quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ondanks een mindere tijd eigelijk wel beter dan verwacht!
Mijn moeder is eind augustus overleden.
Dat heb je gedaanquote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Damn dude, ik was ervan op de hoogte gebracht en ik dacht dat ik je al gecondoleerd had maar alsnog gecondoleerd.
Jawel, maar het is goed visweer, zoals iemand anders gisteren al opmerktequote:Op woensdag 3 november 2010 12:50 schreef Youp het volgende:
Opelbashert?![]()
Kennen jullie deze soms niet meer?![]()
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt! Je had gemaild en heb je ook terug gemaild toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Damn dude, ik was ervan op de hoogte gebracht en ik dacht dat ik je al gecondoleerd had maar alsnog gecondoleerd.
Goed om te horen dat het beter gaat, ik zal proberen weer eens wat vaker te buurten hier.
En bazos met ze peugquote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Nu herm, Sjoewe en Hugster weer terug. En we zijn weer een beetje compleet.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
Heel het pand gestofzuigd in 10 minuten; small living quarters; you gotta love 'em![]()
Met de kruimeldief ?? of heb je een Fischer price stofzuiger ?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik doe er een half uur over. Beneden.
Nee. Kort snoerquote:Op woensdag 3 november 2010 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de kruimeldief ?? of heb je een Fischer price stofzuiger ?
Ja, dat kost best een hoop tijd; stekker eruit, stekker erinquote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Kort snoer. Moet hem 3x wisselen.
Ik ook.. vroegahhquote:
Dan is het toch niet gek dat ik langer bezig benquote:Op woensdag 3 november 2010 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat kost best een hoop tijd; stekker eruit, stekker erin
De complete oppervlakte van het pand hier, is ongeveer 3/4 van jouw huiskamer denk ik
Toeval.quote:
Geen idee?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef 2cv het volgende:
Is het zeker dat we de 27e met een PTA-ploeg de film Sint gaan kijken ?
Pas op trouwens. Dadelijk wordt dit zo'n FOT-relquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, mensen die ik niet ken mogen niet blijven pitten, sorry, geen vreemden in mn huis. Anne en SD is geen probleem.
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef 2cv het volgende:
Is het zeker dat we de 27e met een PTA-ploeg de film Sint gaan kijken ?
Ik wist niet dat er überhaupt sprake van was!quote:
Dan moet je nog verder terug lezenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er überhaupt sprake van was!
Ja, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef BoJo het volgende:
Wie gaan er allemaal en waarom Ljouwert? Pleuris eind rijden.
Wat moet je hebben?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef Youp het volgende:
Waarom schieten autosport onderdelen altijd in backorder?
FIA circuit breaker relais, 3L oil catch tank en nog wat slangenspul.quote:
3liter olie opvangtankje? Heb je een V12 of is je motor zo beroerd?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Youp het volgende:
[..]
FIA circuit breaker relais, 3L oil catch tank en nog wat slangenspul.
Ik ben met de homologatie van een racewagen bezig en dan moet je aan eea. voldoen. 3L is extreem, maar voorgeschreven...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
3liter olie opvangtankje? Heb je een V12 of is je motor zo beroerd?
Waar heb je het besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |