is dat voor de 360 ???quote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die baan + auto zit ook in colin mcrae dirt 2.
Echt de meest geniale baan die er is
Vanaf de binnenkant? Al de 1050 kg's?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
Dan pleur je dat hok op zijn kant![]()
Zie je wel! Mijn leven is niet makkelijk.quote:jep
Kan ook op de 360 jaquote:
Regel es FF dat Kleine smurf die krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Part timers zijn ook nodig heahquote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik werk tegenwoordig 36,25 uur per week![]()
zou t liefst 28-32 uur per week voor een baas werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Part timers zijn ook nodig heah
Juist, dat haal ik in 2 dagenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Part timers zijn ook nodig heah
Je steekt asociaal veel geld in die Lada van je. Dan kan je ook wel een paar 100 pleuro uitgeven om een motor naar wens in je lijkwagen te laten schroeven.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou t liefst 28-32 uur per week voor een baas werkenmaar goed, dat ik nu niet 40 uur per week werk is niet geheel eigen keus natuurlijk
Weet iemand een site met 2ehands lijkwagens? En is de W210 lijkwagen ook met dieselmotor geleverd?
nee want de Lada is hobby, en ik wil een diesel kampeerwagenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je steekt asociaal veel geld in die Lada van je. Dan kan je ook wel een paar 100 pleuro uitgeven om een motor naar wens in je lijkwagen te laten schroeven.
Dan gaan we wat centraler afspreken vrees ikquote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee want de Lada is hobby, en ik wil een diesel kampeerwagen
kan de 27e trouwens niemand bij me logerenof iig, iedereen moet s ochtends vroeg de 28e mn huis weer uit, want ik moet die dag naar de gevangenis
dan spreken we bij jouw ouders af... das meer in de buurtquote:
zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef PeuRac het volgende:
lol @ Alex, wat moet je in de gevangenis?
jaarafsluiting van de Lada club, gevangenismuseum heeft wat interessante voertuigen die ik op de foto wil, plus heb wat miniaturen en onderdelen besteld die ik dan af ga halen bij verschillende clubledenquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
dan spreken we bij jouw ouders af... das meer in de buurt
* lipje viert dan Schnitzelklaas in Weert
quote:
Beterquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan gaan we wat centraler afspreken vrees ik
Dat laatste was best een takke-eind rijden, in het donker jah om weet ik veel hoe laat.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA en centraal afsprekende laatste jaren alleen nog maar op de Nordschelife gemeet, en een housewarmingparty bij mij thuis
weet ik, ik ben heel wat vaker naar limburg geweest als jij naar Fryslânquote:Op donderdag 4 november 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatste was best een takke-eind rijden, in het donker jah om weet ik veel hoe laat.
ja hoorquote:
toen had ze de nieuwe info nog niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef 2cv het volgende:
Jij begint er over dat het een week na de 27e moet
Het ging ook meer om het donker.. Ik zie dan slecht(er)quote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, ik ben heel wat vaker naar limburg geweest als jij naar Fryslân![]()
Vind ik wel ja.quote:
Mijn wereld is wel wat groter dan dat, maar Eindhoven ligt voor mij best centraal jaquote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Eindhoven centraal? Dan houd t voor je op bij Venlo en Breda zeker
Je verwart 'centraal' met 'in de buurt'.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn wereld is wel wat groter dan dat, maar Eindhoven ligt voor mij best centraal ja
Niet waar, voor al mijn wekelijkse activiteiten en eigenlijk mijn dagelijks leven ligt Eindhoven behoorlijk centraal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je verwart 'centraal' met 'in de buurt'.
Ik heb net het (kunststof) dakje van mijn hobbykas uit het veld hiernaast gevistquote:Op donderdag 4 november 2010 23:51 schreef Dingest het volgende:
Alex, er reed vandaag een Niva op de A1/A9 naar Haarlem![]()
Ding kwam verdorie helemaal uit Griekenland
En het waait ook een beetje![]()
Wat wil je dan jonguhquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Fuck centraal. Centraal is voor randstedelingen.
Moge het hard gaan waaien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb net het (kunststof) dakje van mijn hobbykas uit het veld hiernaast gevist![]()
Ligt er nu weer op, met 3 hardhouten brugdelen en daarop 3 grindtegels; als het nu weer opwaait liggen er dus wat grindtegels op de Astra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |