Ja? Oepsquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Mijn God, wat heeft uniek de OP in het vorige topic verkloot.
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken!quote:
*pruillipquote:
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken!
Jaha! Op je Frodo-teentjes!quote:
ik heb gepost!quote:
*kras*quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken
Leuk he? Bij ons logeren?
Zat terug te kijken maar mijn outlook klapte er ondertussen uit dus was even afgeleid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb gepost!
Ik werk nu bij een woningcorporatieWoonservice!
Dus van reparatieverzoeken tot huurcontracten en zulks. Super leuk!
Zoooo gezond bezig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net terug van Bodypump![]()
![]()
O: campina zuivelontbijt yoghurt ding gekocht op het station (170 kcal)
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen achterham
S: half uur wandelen tijdens lunchpauze
T: banaan, appel, zakje worteltjes
D: kom tomatengroentensoep met balletjes, 2 volkoren afbakbroodjes (1 met paté en 1 met rivierkreeftjessalade)
S: bodypump
T: nog een kommetje tomatengroentensoep, nu aan het eten
Heb een minder gezond weekend achter de rug, dus het mag wel evenquote:
Nog wat fruit er bij en het is naar mijn mening perfect. Sowieso, zuurkoolquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie laistjens!
Eindstand hier:
O: 250 ml biogarde, 2 el volle kwark, 2 el muesli
T: -
L: grote bak griekse salade
T: krentenbol
T: kruidnootjes
D: zuurkoolstamppot met rookworst
Geen idee van de kcals. Zal wel hoog zijn door de D.
Nét voldoende waarschijnlijk om trots op je te zijn volgens mij zit je op ongeveer 1700, iets minder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie laistjens!
Eindstand hier:
O: 250 ml biogarde, 2 el volle kwark, 2 el muesli
T: -
L: grote bak griekse salade
T: krentenbol
T: kruidnootjes
D: zuurkoolstamppot met rookworst
Geen idee van de kcals. Zal wel hoog zijn door de D.
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.
En als je morgen gaat 'balansen' laat ik je dit weekend dwangvoederen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
bloeddruk 125/70 en hartslag 79 na een kopje koffie
Ik lijk net gezond
Ja dat denk ik ook maar voor een keer kan het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook wat meer gaan eten, mijn lijstje van vandaag is denk ik te karig in verhouding met de beweging..
Ik moet er wel echt op letten genoeg te eten, ik neig automatisch altijd een beetje naar te weinig eten. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik het zelf ziequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar voor een keer kan het natuurlijk wel.
Zelf ga ik morgen ook balansen, zit vandaag op ruim 3000 kcal.
MOrgen
O: 500 gr magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, sinaasappel, halve komkommer, tomaat
L: Kom ewtensoep met spek en rookworst, 3 boterhammen kipfilet, beker melk
T's: winterpeen, blokje choco
D: 600 gr spruitjes, 150 gr biefstuk, halve gegrilde paprika, hele gegrilde ui
Qua hoeveelheid of qua wát je hebt gegeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje dan was mijn lijstje niet zo gezond
Wat ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid of qua wát je hebt gegeten?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Witte chocotoffs?
Dat klinkt héél aantrekkelijk
Zo erg is dat toch niet? Chocola en pinda's zou je kunnen vervangen, maar verder..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ik heb gegeten.
Ik zoek hem op.
-edit-
Lijstje:
O: bammetje grillworst
T: bammetje Filet AM
L: komkommer met rode wijn azijn
T: handje dry roasted pinda's en of yoghurt
D: Lasagne ieg met groene lasagnebladen en bechamel (1e keer, ben benieuwd of het lukt).
T: stukje marsepein met chocolade en misschien nog wat yoghurt als ik dat s'middags niet op heb.
Heb een appel op tijdens de lunchquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Chocola en pinda's zou je kunnen vervangen, maar verder..
Oh, je mist nog fruit!
quote:
oh, 15 dec, maar uitverkocht..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vanavond concertttt
En ik ontdek ze van de week pas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.
En als je morgen gaat 'balansen' laat ik je dit weekend dwangvoederen
Ongemakkelijk gevoel of niet, je hebt het wel mooi op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja.. ik vind het niet weinig.. het blijft moeilijk, dit soort dingen. Diep van binnen bekruipt me dan toch een naar gevoel, als ik 1700 zie staan... Weet dat dat nergens op slaat, maar dat is echt erfenisje van het verleden. Onder de 1500 voelt 'veilig' en alles daarboven tot 2000 zorgt toch voor een ongemakkelijk gevoel. Stom.
Naja, ik ga maar slapen.![]()
Ze liepen er maandag mee te adverteren op o.a. Amsterdam Centraal. Een bord met "KUT FEUT" er op of zo. Geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gadver, ik word helemaal naar van dat programma feuten
Ja. Leuk hoor om 8 uur zo genoemd wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze liepen er maandag mee te adverteren op o.a. Amsterdam Centraal. Een bord met "KUT FEUT" er op of zo. Geen gezicht.
Ik laat veel doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je al veel kunnen doen?
Ja gelukkig kan dat. Kost een hoop, maar ik kan sommige dingen gewoon echt niet zelf. En dan zijn die mannetjes best handigquote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef progje het volgende:
oh heerlijk zeg Merel dat je veel kan laten doen..
Bij mijn eerste koophuis moest ik overdag werken en 's avonds klussen..
wat een ellende was dat..
Gelukkig wel veel hulp van familie en (ex)-schoonfamilie die overdag ook een boel deden
Is dat de jaarafrekening in Nederland? Ik geloof dat iedereen flink heeft moeten bijbetalen dit jaar, omdat de winter zo streng was. Ik ook 500 euro of zo geloof ik. De galerie zelfs >700 en ook de voorschotten gaan daardoor flink omhoog. Maar goed, als de winter dan meevalt zal je normaal gesproken volgend jaar weer terugkrijgen dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boeee. Rekening van elektra en gas. Blijkbaar verbruiken we meer dan we dachten. JeuzisMn fondsen gaan wel erg hard achteruit zo. On the bright side: wat ik totaal ga verdienen met mn baantje hier is ongeveer evenveel als die rekening, dus als ik niet had gewerkt was het erger geweest
![]()
Ja en dit is de eerste keer dat we dus echt van een heel jaar ons gemiddelde verbruik weten enzo, dus nu gaan we idd maar meer betalen per maand...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef Merel het volgende:
Ehg is dat hè Maria, je moet altijd maar hopen dat het voorschot toereikend is, ik vind het ook altijd zo'n gok.
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat de jaarafrekening in Nederland? Ik geloof dat iedereen flink heeft moeten bijbetalen dit jaar, omdat de winter zo streng was. Ik ook 500 euro of zo geloof ik. De galerie zelfs >700 en ook de voorschotten gaan daardoor flink omhoog. Maar goed, als de winter dan meevalt zal je normaal gesproken volgend jaar weer terugkrijgen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Dat bedrag is inderdaad wel heel erg slikken zo ineens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.
Hebben jullie ook enkel glas en zo?
[..]Oh, yikes, da's wel veel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.En dat is alleen de bijbetaling?
Are you pondering what I'm pondering?
Ja ik geef de schuld aan mijn opvoedingquote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria: natuurlijk moet je niet op je centen zitten! Je bent maar één keer een semester in Engeland!
Nou ja, zo denk ik tenminste. Je wilt mijn studieschuld na dit half jaar ook niet zien, maar ok.Een bijzondere ervaring is onbetaalbaar, zullen we maar zeggen.
Ik weet het even niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat bedrag is inderdaad wel heel erg slikken zo ineens!
Hebben jullie ook enkel glas en zo?
Vast iemand die in haar vriendenkring wil opscheppen dat ze Facebookvriendjes is met de wereldberoemde kunstenares Coquote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een vriendschapsverzoek van een mevrouw op FB die ik echt niet ken. Nu heb ik haar een berichtje gestuurd en gezegd dat ik het tot mijn schande even niet weet waar ik haar van ken. Nu hoop ik maar dat ze niet mijn beste vriendin was in een ver verleden.
Ik ben niet heel goed in namen
quote:Op woensdag 3 november 2010 06:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Waarom houden jullie niet gewoon de meterstanden bij?
Neem een voorbeeld aan Syrena.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.he gatsie...weet je zeker dat het goed gedaan is? Betalen jullie dan een erg laag voorschot?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Als het goed is kan ik jullie binnenkort helpen met jullie energieperikelen![]()
Meer kan ik nog niet zeggen, maar het is heel tof
ik vind dat je een vaste poster bent als je 15 goede daglijstjes hebt geplaatst!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik wel een vaste poster???!!!
* DaD plat-PM't
Nah, daar kom ik in anderhalf jaar vast wel aan!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind dat je een vaste poster bent als je 15 goede daglijstjes hebt geplaatst!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik wel een vaste poster???!!!
* DaD plat-PM't
Het eerste.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Door zelf-realisatie vegetariër geworden of omdat iemand je erop had gewezen ?
ik denk er nog even over na...denk dat het ahndiger is als ik niet mee doe...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Nynke, wat mij betreft mag je natuurlijk meedoen, maar het lijkt me oneerlijk om degene die jouw lootje heeft getrokken op extra kosten te jagen. Pakketpost naar het buitenland is ¤11,40, dus of je moet iets heel goedkoops verzinnen, of iets wat met brievenbuspost verzonden kan worden (tot 500 gram, ¤6,16).
Ik slaap beter als ik het heb ingeleverdquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef neen het volgende:
- Oh Chico, ik zou het als een mooi excuus aanpakken om te gaan slapenovermacht jeweets, hbo mentaliteit
Op de basisschool hadden we ook zo'n soort systeem met werkwoordspelling! Op onze formulieren stonden 10 schema's die we in moesten vullen en als een heel formulier 10x foutloos was ingevuld, werden we vrijgesteld. Nooit gelukt though. Tussen de 100 schema's zit altijd wel een foutje, al dan niet door slordigheid, maar het hielp enorm voor de motivatiequote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Zo, gedoucht en nu zit ik aan mijn ontbijt: twee geroosterde bammetjes. Maar ik ga zo ook nog even yoghurt eten.
Hardlopen doe ik zaterdag wel weer. Kon niet in slaap komen, oa door hoesten en ik werd weer wakker met een zere keel, dus ik doe gewoon even rustig aan de komende dagen. Kan het niet gebruiken om ziek te worden.
Ik heb trouwens een mooi plan bedacht om de werkwoordspelling te oefenen: alle leerlingen krijgen een mapje met oefeningen die ze moeten maken als ze eerder klaar zijn met hun werk en als ze 3 keer achter elkaar maximaal 3 fouten maken, dan zijn ze voor bepaalde tijd vrijgesteld van deze oefeningen. Ze hebben er een hekel aan dus dat is een mooie motivatie om goed hun best te doen.
Ik ga nu even opruimen in huis en dan m'n lessen voor morgen en vrij voorbereiden. Wordt een drukke week nog met oa toetsen die uiterlijk vrijdag nagekeken en ingevoerd moeten worden en ik zal ook nog wel nablijvers krijgen. Naja.
Oh, dat is ook best wel een hoge eis. Ik vind mijn 3 keer achter elkaar max 3 fout (het zijn ong 25 zinnen) al een aardige eis. Als ze 2 x max 3 fout hebben en de 3e keer 4, begint het hele riedeltje weer van voren af aanquote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we ook zo'n soort systeem met werkwoordspelling! Op onze formulieren stonden 10 schema's die we in moesten vullen en als een heel formulier 10x foutloos was ingevuld, werden we vrijgesteld. Nooit gelukt though. Tussen de 100 schema's zit altijd wel een foutje, al dan niet door slordigheid, maar het hielp enorm voor de motivatie!
De docente had waarschijnlijk bewust een vrij onhaalbare eis gesteld, ik kan me zo voorstellen dat het verplicht is om in groep 7/8 zoveel uur aan (werkwoord)spelling te geven. Maar dat hadden wij als naïeve leerlingen natuurlijk niet doorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook best wel een hoge eis. Ik vind mijn 3 keer achter elkaar max 3 fout (het zijn ong 25 zinnen) al een aardige eis. Als ze 2 x max 3 fout hebben en de 3e keer 4, begint het hele riedeltje weer van voren af aan. Gelukkig heb ik drie boekjes met werkwoordspelling, dus ik heb aardig wat materiaal voorhanden
.
Oh weet je, ik doe niet mee omdat ik geen tijd heb om vanalles te regelen, maar ik wil best aan degene die jouw lootje heeft getrokken een paar euro overmaken om de meerkosten (m'n iPhone wil er steeds 'meerkoeten' van maken!) te vergoeden voor pakketpost naar Zweden! Doe ik in gedachten toch een beetje meequote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk er nog even over na...denk dat het ahndiger is als ik niet mee doe...
Dat we dan elkaar onze kerstcadeaus toesturen die niet bij jou past maar wel bij je lootje? Zo ietsquote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een matige belangstelling.. Echt jammer!
Misschien anders een idee om het te verplaatsen naar januari, als een soort post-feestdagen anti-januari-kater iets ofzo? Als er dan wat meer vaste Slankies mee zouden doen?
Tja, ik ben nu eenmaal van het consuminderen dus dit is gewoon niets voor mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een matige belangstelling.. Echt jammer!
Woei toffe gitaarquote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef progje het volgende:
woei nieuwe meubels en lamp
[ afbeelding ]
ik wel... en dan hoor je vanzelf wel of hij vindt dat je langs moet komen of nietquote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef Swietje het volgende:
Vraagje..
Sinds gister heb ik een bult op mijn achterhoofd en een bult in mijn nek. Ik zou niet weten waarvan het komt en je kunt ze niet zien, alleen voelen. Eentje doet ook behoorlijk pijn en ik heb het gevoel dat er aan de andere kant van m'n hoofd ook eentje komt. Zouden jullie hierover gelijk de dokter bellen of niet?
Mooi!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.4udesigned.nl/(...)oel---Trinity--.htmlquote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi!
Waar hebben jullie die stoelen gekocht? Is het leer of stof?
er staan (en hangenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woei toffe gitaar.
Ik heb er ook één, die wil ik ook nog eens aan de muur hangen(wel een akoestische).
Dank.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.4udesigned.nl/(...)oel---Trinity--.html
wat lief.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh weet je, ik doe niet mee omdat ik geen tijd heb om vanalles te regelen, maar ik wil best aan degene die jouw lootje heeft getrokken een paar euro overmaken om de meerkosten (m'n iPhone wil er steeds 'meerkoeten' van maken!) te vergoeden voor pakketpost naar Zweden! Doe ik in gedachten toch een beetje mee
mooie stoelenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
soepies!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trek in eten na ziek te zijn geweest. Geen last meer van maag of darmen, maar eten staat gewoon wat tegen. Wat ook niet helpt is dat ik een soort aft heb (op wang gebeten, daar zit nu een behoorlijke bult die net zo pijnlijk voelt als een aft). Probeer maar wat te eten onder dwang, maar dan nog eet ik minder dan normaal en goed voor me is... Tips anyone?
^^quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, maar gezien de reacties van de rest zijn het geen leuke dingen die je aan je hoofd hebt.
Sterkte.
Wat een kleurige boel!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O Merel: http://www.comeovertothed(...)-walk-in-closet.html
En loveli nog even voor je gaat, weet niet of je ruimte over hebt in je (nieuwe) huis?!!
Sterkte.
Da's vast niet de smiley die je in gedachten had...quote:
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een kleurige boel!
Nieuw huis?
Oh, dus ik heb geen verhuismomenten gemistquote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ja ik heb het oude huis van loveli gezien, daar was sowieso geen plek voor wat dan ook!
En als haar huidige huis daar niet groot genoeg voor zou zijn, dan in een nieuw huis.
Vandaar![]()
liquote:Op woensdag 3 november 2010 13:58 schreef loveli het volgende:
Ik ga hier even rustig aan doen denk ik, te veel andere dingen aan m'n hoofd.
Pas je op! Er zitten ménsen in het OV!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef V1z0R het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die met de meet, het OV-traject Groningen - Zwolle nemen?
Ik stap op in Hoogeveen, zou leuk zijn om samen naar Den Haag te treinen...
Voor het eerst in 5jr weer met het OV, wat is een auto dan toch een heerlijke luxe.
Ja soep kan vanavond wel, maar over het algemeen zitten daar niet echt veel calorieën in (tenzij zwaar gebonden). Volle kwark ook maar als toetje danquote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
soepies!
en even naar de drogisterij voor anti aften spul
Je ziet het tegenwoordig best veel bij wat oudere mensen (in de leeftijd 20-35). Maar ik kan me voorstellen dat het toch niet echt een fijn idee is... Maar het is mij echt niet opgevallen dat jij een beugel nodig zou hebben!?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan ben ik nog niet eens in paniek om het idee van eenbeugel
Een beugel!
Ik ben te oud voor een beugel![]()
Heb 4jr wel met het OV gereisd XM, weet dat er mensen in het OV voorkomenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas je op! Er zitten ménsen in het OV!
Welke zorgverzekeraar zit je nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het niet eens erg dat ik een beugel zou krijgen/kiezen er uit.
Alleen dat geregel en die papieren en brrrrrrrr. Dat ik ooit bedrijfs economie heb gedaanIk was altijd heel erg in to dingen uitzoeken/administratie maar nu trip ik alleen al bij het idee...
Ik heb een verzekering via mijn vader, zilveren kruis achmeaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke zorgverzekeraar zit je nu?
En ik neem aan dat die kiezen er niet *nu* direct uit moeten, dus als je huidige verzekering niet voldoende dekking geeft, stap je voor januari over (als dat voordeliger zou zijn, je moet dan even rekenen wat je nu per maand betaalt, wat je bij je nieuwe gaat betalen en wat de kosten zijn die je vergoed krijgt en wat je nog zelf moet betalen).
De kiezen eruit, is dat kaakchirurg of tandarts? En de beugel, orthodontist of tandarts?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een verzekering via mijn vader, zilveren kruis achmea
-kaakchirurg ziekenhuisquote:Op woensdag 3 november 2010 15:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
De kiezen eruit, is dat kaakchirurg of tandarts? En de beugel, orthodontist of tandarts?
Hihi want?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:53 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik nu even mijn Rabobank hypotheekadvies vergelijken met de hypotheker en dan een half uurtje hyperventileren(garpje heur).
Zoiets zal er wel komen jaquote:Op woensdag 3 november 2010 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn tanden zijn pas na de opkomst van mijn verstandskiezen scheef gaan staan..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het echt noodzakelijk een beugel? Omdat het pas nu aan gezegd wordt?
Loveli
Je (verstands)kiezen trekken wordt in elk geval helemaal vergoed bij Achema, maar dan moet je een aanvullende tandartsverzekering hebben. Je hebt vier gradaties, maar de goedkoopste vergoed het ook al. Beugel zal een ander verhaal worden, omdat je ouder dan 18 bentquote:Op woensdag 3 november 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn pas na de opkomst van mijn verstandskiezen scheef gaan staan..
Dat had ik gisteravond!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potverdriedubbeltjes! Wat ben ik chagrijnig!
Ik weet niet of je zelf soep kookt dan of een blik open trekt? Maar ik zou inderdaad kiezen voor dikke soepenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:22 schreef Phaidra het volgende:
Ja soep kan vanavond wel, maar over het algemeen zitten daar niet echt veel calorieën in (tenzij zwaar gebonden). Volle kwark ook maar als toetje dan.
En ik weet niet zeker of het een aft is. Als ik er met mijn tong overheen ga, voelt het wel heel anders, maar de pijn is hetzelfde. Ik had overigens begrepen dat die anti-aftmiddeltjes niet werken.. Heb jij er goede ervaringen mee (of iemand anders)?
Danku, was bijna vergeten dat ik ook nog bananen heb die op moeten! Extra T toegevoegd aan lijstjequote:Op woensdag 3 november 2010 16:33 schreef Syrena het volgende:
Aften is bananen eten zeggen ze. Ik gebruikte om erop te smeren altijd Pyralvex, werkte wel
Heb al lang geen aften meer gehad
Heeft dat meisje echt alleen maar zwarte/grijze kleren, of is dit in zwart/wit gefilmd? (want zie wel een gekleurd tasje ergens).quote:Op woensdag 3 november 2010 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En loveli nog even voor je gaat, weet niet of je ruimte over hebt in je (nieuwe) huis?!!
Sterkte.
Dit jaquote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, maar gezien de reacties van de rest zijn het geen leuke dingen die je aan je hoofd hebt.
Sterkte.
En dus kies je...?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef Syrena het volgende:
Oh en voor VulcanJ, de Rabobank geeft me minder hypotheek, vraagt meer rente, ik moet meer eigen geld inleggen en de maandlasten zijn iets hogeren na 30 jaar heb ik ze dan 2000 euro meer betaald dan bij de Hypotheker.
En de Hypotheker krijgt 1337 bemiddelingsvergoeding
Ja, je moet een wensenlijstje inleveren, en je adres zet je daar direct bij op. Alleen degene die jouw lootje trekt, krijgt dat te zien. Ook ik dus niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
Nooit geen aft meer gehad nadat ik ben overgestapt op paradontax. Daarvoor gorgelde ik met zout water ingeval van aft, en dat helpt ook. Spoelen met jenever verdooft ook lekker maar helpt niet.
Over meterstanden, wij houden ze braaf bij, zodat opvallende afwijkingen opvallen. Na jaren bijhouden is het patroon natuurlijk bekend.
Secret Santa, vraagje: moet je ook een wensenlijstje inleveren? En hoe geef je je adres door? Ik wil wel meedoen, maar ik zou het leuker vinden om het met driekoningen te doen. In het kader van consuminderen wil ik graag vergeetmewelletje en dat zij dan mij trekt en dat we gewoon wat leuks heen & weer sturen.
Secret Slim Queens welquote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, je moet een wensenlijstje inleveren, en je adres zet je daar direct bij op. Alleen degene die jouw lootje trekt, krijgt dat te zien. Ook ik dus niet.
Als iedereen het liever met Driekoningen doet, dan moeten we het maar verschuiven. Maar Secret Driekoningen klinkt toch helemaal niet?.
Jawel, en ik hoop dat ik jou trekquote:Op woensdag 3 november 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet alsnog niet mee, begrijp ik?.
Hypotheker. Ik heb wel nog wat vragen, maar die ga ik morgen doornemen met mijn paps en dan maandag stellen bij de presentatie van de offerte.quote:
Balthasar, Melchior en nog eentje. En dat zonder ooit een woord in de bijbel te hebben gelezenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef sigme het volgende:
Jullie weten toch wel wie de drie koningen zijn enzo? Toch?
Caspar! Toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Balthasar, Melchior en nog eentje. En dat zonder ooit een woord in de bijbel te hebben gelezen.
Piet, Jan en Kimberly (aldus mijn broertje in de kleuterklas. Ze deden een kersttoneelstukquote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef sigme het volgende:
Jullie weten toch wel wie de drie koningen zijn enzo? Toch?
Dat was toch een spookje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
sterke met wat het ook mag zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 13:58 schreef loveli het volgende:
Ik ga hier even rustig aan doen denk ik, te veel andere dingen aan m'n hoofd.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Ewelina het volgende:
WTF, dat is klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoezo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Wat? Hoe dat zo en kan dat zomaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Je mag los van SeSa (ik typte SS, maar dat mocht niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jawel, en ik hoop dat ik jou trek
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag los van SeSa (ik typte SS, maar dat mocht niet meer) ook wel een cadeautje voor me kopen hoor!
.
Tsk, wie zegt dat je zaterdag wat krijgtquote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht vol spanning tot het zaterdag is...
Anders ga ik heel hard huilen en dat wil je niet meemaken!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tsk, wie zegt dat je zaterdag wat krijgt.
Maar, dan kan ik je tróósten!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ga ik heel hard huilen en dat wil je niet meemaken!
Daar had je ze ook niet gevondenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Balthasar, Melchior en nog eentje. En dat zonder ooit een woord in de bijbel te hebben gelezen.
Ach, het bewijst meteen mijn totale gebrek aan bijbelkennisquote:Op woensdag 3 november 2010 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar had je ze ook niet gevonden.
In de bijbel zijn ze naamloos (en ook niet gespecificeerd als drie).
Wehehe. Zijn ze 2010 jaar na dato toch ergens goed voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
De meligheid rondom het verzinnen van een driekoningendramanaam heeft geholpen!
Als je het maar lang genoeg laat staan, komen er vanzelf champignons op!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef Chicolate het volgende:
Ah bah ik heb helemaal geen zin om te koken en ook niet echt iets in huis waar ik zin in heb. Maar niets eten is natuurlijk ook geen optie. Misschien ga ik wel gewoon pannenkoeken bakken. Daar heb ik namelijk wél zin in. En dan hoef ik alleen nog maar groentes te zoeken.
Wist je dat appelmoes eerst rood/bruin schimmelt en later pas groen?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg laat staan, komen er vanzelf champignons op! [ http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/huillach.gif&t=1]afbeelding ]
Yummie!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wist je dat appelmoes eerst rood/bruin schimmelt en later pas groen?(potje zit dicht hoor, maar het glas is (nog) transparant.
Toch maar niet, het is een broodje hamburger gewordenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Swietje het volgende:
Ah heerlijk pannenkoeken! Eet smakelijk Chico
Niet goed? Het zijn op zich wel allemaal gezonde dingen.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:22 schreef Swietje het volgende:
Lijstje vandaag
O: boterham filet american, halfvolle melk
L: kippensoep
D: rijst met kip, mais, bruine bonen, ui, paprika en tomaat
T: mandarijn, verse sinaasappelsap
Ik weet dat het niet goed is...
Met 1100 kcal (wel gezonde cal) houdt het wel opquote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet goed? Het zijn op zich wel allemaal gezonde dingen.Stop er nog wat gezonds bij en dan is het helemaal niet zo gek.
jawel.. strak en simpelquote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Progje...
weet wat je smaak NIET is... wat dan wel?
Joehoeeeeeequote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is GeeBee? Ik wil glunderen dat ik haar gerecht aan het fixen ben en dat het lekker ruikt en dat ik ook 200 gr haricot verts had*glunder*
![]()
Progjeee!Oh en ik vond je eethoek en lamp tof! Mooi netjes opgeruimd huis
![]()
Hoe moet ik met mijn kalf
Joehoe! Ik heb er zoveel mogelijk bij geplempt, ik dacht een stuk of 5 of 6quote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JoehoeeeeeeIk hoop dat het jou net zo goed smaakt. Meer haricot verts maakte het alleen maar lekkerder
Heb je ook meer cherry tomaatjes gedaan?
Ik had er maar twee en dat was echt vet jammer
Ik had ook twee vellenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joehoe! Ik heb er zoveel mogelijk bij geplempt, ik dacht een stuk of 5 of 6Ik had het jammere van de twee tomaatjes namelijk ook onthouden!
Ik had wel een heel vol pakketje, moest er twee vellen omheen doen omdat ie anders scheurde![]()
Shit, net te weinig! Nouja dat haal ik wel weer eens inquote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, die zijn werkelijk waar prachtig!
En je interieur ook trouwens, helemaal mijn smaak, lekker strak!
Maria, haricot verts mag je allen maar eten in porties van minimaal 250 gramLekker
Oh mooi, dat is ook echt helemaal mijn smaakquote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef progje het volgende:
[..]
jawel.. strak en simpel
deze bijvoorbeeld
http://www.dressroom.nl/bruidsmode/index.php?p=M4013.jpg&pg=19
en:
http://www.dressroom.nl/b(...)2739-afb-03.jpg&pg=0
en ik vind iets zwart met wit ook wel leuk.. en bij arnhemse meisjes hebben ze ook erg veel leuke jurken...
Niet stom hoor! Ik kan erover mee praten. En DaD ookquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef neen het volgende:
Ik heb dus morgen van ieder vak een mondeling waarbij ik het rapport wat ervoor gemaakt is mee moet nemen, nu wilde ik eerst op school printen maar ik kon mijn chipknip niet opladen en dus niet printen. Toen maar thuis daar kon ik er 4 uitprinten en toen was m'n zwarte inkt op. Nou ja ik dat kopen... wil ik printen zegt hij "oh, kleur is ook op" en dan wil hij natuurlijk ook niet alleen zwart printen. Nou, nog een keer kleuren inkt kopen en dat erin doen... hele zwarte vingers ineens... nou ja het zal wel maar nu print hij dus alles behalve zwart. Nou, ik in dit gezellig huis aankloppen bij de overbuurman die thuis is, maar nee hoor de kluizenaar reageert niet. Deur ook op slotlater zie ik hem nog naar de wc sneaken en niks zeggen
kutlul. Nu print ik alles maar blauw uit
maar bij grafieken en kaarten mis ik de zwarte stukken dus
En verder was de dag wel goed geraden, want afgezien van dat ik me nu afzonder om te printen zijn er lekker mensen om voetbal mee te kijken
Maar dat printen, ja stom maar ik word daar zo chagrijnig van he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwacht of onverwacht?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |