettingsvermogen!
 voor jouw doorzettingsvermogen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |