Nee, als het zo voor de hand ligt, zou ik jullie niet laten radenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uit Toronto, Canada.
Dat je dat niet ziet_!
Bewijsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, als het zo voor de hand ligt, zou ik jullie niet laten raden![]()
Hij komt uit Moskou, echt waar! Ik moest ook even twee keer kijken, hahaha. Hij is wel errug leuk
Whaa, ik dacht juist dat dat het grapje was, omdat het duidelijk op het kaartje stondquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, als het zo voor de hand ligt, zou ik jullie niet laten raden![]()
Hij komt uit Moskou, echt waar! Ik moest ook even twee keer kijken, hahaha. Hij is wel errug leuk
Dus blijkbaar is diegene in Canada geweestquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
klik voor full screen
[ link | afbeelding ]
M'n vriend had al gezegd, er is een kaartje uit Rusland. En ik, waar dan, deze is uit Canada. Nee hoor, zegt ie. Dus ik dacht nog, gekkenhuisquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whaa, ik dacht juist dat dat het grapje was, omdat het duidelijk op het kaartje stond
Ja, en nu ben ik best wel jaloers!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus blijkbaar is diegene in Canada geweest
Mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Mooit kaartje uit Taiwan
[ afbeelding ]
Inclusief Harry Potter stamp en een leuk verhaaltje
jaquote:
Mooie kaart C_Aquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Mooit kaartje uit Taiwan
[ afbeelding ]
Inclusief Harry Potter stamp en een leuk verhaaltje
Wat leuk, ik denk dat je opa er (net als onsquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn opa wilde vandaag weer een kaart sturen.
Hij wist niet hoe
Heb zelf maar even een adres aangevraagd op zijn account.
Hij gaat naar Japan![]()
Hij vond het helemaal geweldig![]()
En zijn 1e kaart is ook aangekomen in Duitsland afgelopen woensdag.
Reactie van die vrouw vond ie ook helemaal tof.
Wat vreemd?quote:Op maandag 22 november 2010 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik krijg geen antwoord terug, terwijl ze toch regelmatig online is.
Ik mag toch aannemen van wel... misschien is dat in de FAQ terug te vinden op de site.quote:Op maandag 22 november 2010 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Krijg ik daar wel een kaart voor terug?
quote:Postcards that have been traveling more than 60 days are set to status Expired in the Postcrossing system. This status allows you to request another address to send a postcard to.
Most sent postcards will arrive before 60 days have passed; however, some postcards do take longer to reach their destination. Postcards that have expired can still be registered up to one year after you requested the address.
You can see which of your sent postcards have expired by looking at your Sent postcards list. After a period of one year from the sent date, the Postcrossing system deletes the postcard entry from the system. As such, your sent postcards list will not show any postcard that has a travel time greater than 365 days and the postcard cannot be registered by the receiver any longer.
Ik hoop het, maar ik vind het ook raar dat ze niet reageerd.quote:Op maandag 22 november 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Qua locatie verbaast het me niet eik Pgr, is wel een land bij uitstek waar die kaart weken blijft reizen.
Hoop dat hij alsnog aankomt![]()
China was hier laatst 50 dagen onderweg voor ik hem kreeg, dus 60 ja...kan best.
Ja dat is idd een beetje vreemd.quote:Op maandag 22 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vind het ook raar dat ze niet reageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |