Klinkt een beetje naar wat ik met jonas had...kan alleen maar zeggen dat geduld bij ons goed werkte en erbij gaan liggen in een schemerige kamer. Succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:59 schreef tessie het volgende:
Ik word echt even gek van de bvKolven is de laaste paar dagen net ff wat minder dan normaal, en Anna drinkt maar heel moeilijk aan mijn borst. Ik moet haar eerst wat afgekolfde melk uit een flesje geven, anders hapt ze gewoon niet aan. Ze gilt alleen maar, alsof ik haar ik weet niet wat aandoe. Pas als ze wat uit een flesje heeft gehad, wil ze wel heel even uit de borst drinken, maar ook met moeite. Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe

Logisch dat je kapot bent, wat een werk en wat een zorgen.
 Logisch dat je kapot bent, wat een werk en wat een zorgen. maar jij hebt daar dan wel last van natuurlijk.
 maar jij hebt daar dan wel last van natuurlijk. Ik denk dat het inderdaad heel goed kan zijn dat ze de fles te gemakkelijk vindt. Ik weet dat de Breastflowfles speciaal is gemaakt voor het wisselen tussen borst- en flesvoeding, maar dat gaat over de techniek, ik weet niet of kindjes daar ook meer moeite voor moeten doen.
  Ik denk dat het inderdaad heel goed kan zijn dat ze de fles te gemakkelijk vindt. Ik weet dat de Breastflowfles speciaal is gemaakt voor het wisselen tussen borst- en flesvoeding, maar dat gaat over de techniek, ik weet niet of kindjes daar ook meer moeite voor moeten doen.

over voelen hoor! Iedereen moet die keus voor zichzelf maken
 over voelen hoor! Iedereen moet die keus voor zichzelf maken 

) heeft een ruime 4 maanden 24/7 last van krampen.
 ) heeft een ruime 4 maanden 24/7 last van krampen.

Je productie is nog allesbehalve stabiel en nog heel erg aan het regelen naar de vraag van je baby. Als je gaat afbouwen en je hebt last van stuwing, blijf dan alert op een evt ontwikkelende borstontsteking (rode, harde, warme, pijnlijke plekken op één of beide borsten, al dan niet gecombineerd met koorts en niet lekker voelen).
 Je productie is nog allesbehalve stabiel en nog heel erg aan het regelen naar de vraag van je baby. Als je gaat afbouwen en je hebt last van stuwing, blijf dan alert op een evt ontwikkelende borstontsteking (rode, harde, warme, pijnlijke plekken op één of beide borsten, al dan niet gecombineerd met koorts en niet lekker voelen).

Goed dat ik dit lees, althans, niet goed... maar hoe heftig waren haar krampen? Mijn hart breekt steeds bij Leia, echt krampjes, verkrampen en dan een mega scheetquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef WupWup het volgende:
Hik, dat is echt grote onzin van het cb! Ik weet niet hoe oud je kind nu is, maar ik lees iets over 10 weken. Dan heb je wel kans dat het heel snel gedaan is met de borstvoeding als je gaat afbouwen, misschien sneller dan je lief is.
Over hoeveel zin het heeft om het half-half te doen: iedere druppel borstvoeding is mooi meegenomen en heeft nut voor de gezondheid van je baby. Of Neve gevoelig is voor krampjes bij kunstvoeding is een kwestie van afwachten, dat kan niemand voorspellen. De ene baby heeft er totaal geen last van, de ander (zoals de mijne en die kreeg volledige bv) heeft een ruime 4 maanden 24/7 last van krampen.
 tis zo zielig! Ik heb nog niet het idee dat het minder wordt.. liep dat bij jouw beeb geleidelijk? Ik ben wel erg op mijn voeding aan het letten en ga maandag naar een osteopaat, onder het mom van baat het niet..
 tis zo zielig! Ik heb nog niet het idee dat het minder wordt.. liep dat bij jouw beeb geleidelijk? Ik ben wel erg op mijn voeding aan het letten en ga maandag naar een osteopaat, onder het mom van baat het niet..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |