Ja? Oepsquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Mijn God, wat heeft uniek de OP in het vorige topic verkloot.
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken!quote:
*pruillipquote:
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken!
Jaha! Op je Frodo-teentjes!quote:
ik heb gepost!quote:
*kras*quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor straf moet je Duvels teennagels lakken
Leuk he? Bij ons logeren?
Zat terug te kijken maar mijn outlook klapte er ondertussen uit dus was even afgeleid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb gepost!
Ik werk nu bij een woningcorporatieWoonservice!
Dus van reparatieverzoeken tot huurcontracten en zulks. Super leuk!
Zoooo gezond bezig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net terug van Bodypump![]()
![]()
O: campina zuivelontbijt yoghurt ding gekocht op het station (170 kcal)
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen achterham
S: half uur wandelen tijdens lunchpauze
T: banaan, appel, zakje worteltjes
D: kom tomatengroentensoep met balletjes, 2 volkoren afbakbroodjes (1 met paté en 1 met rivierkreeftjessalade)
S: bodypump
T: nog een kommetje tomatengroentensoep, nu aan het eten
Heb een minder gezond weekend achter de rug, dus het mag wel evenquote:
Nog wat fruit er bij en het is naar mijn mening perfect. Sowieso, zuurkoolquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie laistjens!
Eindstand hier:
O: 250 ml biogarde, 2 el volle kwark, 2 el muesli
T: -
L: grote bak griekse salade
T: krentenbol
T: kruidnootjes
D: zuurkoolstamppot met rookworst
Geen idee van de kcals. Zal wel hoog zijn door de D.
Nét voldoende waarschijnlijk om trots op je te zijn volgens mij zit je op ongeveer 1700, iets minder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie laistjens!
Eindstand hier:
O: 250 ml biogarde, 2 el volle kwark, 2 el muesli
T: -
L: grote bak griekse salade
T: krentenbol
T: kruidnootjes
D: zuurkoolstamppot met rookworst
Geen idee van de kcals. Zal wel hoog zijn door de D.
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.
En als je morgen gaat 'balansen' laat ik je dit weekend dwangvoederen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
bloeddruk 125/70 en hartslag 79 na een kopje koffie
Ik lijk net gezond
Ja dat denk ik ook maar voor een keer kan het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook wat meer gaan eten, mijn lijstje van vandaag is denk ik te karig in verhouding met de beweging..
Ik moet er wel echt op letten genoeg te eten, ik neig automatisch altijd een beetje naar te weinig eten. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik het zelf ziequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar voor een keer kan het natuurlijk wel.
Zelf ga ik morgen ook balansen, zit vandaag op ruim 3000 kcal.
MOrgen
O: 500 gr magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, sinaasappel, halve komkommer, tomaat
L: Kom ewtensoep met spek en rookworst, 3 boterhammen kipfilet, beker melk
T's: winterpeen, blokje choco
D: 600 gr spruitjes, 150 gr biefstuk, halve gegrilde paprika, hele gegrilde ui
Qua hoeveelheid of qua wát je hebt gegeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje dan was mijn lijstje niet zo gezond
Wat ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid of qua wát je hebt gegeten?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Witte chocotoffs?
Dat klinkt héél aantrekkelijk
Zo erg is dat toch niet? Chocola en pinda's zou je kunnen vervangen, maar verder..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ik heb gegeten.
Ik zoek hem op.
-edit-
Lijstje:
O: bammetje grillworst
T: bammetje Filet AM
L: komkommer met rode wijn azijn
T: handje dry roasted pinda's en of yoghurt
D: Lasagne ieg met groene lasagnebladen en bechamel (1e keer, ben benieuwd of het lukt).
T: stukje marsepein met chocolade en misschien nog wat yoghurt als ik dat s'middags niet op heb.
Heb een appel op tijdens de lunchquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Chocola en pinda's zou je kunnen vervangen, maar verder..
Oh, je mist nog fruit!
quote:
oh, 15 dec, maar uitverkocht..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vanavond concertttt
En ik ontdek ze van de week pas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt je vertypt.Je bedoelt weinig.
En als je morgen gaat 'balansen' laat ik je dit weekend dwangvoederen
Ongemakkelijk gevoel of niet, je hebt het wel mooi op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja.. ik vind het niet weinig.. het blijft moeilijk, dit soort dingen. Diep van binnen bekruipt me dan toch een naar gevoel, als ik 1700 zie staan... Weet dat dat nergens op slaat, maar dat is echt erfenisje van het verleden. Onder de 1500 voelt 'veilig' en alles daarboven tot 2000 zorgt toch voor een ongemakkelijk gevoel. Stom.
Naja, ik ga maar slapen.![]()
Ze liepen er maandag mee te adverteren op o.a. Amsterdam Centraal. Een bord met "KUT FEUT" er op of zo. Geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gadver, ik word helemaal naar van dat programma feuten
Ja. Leuk hoor om 8 uur zo genoemd wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze liepen er maandag mee te adverteren op o.a. Amsterdam Centraal. Een bord met "KUT FEUT" er op of zo. Geen gezicht.
Ik laat veel doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je al veel kunnen doen?
Ja gelukkig kan dat. Kost een hoop, maar ik kan sommige dingen gewoon echt niet zelf. En dan zijn die mannetjes best handigquote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef progje het volgende:
oh heerlijk zeg Merel dat je veel kan laten doen..
Bij mijn eerste koophuis moest ik overdag werken en 's avonds klussen..
wat een ellende was dat..
Gelukkig wel veel hulp van familie en (ex)-schoonfamilie die overdag ook een boel deden
Is dat de jaarafrekening in Nederland? Ik geloof dat iedereen flink heeft moeten bijbetalen dit jaar, omdat de winter zo streng was. Ik ook 500 euro of zo geloof ik. De galerie zelfs >700 en ook de voorschotten gaan daardoor flink omhoog. Maar goed, als de winter dan meevalt zal je normaal gesproken volgend jaar weer terugkrijgen dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boeee. Rekening van elektra en gas. Blijkbaar verbruiken we meer dan we dachten. JeuzisMn fondsen gaan wel erg hard achteruit zo. On the bright side: wat ik totaal ga verdienen met mn baantje hier is ongeveer evenveel als die rekening, dus als ik niet had gewerkt was het erger geweest
![]()
Ja en dit is de eerste keer dat we dus echt van een heel jaar ons gemiddelde verbruik weten enzo, dus nu gaan we idd maar meer betalen per maand...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef Merel het volgende:
Ehg is dat hè Maria, je moet altijd maar hopen dat het voorschot toereikend is, ik vind het ook altijd zo'n gok.
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat de jaarafrekening in Nederland? Ik geloof dat iedereen flink heeft moeten bijbetalen dit jaar, omdat de winter zo streng was. Ik ook 500 euro of zo geloof ik. De galerie zelfs >700 en ook de voorschotten gaan daardoor flink omhoog. Maar goed, als de winter dan meevalt zal je normaal gesproken volgend jaar weer terugkrijgen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Dat bedrag is inderdaad wel heel erg slikken zo ineens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.
Hebben jullie ook enkel glas en zo?
[..]Oh, yikes, da's wel veel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.En dat is alleen de bijbetaling?
Are you pondering what I'm pondering?
Ja ik geef de schuld aan mijn opvoedingquote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria: natuurlijk moet je niet op je centen zitten! Je bent maar één keer een semester in Engeland!
Nou ja, zo denk ik tenminste. Je wilt mijn studieschuld na dit half jaar ook niet zien, maar ok.Een bijzondere ervaring is onbetaalbaar, zullen we maar zeggen.
Ik weet het even niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat bedrag is inderdaad wel heel erg slikken zo ineens!
Hebben jullie ook enkel glas en zo?
Vast iemand die in haar vriendenkring wil opscheppen dat ze Facebookvriendjes is met de wereldberoemde kunstenares Coquote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een vriendschapsverzoek van een mevrouw op FB die ik echt niet ken. Nu heb ik haar een berichtje gestuurd en gezegd dat ik het tot mijn schande even niet weet waar ik haar van ken. Nu hoop ik maar dat ze niet mijn beste vriendin was in een ver verleden.
Ik ben niet heel goed in namen
quote:Op woensdag 3 november 2010 06:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Waarom houden jullie niet gewoon de meterstanden bij?
Neem een voorbeeld aan Syrena.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja daar hopen we dan maar op.he gatsie...weet je zeker dat het goed gedaan is? Betalen jullie dan een erg laag voorschot?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Als het goed is kan ik jullie binnenkort helpen met jullie energieperikelen![]()
Meer kan ik nog niet zeggen, maar het is heel tof
ik vind dat je een vaste poster bent als je 15 goede daglijstjes hebt geplaatst!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik wel een vaste poster???!!!
* DaD plat-PM't
Nah, daar kom ik in anderhalf jaar vast wel aan!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind dat je een vaste poster bent als je 15 goede daglijstjes hebt geplaatst!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik wel een vaste poster???!!!
* DaD plat-PM't
Het eerste.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Door zelf-realisatie vegetariër geworden of omdat iemand je erop had gewezen ?
ik denk er nog even over na...denk dat het ahndiger is als ik niet mee doe...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Nynke, wat mij betreft mag je natuurlijk meedoen, maar het lijkt me oneerlijk om degene die jouw lootje heeft getrokken op extra kosten te jagen. Pakketpost naar het buitenland is ¤11,40, dus of je moet iets heel goedkoops verzinnen, of iets wat met brievenbuspost verzonden kan worden (tot 500 gram, ¤6,16).
Ik slaap beter als ik het heb ingeleverdquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef neen het volgende:
- Oh Chico, ik zou het als een mooi excuus aanpakken om te gaan slapenovermacht jeweets, hbo mentaliteit
Op de basisschool hadden we ook zo'n soort systeem met werkwoordspelling! Op onze formulieren stonden 10 schema's die we in moesten vullen en als een heel formulier 10x foutloos was ingevuld, werden we vrijgesteld. Nooit gelukt though. Tussen de 100 schema's zit altijd wel een foutje, al dan niet door slordigheid, maar het hielp enorm voor de motivatiequote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Zo, gedoucht en nu zit ik aan mijn ontbijt: twee geroosterde bammetjes. Maar ik ga zo ook nog even yoghurt eten.
Hardlopen doe ik zaterdag wel weer. Kon niet in slaap komen, oa door hoesten en ik werd weer wakker met een zere keel, dus ik doe gewoon even rustig aan de komende dagen. Kan het niet gebruiken om ziek te worden.
Ik heb trouwens een mooi plan bedacht om de werkwoordspelling te oefenen: alle leerlingen krijgen een mapje met oefeningen die ze moeten maken als ze eerder klaar zijn met hun werk en als ze 3 keer achter elkaar maximaal 3 fouten maken, dan zijn ze voor bepaalde tijd vrijgesteld van deze oefeningen. Ze hebben er een hekel aan dus dat is een mooie motivatie om goed hun best te doen.
Ik ga nu even opruimen in huis en dan m'n lessen voor morgen en vrij voorbereiden. Wordt een drukke week nog met oa toetsen die uiterlijk vrijdag nagekeken en ingevoerd moeten worden en ik zal ook nog wel nablijvers krijgen. Naja.
Oh, dat is ook best wel een hoge eis. Ik vind mijn 3 keer achter elkaar max 3 fout (het zijn ong 25 zinnen) al een aardige eis. Als ze 2 x max 3 fout hebben en de 3e keer 4, begint het hele riedeltje weer van voren af aanquote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we ook zo'n soort systeem met werkwoordspelling! Op onze formulieren stonden 10 schema's die we in moesten vullen en als een heel formulier 10x foutloos was ingevuld, werden we vrijgesteld. Nooit gelukt though. Tussen de 100 schema's zit altijd wel een foutje, al dan niet door slordigheid, maar het hielp enorm voor de motivatie!
De docente had waarschijnlijk bewust een vrij onhaalbare eis gesteld, ik kan me zo voorstellen dat het verplicht is om in groep 7/8 zoveel uur aan (werkwoord)spelling te geven. Maar dat hadden wij als naïeve leerlingen natuurlijk niet doorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook best wel een hoge eis. Ik vind mijn 3 keer achter elkaar max 3 fout (het zijn ong 25 zinnen) al een aardige eis. Als ze 2 x max 3 fout hebben en de 3e keer 4, begint het hele riedeltje weer van voren af aan. Gelukkig heb ik drie boekjes met werkwoordspelling, dus ik heb aardig wat materiaal voorhanden
.
Oh weet je, ik doe niet mee omdat ik geen tijd heb om vanalles te regelen, maar ik wil best aan degene die jouw lootje heeft getrokken een paar euro overmaken om de meerkosten (m'n iPhone wil er steeds 'meerkoeten' van maken!) te vergoeden voor pakketpost naar Zweden! Doe ik in gedachten toch een beetje meequote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk er nog even over na...denk dat het ahndiger is als ik niet mee doe...
Dat we dan elkaar onze kerstcadeaus toesturen die niet bij jou past maar wel bij je lootje? Zo ietsquote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een matige belangstelling.. Echt jammer!
Misschien anders een idee om het te verplaatsen naar januari, als een soort post-feestdagen anti-januari-kater iets ofzo? Als er dan wat meer vaste Slankies mee zouden doen?
Tja, ik ben nu eenmaal van het consuminderen dus dit is gewoon niets voor mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een matige belangstelling.. Echt jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |