Om 6 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 4 november 2010 05:54 schreef Anne het volgende:
Mogguh. Ik had eigenlijk al in de auto moeten zitten /verslapen.
Tjeempie, ik vind 7 uur opstaan iedere ochtend al vervelend.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:20 schreef Anne het volgende:. Ik moet om 7 uur beginnen. En het is een uur rijden.
in het weekend ook?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, ik vind 7 uur opstaan iedere ochtend al vervelend.
In het weekend vind ik het nog vervelender.quote:
Ik ook wel, het is meer een reminder dat ik dan écht eens op moet gaan staanquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef geen wekker te zetten op zaterdag, ik word vanzelf vroeg wakker op zaterdag.
Ben ook op de motor vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
Pfffuuuu, net ff een boodschappie op de motor gedaan; lekker knokken tegen de elementen
Welke elementen? Hier in Utrecht is t heerlijk weer, moet t ook nog wel ff blijven. Straks auto wegbrengen en mn fiets nog ergens ophalenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
Pfffuuuu, net ff een boodschappie op de motor gedaan; lekker knokken tegen de elementen
Dat heb ik dan weer niet. Als ik het gevoel heb niet meer te gaan slapen, ga ik er uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Ik ook wel, het is meer een reminder dat ik dan écht eens op moet gaan staan. Ik kan gemakkelijk een halve dag in bed blijven hangen namelijk.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben ook op de motor vandaag
Het leek idd hard te waaien maar ik had er onderweg niet zon last van.
Hopelijk blijft het droog tot half 6
Nou, het waait hier als een dolle; heb echt constant 6 - 7 met vlagen 8 ertussendoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke elementen? Hier in Utrecht is t heerlijk weer, moet t ook nog wel ff blijven. Straks auto wegbrengen en mn fiets nog ergens ophalen
Had het gevroren ??quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef Alicey het volgende:
Ik ben dan weliswaar niet op de motor, maar hier kreeg ik mijn autodeur zowat al niet open vanochtend.
Have a nice onequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |