quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef MOD het volgende:
Er zit wel wat in hoor. Maar het heeft ook grotendeels met gevoelens en dergelijk te maken. Ik zou het nu ook kut vinden maar denk dat ik daar over een half jaar toch anders tegen over sta. Ik kan haar niks verbieden, dus ze doet maar. Als die twee dat nou leuk vinden.
Moet eerlijk bekennen dat ik me daar ook steeds vaker op betrap. Heb soms geen zin in alle gedoe eromheen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Al gedaan maar had er nou niet de beste gevoelens bij. Nu vind ze mij ook leuk en zo. Beetje oppassen dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:18 schreef Pan.da het volgende:
Tsja, ik ben nu met een chick bezig maar ben bang dat ze me straks te leuk gaat vinden. Echt gevoelens voor me gaat krijgen. Ik wil gewoon neuken
Klote man. Ff doorbijten en je gevoel niet de vrije loop laten gaan. Nu rationeel denken, over drie maanden ben je zo veel verder!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
me ex heb mij ook verlate
kzit nu sinskort bij me ma met bunout;-(
Op je 25e al een bunout?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Waarom is ze weggegaan? En doe je ook wat aan de burnout? Professionele hulp enzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef markxx1985 het volgende:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Flappieee het volgende:
Ik vraag me toch af of zoiets echt helpt, naar bed gaan met anderen bedoel ik? Het lijkt mij allemaal gewoon het wegkroppen van je gevoelens en achteraf kun je er alleen maar spijt van hebben omdat het niet zo was als met je ex.
Dit is vaak echt 'a load of crap' en al helemaal als het van een man komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef HIHI123 het volgende:
Hij heeft me toen het nog niet uit was verteld dat hij niet snel aan een nieuwe relatie zou willen beginnen, eerst tijd voor zichzelf zou willen hebben.
En goh, wel heel toevallig dat er nu net een nieuwe meid om de hoek is komen kijken, wat meneer gelijk duidelijk maakt via Twitter! Ik hoop niet dat die meid in Amsterdam of nabij woont, want dan kun je je conclusie wel voorzichtig gaan trekken.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef BalthasarBokko het volgende:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij = het ligt aan jou
Ik heb gewoon wat ruimte nodig = ruimte zonder jou erin
Ik ben nog niet toe aan een relatie = lees: relatie met jou
Ik heb tijd voor mezelf nodig = morgen lig ik in bed met een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |