Dat is best wel... Apart te noemenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Dat hele regengebied boven het Noorden van Nederland is één grote echo volgens mij.....
Ik woon in het oosten van de provincie groningen en hier is de hele dag/avond nog geen druppel gevallen :S
Hier valt inmiddels regen dus geen echooquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef horned_reaper het volgende:
Dat hele regengebied boven het Noorden van Nederland is één grote echo volgens mij.....
Ik woon in het oosten van de provincie groningen en hier is de hele dag/avond nog geen druppel gevallen :S
Je bent/wordt beroemdquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eens moest de eerste keer zijn al liep het niet helemaal soepel gezien de vlotte werking vanaf de aanvraag die ik gister avond kreeg maar vannacht pas las![]()
En gezien ik niet helemaal van de camera ben is dat voor de eerste keer toch wel spannend. Maar goed hoe vaker ik dit ga doen hoe beter
Waldnet: Weerstation Holwerd 1 jaar *VIDEO*
Nou bijna 1 jaar dan![]()
En weeronline klopt trouwens niet, heb al mailtje gestuurd om dit aan te passen
Lol, leuk! Toch wel een soort van erkenning.quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eens moest de eerste keer zijn al liep het niet helemaal soepel gezien de vlotte werking vanaf de aanvraag die ik gister avond kreeg maar vannacht pas las![]()
En gezien ik niet helemaal van de camera ben is dat voor de eerste keer toch wel spannend. Maar goed hoe vaker ik dit ga doen hoe beter
Waldnet: Weerstation Holwerd 1 jaar *VIDEO*
Nou bijna 1 jaar dan![]()
En weeronline klopt trouwens niet, heb al mailtje gestuurd om dit aan te passen
Hey dat moet niet, mijn herfstastertjes....quote:
Men heeft al over het gehele Middellandse Zeegebied waarschuwingen uitstaan. Lvl 1 en zelfs lvl 2. Oke ik ben niet kapot van CNN en zeker niet de sectie weer in Europa, maar daar gaven ze al een severe weather watch af voor Italië en oostwaarts richting Griekenland.quote:Op maandag 8 november 2010 09:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daalt lekker door zeg!
[ afbeelding ]
Orkney zit op 64km/h gem gaat daar lekker, luchtdruk 976.8 hPa.
Dat ziet er goed uit. Het mag wel weer eens echt gaan stormen. Aan windkracht 8 heb je ook niets.quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef meteo-online het volgende:
Aardige woei opkomst aan het einde van de week
[ afbeelding ]
Denk het niet. Volgens mij draait het terug naar Engeland en krijgen we alleen een heel klein randje miezer/mot regen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat regengebied trekt Nederland binnen de komende uren??
kon vanochtend niet op je site komen, storing?quote:Op maandag 8 november 2010 08:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ho Li Shit!
Minimum temperatuur 0.3 °C om 03:41 uur
[ afbeelding ]
Maar euh die gevoelstemp
[ afbeelding ]
Nooit verwacht dat de temp zo laag uit ging komen op de pier
Dat is jammer inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef horned_reaper het volgende:
Erg jammer![]()
Zaterdag is de intocht van Sinterklaas.... en met die storm en regen zal dat voor veel kinderen roet in het eten gooien.
Ow... da's ook sneu voor de st Maarten-lopertjes.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef INViCTuS het volgende:
Het gaat de komende dagen in ieder geval aardig regenen met vooral donderdag en zaterdag veel water.
Yup even een storing aan de webhost kant geweest, had ik al bericht over gekregen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:36 schreef dimage het volgende:
[..]
kon vanochtend niet op je site komen, storing?
quote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef aloa het volgende:
Vrijdag en zaterdag kans op veel wind met kans op zware windstoten.
Straalstroom ligt precies boven Nederland met een windveld rond de 300 km/uur.
[ afbeelding ]
Leuk! Dat mag wel komenquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef aloa het volgende:
Nieuwe run geeft storm voor vrijdag
[ afbeelding ]
Hmmz goeie wie heeft nu gewonnenquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow... da's ook sneu voor de st Maarten-lopertjes.![]()
(Wie heeft er nu eigenlijk gewonnen....?)
Had ik het soms tegen jou?!quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz goeie wie heeft nu gewonnenspannend
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als dat uit komt dan trakteer ik!!
Ja en ik ookquote:
Zegtie heel stoer, maar je kneep hem wel even!quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ookik zei toch dat ik gelijk ging krijgen
![]()
![]()
![]()
Ooh nee hoor lang lang lang nietquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zegtie heel stoer, maar je kneep hem wel even!
Ben donderdagmiddag/avond op de pier bij jouquote:Op maandag 8 november 2010 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh nee hoor lang lang lang niet![]()
En ook al had je gelijk, dan was de deal als nog door gegaan
Kom je weer met een plaatje waar 13,14 en15 bft op staatquote:
Ja en?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |