Ik mis wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dikke vette edit aan deze kant.
Volgens mij heeft die nog niet genoeg gelezen......ik zeg maar niks
Oeh, strak briesje! Is het al bijna springtij?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Link toegevoegd aan de OP!
Hier neemt de wind trouwens weer lekker toe na een kleine dipjeop naar de 7bft
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er weer leuk uit hequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, strak briesje! Is het al bijna springtij?
Mah dat zie ik niet 1.2.3 zitten hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Gaat ook weer wat warmer worden de komende dagen. Misschien gaat het zuiden wel naar 18 graden.
Hmm topjes toch 15/16 in Wageningen/de Bilt. Beetje geluk krijgt het zonnige zuiden nog een paar graden meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziet er weer leuk uit he![]()
Anyway:
[ afbeelding ]
Nee geen vloed maar eb, pas morgen vroeg weer vloed, echter gezien de richting van de wind hoef je geen hoog water te verwachten, miss op Ameland maar gezien het water daar alle kanten naar de noordzee wordt gedreven lijkt me dit niet aan de orde.
[..]
Mah dat zie ik niet 1.2.3 zitten hoorhet zou kunnen maar die kans schat ik klein in.
Lol, hoog water op Ameland lijkt me geen issue idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziet er weer leuk uit he![]()
Anyway:
[ afbeelding ]
Nee geen vloed maar eb, pas morgen vroeg weer vloed, echter gezien de richting van de wind hoef je geen hoog water te verwachten, miss op Ameland maar gezien het water daar alle kanten naar de noordzee wordt gedreven lijkt me dit niet aan de orde.
[..]
Niets zo veranderlijk als het weer,quote:Mah dat zie ik niet 1.2.3 zitten hoorhet zou kunnen maar die kans schat ik klein in.
Met die bewolkte dagen? Nowayquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm topjes toch 15/16 in Wageningen/de Bilt. Beetje geluk krijgt het zonnige zuiden nog een paar graden meerHelaas zal er weinig zon zijn de komende dagen
Bedoel maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hoog water op Ameland lijkt me geen issue idd.
[..]
Niets zo veranderlijk als het weer,
Bijna warm idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow die vaantjes slaan trouwens weer lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Qua temp tussen de 10 en 12 graden.
Maar zoveel wind met zo'n luchtdruk, hmm das toch best apart
Ga even hier heen:quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies? Ik zie het niet staan, zal aan mij liggen....
Dankjewel, staat bij de bookmarks.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga even hier heen:
Klik voor details
Heb Groningen er ook voor je bij gezet in het dropdown menu recht boven
Als ik meerdere plaatsen moet bij plaatsen dan hoor ik het wel
Huh?! Wat moet ik voorspellen? *Zit ook al de vulkanen in IJsland in de gaten te houden, tremormetingen beginnen op te vallen*quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
Speedy, vergeet je voorspelling niet. Karin, doe ook is gezellig mee
Gezien de vele keren die ik ben vergeten heb ik enige tijd geleden al gezegd dat ik voor de rest van dit jaar even over sla, volgend jaar zet ik hier voor apart mijn wekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankjewel, staat bij de bookmarks.
Weersvoorspelling topic?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?! Wat moet ik voorspellen? *Zit ook al de vulkanen in IJsland in de gaten te houden, tremormetingen beginnen op te vallen*
Done!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
Vooralsnog waait het mooi bovenlangs, Speedy zit dichter aan de kust dan ik, misschien dat hij een buitje krijgt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef INViCTuS het volgende:
Speedy, begin dan december weer voor het winterseizoen
Jullie krijgen zo wat gespetter in het noorden.
Ja klopt komt een hoop regen aan zo te zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef INViCTuS het volgende:
Speedy, begin dan december weer voor het winterseizoen
Jullie krijgen zo wat gespetter in het noorden.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Speedy, als ik het goed heb met de wind dan versla ik jullie allemaal!![]()
Ook hier bak wind ineensquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Flinke wind buiten, het lijkt wel herfst
kan k ook op de kaart btw![]()
Gouda![]()
Ga nu hond uitlaten, je hoort van mequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooralsnog waait het mooi bovenlangs, Speedy zit dichter aan de kust dan ik, misschien dat hij een buitje krijgt.
http://www.buienradar.nl/
Je staat er op hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef marcel-o het volgende:
Flinke wind buiten, het lijkt wel herfst
kan k ook op de kaart btw![]()
Gouda![]()
Ik houd het bij vogels, die hoeven niet bij nacht, ontij en slecht weer naar buiten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef INViCTuS het volgende:
Moet ie maar geen hond nemenmaargoed, ben er dan ook niet zo'n fan van
![]()
Je voorspelt inderdaad een bende wind voor zondag. Mijn 3/4 bronnen zeiden dat niet te doen. Opzich is het niet heel makkelijk want zondag en de dagen erna verandert er wel het 1 en ander. Nu maar is pitt'n..JOE
Nou niks arme hondquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
Arme hond, naar buiten met die wind en regen.....
Hmm spannend! Ik lees iig graag je updates.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens weerplaza zou er een 7-8bft kunnen staan met op de Noordzee een 9bft. Luchtdruk zou hier kunnen dalen tot 990hPa.
Maar bij zulke systemen geld: Elke verandering van 50>100km kan grote gevolgen hebben
Voor nu is dit weer positief voor de storm liefhebbers![]()
Nu is het afwachten wat het verder gaat doen.
Ook GFS gaat met deze ontwikkeling mee.
Das mooiquote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm spannend! Ik lees iig graag je updates.
nou dan weet ik niet wie dat dat meet, maar het is nu zelfs bijna windstil hier in medemblikquote:Op woensdag 3 november 2010 07:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er staat bij jou anders nog altijd een 4-5bft
Hier begint de wind ook weer minder te worden, dikke 6bft houd het wel op.
Regen heeft plaats gemaakt voor opklaringen, sneller dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |