Volgens mij klopt dat ook en mag iedereen gewoon kiezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die keuze ken ik, maar die bedoel ik niet.
Misschien was het bij mij anders, omdat ik via het ivf-centrum zwanger ben geworden. De eerste controles waren door de gyn en met 12 weken mocht ik naar de vk als ik wilde. Ik mocht echter ook bij de gyn blijven, zonder medische indicatie, maar als vrije keus. Misschien is dat omdat ik dus via het ivf-centrum begonnen was? Ik dacht dat daarom iedereen de keus had, met eventueel dus een financiele consequentie.
Hmhm, en pijn in mijn schaambeen en mijn bekken en een zeurderige buik.quote:Op donderdag 4 november 2010 07:01 schreef Claudia_x het volgende:
Hmf, ik had vannacht ontzettende rugpijn.
Te laat!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
Anyhow, ik hoop voor je dat het bij één slechte nacht blijft!
Ja dat dus. Dat je zelf vergelijkt of dat je merkt dat een ander zegt van oh dat doet mijn kind nog niet of dat doet mijn kind wel al, dat vind ik niet zo erg. Maar zodra een ander jouw kind naar beneden gaat halen (of zn eigen kind de hemel in praat) omdat de een wel iets doet of de ander nog niet dat vind k zo sufquote:Op donderdag 4 november 2010 09:00 schreef Pvoesss het volgende:
Dat ik zelf af en toe vergelijk dat vind ik prima.
Ik vind het alleen niet erg fijn als iemand het wel erg jammer en laat noemt als mijn kind met 1 jaar nog niet loopt. Ik zat er zelf totaal niet mee. Ze leert het toch vanzelf. Net als met potjes training brrrr
Ik heb een afschuwelijke nacht gehad blughhhh..
En zo jammer dat de nachten juist in mn verlof zo slecht gaan
Ik toen niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Laiveneertiekje, ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij krijg je altijd rond de 12 weken nog een echo om de termijn te bepalen.
En je voorgeschiedenis. Die speelt ook een rol wanneer er een echo gepland word.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik toen niet.
Had met 8wknogwat een echo en kreeg daarna niets meer tot ik 20wk was.
Ligt er wrsch ook wel aan of de praktijk zelf een echo-apparaat heeft...
Ja, uiteraard. Er zijn altijd omstandigheden waardoor er uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En je voorgeschiedenis. Die speelt ook een rol wanneer er een echo gepland word.
Uhhh.. nou je het zegt, zou niet in me opkomen. Ik slik pijnstillers als ik hoofdpijn heb en heeel soms bij erge menstruatiepijn, maar verder eigenlijk niet. Wel een ideetje voor als ik weer moeilijk slaap erdoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef Claudia_x het volgende:
Trouwens, Vanyel, wist je dat je gewoon paracetamol kunt slikken bij bijvoorbeeld rugpijn? Tijdens mijn vorige zwangerschap was mijn verloskundige heel verbaasd dat ik dat niet geprobeerd had. Ik was duidelijk wat te spartaans voor mezelf.
Dat vind ik juist zo vervelend aan paracetamol. Geef mij maar ibuprofen, maar hee, dat kan dan net weer niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
En met paracetamol onderdruk je heus geen verontrustend erge pijn, hoor! Werkte het maar zo goed.![]()
Ik vermoed dat het feit dat je zwangerschap bij de gynaecoloog begonnen was daar een van de redenen voor was, en jij had natuurlijk net als ik je leeftijd als factor die meetelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die keuze ken ik, maar die bedoel ik niet.
Misschien was het bij mij anders, omdat ik via het ivf-centrum zwanger ben geworden. De eerste controles waren door de gyn en met 12 weken mocht ik naar de vk als ik wilde. Ik mocht echter ook bij de gyn blijven, zonder medische indicatie, maar als vrije keus. Misschien is dat omdat ik dus via het ivf-centrum begonnen was? Ik dacht dat daarom iedereen de keus had, met eventueel dus een financiele consequentie.
Thnxquote:Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef mefke79 het volgende:
leandra posten vanaf de foon is lastig, ik probeer vanavond even antwoorden te geven op je inleid vragen.
Dat ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef Juud79 het volgende:
Nou, dan hoop ik maar dat beide dames aan t bevallen zijn of met kind in bed liggen te genieten.
Spannund.....
Het lijkt me nooit goed om rook binnen te krijgen, maar voor een avondje zal t niet veel kwaad kunnen, ik zou er alleen niet naast gaan zitten direct in de stroom vd rook. Eigenlijk zou ik zelf niet gaan, nu ik erover nadenk, maar goed dat is mijn keuze.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat ja!
Hey vraagje (sorry, maar ben nog helemaal onzeker enzo): ik heb binnenkort een feestje. Het is bij iemand thuis en er zitten een paar straffe rokers bij. Hoe slecht is het om in sigarettenrook te zitten? Ik kan moelijk vragen of ze in hun eigen huis niet willen roken. De ware reden wil ik niet vertellen. Iemand hier ervaring mee?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Niet gepland, maar ik mag me hier toch melden.
Vroeg, maar ik doe het toch![]()
8,5 week volgens de eerste echo, dus 14 juni.
ha verse aanwas!!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Jeehh! Gefeliciteerd, twee weekjes na mij mag jij!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Danielle_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |