Gouden combinatie. Het liefst met creditcard.quote:
Ik heb ook geen flauw idee!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk! Moeten we dan vriendjes worden ofzo? Geen idee hoe dat gaat eigenlijk bij de PS3.
Met een onbeperkt limiet zeker?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gouden combinatie. Het liefst met creditcard.
Ja zo'n zwarte card weet je wel, van Visa of Mastercard. Wat is het.quote:
Oh dat wordt nog wat. Nouja, anders moeten we dat es proberen.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je was weer heerlijk trouwens kiwi. Precies rijp genoeg en perfect van smaak.
Wise assquote:
Zoveel heb je daar nu niet aan natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Ik heb eigenlijk alleen bergen zomerkleren kwam ik van de week achter.
Eentje maarquote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een chocoladepepernoot teveel op.
Absoluut! Had er weer lekker veel moeite mee mijn bed uit te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen Ritch.
Ben jij ook zo blij met het heuglijke feit dat het vrijdag is?
En daar huil je om omdat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar een dagje werkenEn dan is het alw้้r weekend
JENGAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:04 schreef JDude het volgende:
Hij baalt dat'ie dit weekend niet gaat Jenga'en denk ik.
Dan zou het eerder zijn omdat ik naar Stilburg ga.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:04 schreef JDude het volgende:
Hij baalt dat'ie dit weekend niet gaat Jenga'en denk ik.
Zorg dat je eerst je inentingen haalt h่?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Dan zou het eerder zijn omdat ik naar Stilburg ga.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Zorg dat je eerst je inentingen haalt h่?
De OP wordt al maanden niet meer bijgewerkt. En wees welkom! Vertel, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef QM84 het volgende:
*Nieuwe Bredaenaar meldt zich!
Met gelijk een toevoeging voor in de OP: De Beyerd eigenlijk schandalig dat die er nog niet in staat..
Verder ben ik nog druk bezig om me te ori๋nteren in de stad.. Maar aangezien ik bijna nooit thuis ben, gaat dat niet echt snel.
Welkom, Waar kom je vandaan? En welk bier drink je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef QM84 het volgende:
Met gelijk een toevoeging voor in de OP: De Beyerd eigenlijk schandalig dat die er nog niet in staat..
Verder ben ik nog druk bezig om me te ori๋nteren in de stad.. Maar aangezien ik bijna nooit thuis ben, gaat dat niet echt snel.
*Gnif*quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:32 schreef QM84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |