Ik krijg altijd ruzie in een kroeg, daarom kom ik er niet graagquote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je ruzie lopen maken in een kroeg?
En dat is toeval of zo?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik krijg altijd ruzie in een kroeg, daarom kom ik er niet graag
Vast niet; ik kan niet zo goed tegen vervelende/bijdehante dronken mensen, dan is mijn lontje vrij kortquote:
Ik ben zelf helemaal geen ruziezoeker, maar toegegeven, ik ben ook niet bepaald het type wat wegloopt, om het te vermijdenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
Ruzie krijgen in een kroeg is niet zo moeilijk, ligt er alleen aan jezelf of dit ook werkelijk gebeurd
Heb je dat wel als feature in je verkoop advertentie gezet ??quote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Kut hoere tering awax vliegtuig![]()
2e keer dat hij op een meter van m'n balkon voorbij komt![]()
Wat een takkeherrie zeg
Dat maakt het lastig natuurlijk, elke avond wel situaties waar je iemand z'n hersenpan wil in timmeren maar gewoon vrolijk door looptquote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben zelf helemaal geen ruziezoeker, maar toegegeven, ik ben ook niet bepaald het type wat wegloopt, om het te vermijden
Aanvliegroute awax vliegtuig Gilze Rijen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je dat wel als feature in je verkoop advertentie gezet ??
Nou, het is ook weer niet zo dat ik op elke schlemiel inhak als ze naar me kijken hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat maakt het lastig natuurlijk, elke avond wel situaties waar je iemand z'n hersenpan wil in timmeren maar gewoon vrolijk door loopt
Ligt aan de stad het cafe en dergelijke.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, het is ook weer niet zo dat ik op elke schlemiel inhak als ze naar me kijken hoormaar op de een of andere manier moeten ze mij gewoon vaak hebben; zal wel aan mijn deo liggen
jij wilt gewoon vechten met SD, nietwaar?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In Breda merk je ook altijd het kutvolk wat uit Dordrecht/Rotterdam komt no offence
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt aan de stad het cafe en dergelijke.
Sommige cafe's wil ik niet eens komen ivm het kutvolk wat er komt.
In Breda merk je ook altijd het kutvolk wat uit Dordrecht/Rotterdam komt no offence
En die mannetjes die lopen te stoken ook altijd he, die zijn het ergstquote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
jij wilt gewoon vechten met SD, nietwaar?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
jij wilt gewoon vechten met SD, nietwaar?
Ok, waar, wanneer, en hoeveel handen zal ik op mijn rug houden ??quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niks aan doen, het is gewoon zo
![]()
Daar heeft SD verder niks mee te maken
Kijk, en daarom heb je altijd ruzie in de kroegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, waar, wanneer, en hoeveel handen zal ik op mijn rug houden ??
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kijk, en daarom heb je altijd ruzie in de kroeg
Heb je recentelijk nog gezoend ??quote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga bank hangen en daarna naar m'n nest.
Voel me zo verrot als een garnaal en het is nog geen weekend
nummert ouw tand maar vast dan kende drek puzzelequote:
Wil je mijn telefoon lenen ?? kun je nog snel wat vrienden bellenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
nummert ouw tand maar vast dan kende drek puzzele
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
nummert ouw tand maar vast dan kende drek puzzele
heb je wel lekker geslapen?quote:Op donderdag 4 november 2010 05:54 schreef Anne het volgende:
Mogguh. Ik had eigenlijk al in de auto moeten zitten /verslapen.
Ik heb destijds 4 maanden op Bilstein spul moeten wachten...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo.
Sandtler is idd een goede zaak met erg veel op voorraad (enorm magazijn). Heb er mijn helm gehaald, krijg daar ook een beetje korting
Biste vreug op. Woent ge nog in Ernhem?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:21 schreef Youp het volgende:
[..]
Ik heb destijds 4 maanden op Bilstein spul moeten wachten...
Nog verder wegquote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef Youp het volgende:
Nop, woon nu part-time in Bergen op Zoom ipv Arnhem, voor m'n afstuderen.
Neh, denk het niet. Dan zit ik ergens midden in mijn afstudeertoelichtingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaf Jaap, mooi spul is dat. Zie ik je bij de racing expo?
Racing Expo in Bochum oid?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaf Jaap, mooi spul is dat. Zie ik je bij de racing expo?
gisteravond/middag de pc niet aangehad, wat een rust![]()
Gaaf spulquote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Youp het volgende:
Ik zit samen met een maat van me bij Saker Sportscars en daar werken we, als afstudeerproject, aan de homologatie van die dingen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
Ik heb laatst ook weer per ongeluk koffie geproefd!
No clue, ik zou zeggen; solliciteer.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaaf spul![]()
Hmmm, leuk baantje beschikbaar ook nog
slikken of spugen ?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
Ik heb laatst ook weer per ongeluk koffie geproefd!
*paast Fisti en bakkiequote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja lekker! Bakkie pleur, zwart graag!
Mja, nee.. ik voldoe niet geheel aan de eisen denk ik; ik ben geen ekte ekte monteurquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef Youp het volgende:
[..]
No clue, ik zou zeggen; solliciteer.
Ah ok, ik wist niet dat Leeuwarden het autosport Mekka is tegenwoordigquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Racing Expo Leeuwarden, Danpy, ben er zoals iedere editie weer als journalist bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |