Daar staat toch duidelijk een 4bft hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef dimage het volgende:
uitschieters van 3Bft maar gemiddeld 2Bft
Tja, de vulkaan is wel spannend, kwestie van hoe hard zal die gaan, ik zie dit namelijk niet meer stabiliseren. We zullen zien.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Drassss het volgende:
Als het weer in Nederland niet mee wil zitten kunnen we altijd nog een feestje houden in het IJsland vulkaan topic of anders het dagelijkse "feestje"bij de Merapi
Scheelt inderdaad stookkosten, maar vergeet niet dat de verlichting in huis ook brand tijdens deze donkere dagen. Kost ook geld.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker temperatuurtje buiten. Scheelt weer stookkosten.
Dat wel, maar dat kun je oplossen met kaarsjes, een houtvuurtje op het parket lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad stookkosten, maar vergeet niet dat de verlichting in huis ook brandt tijdens deze donkere dagen. Kost ook geld.
Barneveldquote:Op woensdag 3 november 2010 13:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Burnie, wat is jouw woonplaats?
* voor de user kaart *
Led-lampen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad stookkosten, maar vergeet niet dat de verlichting in huis ook brand tijdens deze donkere dagen. Kost ook geld.
Midden in de nacht warmer?! Of is dat 15:38 uur?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier begint het zojuist te regenen.
In het zuidwesten is de wind al toegenomen tot 6bft. De komende uren zal ook elders de wind flink toenemen. Hier een 5bft![]()
Opvallend is wel de temperatuur:
Minimum temperatuur 11.2 °C om 20:17 uur
Maximum temperatuur 12.8 °C om 03:48 uur
Een verschil van 1.6 graden over de gehele dag
Belachelijk! Waarom? Alsof je dan buiten bent...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nop in de nacht was het toch echt warmer dan overdag
Hey, was jij niet door je enkel gegaan? Of ben ik nu in de war met iemand anders? Regen is vervelend, of het nu met fietsen of lopen is.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:13 schreef INViCTuS het volgende:
Net weer een voorzichtige looptraining gedaan. Het regende aardig en dat is met dat tempo lopen minder prettig. Als ik iets beroerd vind is het overigens wel motregen, dat kunnen ze beter afschaffen
Ja stom hequote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk! Waarom? Alsof je dan buiten bent...
Nee joh! Was toch niet tegen jou, ik vind het weer belachelijk, ik schiet niet op de boodschapper.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja stom hemaar kan er niks aan doen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |