Ik heb net toch het raam boven maar dicht gedaan...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man man man wat een wind toename zegvanmiddag hoorde ik de mast nog niet zo erg maar nu begint het toch behoorlijk te gieren en te fluiten
![]()
wat zal ik vannacht lekker slapen
Geen koek geurquote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb net toch het raam boven maar dicht gedaan...
Ook omdat de brand bij Knol koek niet lekker ruikt trouwens.
Niet wagenwijd, gewoon op een kier, maar nu toch maar dicht, de deuren begonnen te rammelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmmz shit happens @ die brand
En ja een raam open doen met dit weer, hmmz dat lijkt me niet slim
Ah oke duidelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet wagenwijd, gewoon op een kier, maar nu toch maar dicht, de deuren begonnen te rammelen.![]()
@Drasss: nee, gewoon brandgeur.
oops, en toen? ff afgetimmerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah oke duidelijk![]()
Met de storm van euhhh 2007 meende ik in Dokkum, toen vloog er een raam uit het kozijn aan de overkant. De buren waren op dat moment niet thuis. Het gordijn wapperde buiten en werd helemaal nat, en soms vliegt die even naar binnen vlak bij het stopcontact. Het was toch wel even linke boel
Hmm, jammer.... Maar ja, er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Morgen en overmorgen 0% kans op zon volgens teletekst 704. Gaat een grijs dagje worden
Nachten gaan richting de 0. Misschien kans op wat winterse neerslag jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
Maandag gaat misschien toch een interessante dag worden.
Kan ik dit natte sneeuw bij een paar graden boven nul noemen in het binnenland?
[ afbeelding ]
Nou die kwamen 5 uur in de middag weer thuisquote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oops, en toen? ff afgetimmerd?
Idem hier, continu stoten boven de 70km/h en een gemiddelde van 8bftquote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
Zo af en toe haalt de wind hier flink uit, morgenavond kans op storm in het zuidwestelijk kustgebied. (Volgens het knmi dan he)
Nee jij gaat behoorlijk naast te pot pissenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
Lol, misschien ga ik dan toch gelijk krijgen met de wind zondag!
Oh, mooi opgelost.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou die kwamen 5 uur in de middag weer thuisdus eerst stuk glas voor gezet die ze nog hadden liggen
Het waait goed idd, zo af en toe hoor ik van alles klapperen, niet binnen gelukkig.quote:Idem hier, continu stoten boven de 70km/h en een gemiddelde van 8bft![]()
En waar de fuck haal jij die storm vandaan. KNMI geeft alleen in de avond een harde wind in het zuidwesten.
We zullen zien.quote:Nee jij gaat behoorlijk naast te pot pissenhet houd met 3bft wel op
Storm was het verkeerde woord.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
En waar de fuck haal jij die storm vandaan. KNMI geeft alleen in de avond een harde wind in het zuidwesten.
Wat voor windkracht is krachtig, vrij krachtig en hard?quote:Langs de westkust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig en in de avond in het zuidwestelijk kustgebied mogelijk enige tijd hard.
http://www.knmi.nl/cms/co(...)an_beaufort_compleetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Storm was het verkeerde woord.![]()
[..]
Wat voor windkracht is krachtig, vrij krachtig en hard?
Dat was zeker mooi opgelostquote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, mooi opgelost.
[..]
Het waait goed idd, zo af en toe hoor ik van alles klapperen, niet binnen gelukkig.
[..]
We zullen zien.
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Storm was het verkeerde woord.![]()
[..]
Wat voor windkracht is krachtig, vrij krachtig en hard?
En juist dat laf systeem bevalt me voor geen meter. Nu de dag steeds dichterbij komt worden mijn gevoelens sterker dat dit ding wel een behoorlijk kan gaan dwarsbomen tegen de media.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef Drassss het volgende:
Weer.nl geeft niet echt bijzondere wind waardes tot aan zondag. Vanaf maandagochtend kan het iets pittiger worden, omdat we te maken krijgen met het laffe stukje van het lage drukgebied. Misschien een 7/8? Veel meer zit er niet in lijkt me.
Ik blijf ook steeds kijken hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En juist dat laf systeem bevalt me voor geen meter. Nu de dag steeds dichterbij komt worden mijn gevoelens sterker dat dit ding wel een behoorlijk kan gaan dwarsbomen tegen de media.
Ik krijg toch een gevoel dat die iets oostelijker gaat en dat zou wel eens op het laatste moment kunnen gaan gebeuren. Ik blijf het nog even volgen.
Nou dat wil ik wel hebben alleen dan haal ik de paal wel wat naar benedenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik blijf ook steeds kijken hoorAls dat ding opeens x aantal graden noordelijker gaat komt hij vol over ons heen. Aan de westkant zitten namelijk wel windsnelheden die je echt niet over land wil hebben
Ik denk dat ie ook een dagje eerder al voor wat meer wind gaat zorgen!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En juist dat laf systeem bevalt me voor geen meter. Nu de dag steeds dichterbij komt worden mijn gevoelens sterker dat dit ding wel een behoorlijk kan gaan dwarsbomen tegen de media.
Ik krijg toch een gevoel dat die iets oostelijker gaat en dat zou wel eens op het laatste moment kunnen gaan gebeuren. Ik blijf het nog even volgen.
Als dat uit komt dan trakteer ik!!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook een dagje eerder al voor wat meer wind gaat zorgen!![]()
![]()
*gelukkig ben ik verder niet eigenwijs oid.*
Oeh, die quote ik ff.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als dat uit komt dan trakteer ik!!
quote:
Op Koek?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als dat uit komt dan trakteer ik!!
Doe maar is effequote:
Oke trustenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen denk ik. Trusten allemaal!![]()
is idd een systeempje om in de gaten te houden. Aan ons zal het niet liggen in ieder gevalquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
}quote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef horned_reaper het volgende:
De pluim laat een mooie glijbaan zien!![]()
[ afbeelding ]
Nee inddquote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
is idd een systeempje om in de gaten te houden. Aan ons zal het niet liggen in ieder geval
Mooi hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:57 schreef Skv het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb per ongeluk een foto gemaakt van een bliksemflits.
[ afbeelding ]
WAAR HAAL JE HET LEF VANDAAN?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:57 schreef Skv het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb per ongeluk een foto gemaakt van een bliksemflits.
[ afbeelding ]
quote:Afgelopen nacht was de warmste novembernacht sinds 1901. Het kwik kwam niet lager dan 14,5 graden. Dit komt door aanvoer subtropische lucht. Het oude record stamt uit 1968 met 14,1 graden.
Ook de temperatuur over de gehele dag is hoog te noemen. Bij het KNMI in De Bilt is 15,2 graden gemeten. Alleen op 3 november 2005 was het nog warmer. Toen werd het 15,9 graden.
Normaal is het in deze tijd overdag ongeveer 10 graden en in de nacht zo'n 4 graden. Ook vandaag blijft het nog zacht. Vanaf morgen wordt het kouder.
Ja, maar wij hebben wel "geluk " qua regen.. Het noorden krijgt nu toch een behoorlijke hoeveelheid en wij niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |