abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88346048
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef Oxymoron het volgende:
Wanneer komt ie nouuuuuu? Dat van het installeren van die versie die jullie nu hebben , snap ik niet.
N00b ik weet t. :@
Denk dat je nog maar een paar dagen hoeft te wachten :).
pi_88353782
Vooral dat multitasken zit ik op te wachten..... ik word er ook een beetje ongeduldig van ;)
pi_88353839
Maar...dan download je hem toch gewoon, tesamen met iTunes 10 beta? Een beetje googlen en je hebt 'm.
Calmer than you are
pi_88354017
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar...dan download je hem toch gewoon, tesamen met iTunes 10 beta? Een beetje googlen en je hebt 'm.
Beetje kijken in het vorige topic en je hebt hem zeker...
pi_88355144
Nee joh.... ik wacht gewoon (ongeduldig) af op de officiële update :) Ik heb niet zoveel zin in geklier met dat soort dingen....
pi_88355662
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef Locusta het volgende:
Nee joh.... ik wacht gewoon (ongeduldig) af op de officiële update :) Ik heb niet zoveel zin in geklier met dat soort dingen....
Heel eenvoudig hoor

- Backup maken van je iPad/iPhone
- Alt+herstel in iTunes: klikken naar de .ipsw file (die je dus moet downloaden)
- Herstellen
- Backup terugzetten.

Klaar.
Calmer than you are
pi_88356366
quote:
do 4 nov. 15:21
Wij gebruiken iPad 1 uur per dag
De in juli in ons land gelanceerde iPad vindt al snel zijn weg in het dagelijkse leven. Nederlandse iPad-bezitters gebruiken de tabletcomputer gemiddeld een uur per dag. Dit blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van uitgever Sanoma onder iPad-gebruikers.
Het meest favoriete moment is in de avond, in de woonkamer op de bank. Gebruikers richten zich meer op mediaconsumptie dan op communicatie. Een overgrote meerderheid (94 procent) van de 5500 ondervraagden geeft aan de iPad meerdere keren per dag te gebruiken; 83 procent zit bij elkaar ruim een half uur achter de nieuwste gadget, 53 procent meer dan een uur.

Naast het gebruik op de bank (94 procent) is de iPad bij 67 procent onderdeel van het ochtendritueel en 59 procent neemt de iPad voor het slapen gaan mee in bed. Ook tijdens wachtmomenten grijpt de consument vaak naar het hebbeding (52 procent). Een vierde van de gebruikers geeft zelfs aan geen afscheid van de iPad te kunnen nemen tijdens toiletbezoek.
Ik haal dat gemiddelde wel omhoog denk ik. Gebruik hem echt veel, zeker voor gewoon op de bank ipv m'n MacBook Pro!
pi_88356988
Heb een klein probleempje, heb al deze tijd op mijn neefjes Itunes account gewerkt, nu heb ik zelf eentje aangemaakt en wil hem dus gebruiken voor nieuwe apps te downloaden enz. Alleen krijg ik hem wel op Itunes aan maar niet op App Store, daar blijft hij het oude account password vragen ...
Oplossing hiervoor ? Alvast bedankt !
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_88371489
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef DJWeisz het volgende:
Heb een klein probleempje, heb al deze tijd op mijn neefjes Itunes account gewerkt, nu heb ik zelf eentje aangemaakt en wil hem dus gebruiken voor nieuwe apps te downloaden enz. Alleen krijg ik hem wel op Itunes aan maar niet op App Store, daar blijft hij het oude account password vragen ...
Oplossing hiervoor ? Alvast bedankt !
Instellingen - store
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_88393677
Heb wel een probleempje met wat programma's die geen wachtwoorden meer onthouden :-( twitter, tweetdeck, flipover en nog wel wat. Hopen dat er daar updates voor komen.
pi_88394050
Is Reeder de beste RSS-reader voor de iPad?
Calmer than you are
pi_88395374
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is Reeder de beste RSS-reader voor de iPad?
Denk 't wel :Y.
pi_88395407
Mijn broer wil er ook een aanschaffen, maar hij wil graag weten of hij de iPad ook, onderweg, een beetje degelijk als eReader kan gebruiken om zijn eigen PDF-bestanden door te lezen.
pi_88395436
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer wil er ook een aanschaffen, maar hij wil graag weten of hij de iPad ook, onderweg, een beetje degelijk als eReader kan gebruiken om zijn eigen PDF-bestanden door te lezen.
Kan prima :Y.
pi_88395761
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Denk 't wel :Y.
Gebruik je hem zelf ook? :)
Calmer than you are
pi_88395768
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kan prima :Y.
Dan zal ik voor hem maar eens een bestelling gaan plaatsen. Een iPad is in ieder geval een stuk completer in vergelijking met de gemiddelde eReader.
pi_88396499
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan zal ik voor hem maar eens een bestelling gaan plaatsen. Een iPad is in ieder geval een stuk completer in vergelijking met de gemiddelde eReader.
Yup, dat zeker :).
pi_88396514
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Gebruik je hem zelf ook? :)
Yup. Al lees ik m'n feeds niet elke dag bij. Maar de app ziet er strak uit. Lekker overzichtelijk.
pi_88397141
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

En geef je broer als tip om de app Goodreader te kopen. Kost 79 cent, maar is heerlijk voor het lezen van pdf's.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_88397391
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

En geef je broer als tip om de app Goodreader te kopen. Kost 79 cent, maar is heerlijk voor het lezen van pdf's.
Thnx.
pi_88397520
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Heb deze ook maar wat is de meerwaarde van ibooks ?
pi_88397571
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
extra push voor goodreader:

pi_88397666
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Die is er niet, in mijn ogen.

Kindle is leuk voor ebooks van Amazon, Stanza is fijn voor de rest.
pi_88397795
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Die is er niet, in mijn ogen.
Voordelen van ibooks:
1) apple app, dus deze heeft toegang tot verboden features. Oftewel, je kan in ibooks de brightness lager zetten dan de laagste algemene setting. En dan echt lager zetten waardoor je minder stroom verbruikt, ipv een truukje met een donkere layer zoals kindle het doet.
2) automatisch sync. Je kan lezen op je ipad, en doorlezen op je iphone.
3) epub
4) sepia background.
pi_88398044
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[..]

Voordelen van ibooks:
1) apple app, dus deze heeft toegang tot verboden features. Oftewel, je kan in ibooks de brightness lager zetten dan de laagste algemene setting. En dan echt lager zetten waardoor je minder stroom verbruikt, ipv een truukje met een donkere layer zoals kindle het doet.
3) epub
4) sepia background.
Blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar:
1) heb ik geen behoefte aan. Aan de normale brightness settings heb ik voldoende.
2) Ik heb een Android phone, en daarmee synct de Kindle app ook. Dus 2) is voor mij niet relevant.
3) Stanza kan behalve epub nog wel meer formaten aan.
4) Kan ook in Stanza en Kindle app. Bovendien biedt Stanza nog meer opmaak opties, zoals een niet uitgelijnde rechter kantlijn.
pi_88398085
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef athlonkmf het volgende:
Voordelen van ibooks:
3) epub
4) sepia background.
Dat vind ik ook het grootste voordeel! Vooral als je hem mee naar bed neemt, vriendlief wil slapen en het is helemaal donker, dan is de helderheid op de laagste stand toch nog wel erg fel...
En aangezien ik eigenlijk alleen maar .pdf lees, gebruik ik daarvoor iBooks. Dik tevreden ^O^
pi_88398675
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar:
1) heb ik geen behoefte aan. Aan de normale brightness settings heb ik voldoende.
2) Ik heb een Android phone, en daarmee synct de Kindle app ook. Dus 2) is voor mij niet relevant.
3) Stanza kan behalve epub nog wel meer formaten aan.
4) Kan ook in Stanza en Kindle app. Bovendien biedt Stanza nog meer opmaak opties, zoals een niet uitgelijnde rechter kantlijn.
Dan had je natuurlijk wat meer mogen opschrijven wat de voordelen t.o.v. de andere is.
pi_88403538
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het grootste voordeel! Vooral als je hem mee naar bed neemt, vriendlief wil slapen en het is helemaal donker, dan is de helderheid op de laagste stand toch nog wel erg fel...
En aangezien ik eigenlijk alleen maar .pdf lees, gebruik ik daarvoor iBooks. Dik tevreden ^O^
Alle ebook apps mogen gebruik maken van die helderheidsfunctie. Mar inderdaad fijn, want 's avonds, of als je 's ochtends net wakker bent, wil je echt niet dat felle licht in je ogen. Vind het echt jammer dat er een minimale helderheid is (behalve dan in ebook apps).
pi_88404952
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:20 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dan had je natuurlijk wat meer mogen opschrijven wat de voordelen t.o.v. de andere is.
Daar heb je gelijk in. :)

Maar ik ben wat lui geworden om uitgebreid toe te lichten welke apps fijn zijn, en waarom. Je kunt hier een heel onderbouwd overzicht schrijven van bijvoorbeeld de leukste games, morgen is er dan weer iemand die zegt "ik heb nu ook een iPad, wat zijn eigenlijk de leukste games?", ook al staat het antwoord er tien posts boven. En als je dan over teruglezen begint, dan ben je een onbehulpzame zeurneus.

Maar je hebt gelijk, enige toelichting was wel op z'n plaats. :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2010 @ 00:08:17 #130
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88419805
vanavond iOS 4.2GM geinstalleerd, maar m'n wifi lijkt er elke keer na een aantal minuten mee te kappen. Als ik het dan in de instellingen uitzet en weer inschakel doet 'ie het weer een tijdje. Is dit nog een bugje? Of is er wat anders mis?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_88440038
Hoeveel scheelt het qua batterij of push mail wel of niet aanstaat?
pi_88441141
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef LeNick het volgende:
Hoeveel scheelt het qua batterij of push mail wel of niet aanstaat?
Dat hangt ervan af hoeveel mailtjes je binnenkrijgt en hoevaak je de iPhone zelf laat 'pullen'. In sommige gevallen kost het namelijk meer batterij, in andere gevallen minder.
pi_88441420
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef Tokus het volgende:
vanavond iOS 4.2GM geinstalleerd, maar m'n wifi lijkt er elke keer na een aantal minuten mee te kappen. Als ik het dan in de instellingen uitzet en weer inschakel doet 'ie het weer een tijdje. Is dit nog een bugje? Of is er wat anders mis?
Geen idee; hier werkt het prima....
Calmer than you are
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2010 @ 19:42:24 #134
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88443248
ik heb nu de beveiliging op m'n wifi anders gezet (WPA ipv WPA2) en dan werkt het beter.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 2010 @ 17:02:40 #135
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88478332
Zit nu weer op een Wpa2 verbindng en daar valt het weer keer op keer uit :(
  maandag 8 november 2010 @ 17:14:37 #136
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88478813
quote:
Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef Tokus het volgende:
Zit nu weer op een Wpa2 verbindng en daar valt het weer keer op keer uit :(
Hier werkt het prima ,kan het eraan liggen dat het een oudere router is welke je gebruikt?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  maandag 8 november 2010 @ 17:30:37 #137
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_88479384
Is 4.2 al uit? zoniet waneer wel?
Look who's back in the wrong place at the right time
  maandag 8 november 2010 @ 17:31:02 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88479400
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:30 schreef tomegel het volgende:
Is 4.2 al uit? zoniet waneer wel?
Deze week ergens als het goed is :). Ik wacht ook met smart ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 2010 @ 17:57:39 #139
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88480386
quote:
Op maandag 8 november 2010 17:14 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Hier werkt het prima ,kan het eraan liggen dat het een oudere router is welke je gebruikt?
Nee mijn router thuis is 2 maanden oud. En nu zit ik ergens in een restaurantje waar het probleem ook is.
pi_88481196
Urghhh... Wat start mijn pc toch traag op.... Ben natuurlijk wel verwend door iPad, maar sjeest, na een restart moet ik nog een paar minuten wachten tot ik firefox en zo opgestart heb. Ondertussen twee nieuwssites gecheckt, en dit getikt op m'n iPad....
pi_88481528
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef athlonkmf het volgende:
Urghhh... Wat start mijn pc toch traag op.... Ben natuurlijk wel verwend door iPad, maar sjeest, na een restart moet ik nog een paar minuten wachten tot ik firefox en zo opgestart heb. Ondertussen twee nieuwssites gecheckt, en dit getikt op m'n iPad....
Koop een MacBook/iMac dan heb je dat een stuk minder :D.
pi_88486167
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Chrizs het volgende:
Gratis iPad bij nrc next abbo
http://www.medianed.com/2(...)-nrcnext-abonnement/
Mja zo gratis is dat niet, je krijgt een 16GB versie.

Wil je een andere:

quote:
De bijbetaling voor uitgebreidere modellen bedraagt:
Model 32 GB met Wifi: ¤ 100
Model 64 GB met Wifi: ¤ 200
Model 16 GB met Wifi en 3G: ¤ 100
Model 32 GB met Wifi en 3G: ¤ 200
Model 64 GB met Wifi en 3G: ¤ 300
En dan betaal je dus ook nog 40¤ per maand ervoor voor 2 jaar. Dus als je die krant heel graag leest dan kan het een leuke aanbieding zijn, voor de iPad hoef je het naar mijn mening niet echt te doen, gewoon verkapte afbetaling.
pi_88488528
Morgen 4.2 denk ik.
pi_88494829
quote:
Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef retorbrapi het volgende:
Morgen 4.2 denk ik.
Bron?
pi_88495412
quote:
Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef v1tje het volgende:

[..]

Bron?
Klik
pi_88497083
Dankjewel :')
pi_88516950
Ik zie hem niet verschijnen vandaag?
pi_88517017
Ze slapen nog in Amerika.
pi_88517092
Volgens iPhoneclub was het vandaag of vrijdag... Denk vrijdag want dan heeft iedereen een weekend om er mee te kloten!
pi_88517907
Oja kijk vanacht nog wel een keer.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:31:42 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88518028
Geen haast, als ze maar opschieten :P.

Voor vrijdag komt goed uit, dan kan ik op mijn werk kloten ipv thuis :P.
Get woke, go broke!
pi_88518548
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef v1tje het volgende:
Ik zie hem niet verschijnen vandaag?
Da's meestal rond 19:00/20:00 uur..
pi_88525091
Net even een dock gekocht, ik heb ook een dock voor mijn iPod Classic. Staat wel tof naast elkaar. _O_
pi_88525096
Oké dan heb ik nog wat te doen, heerlijk als je een spel preordert en niet komt, dus op naar plan B.
pi_88526319
Kent iemand een app waarmee je routes kan uitstippelen en die ook tegelijkertijd het aantal km weergeeft? Wil die app gebruiken voor het joggen en op zich wel leuk als je weet hoeveel je hebt gerend en waar langs. Oja als je geen app maar een goede website weet wordt dat ook op prijs gesteld!

Zuid-Holland trouwens
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:27:29 #157
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88527360
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Turalyon het volgende:
Kent iemand een app waarmee je routes kan uitstippelen en die ook tegelijkertijd het aantal km weergeeft? Wil die app gebruiken voor het joggen en op zich wel leuk als je weet hoeveel je hebt gerend en waar langs. Oja als je geen app maar een goede website weet wordt dat ook op prijs gesteld!

Zuid-Holland trouwens
Cyclemeter?
Calmer than you are
pi_88527758
Komende dagen nog geen update naar iOS 4.2

Wanneer zou iOS 4.2 komen? Er circuleren geruchten over meerdere data, waaronder vanavond. Apple kondigde liet bij de oproep aan ontwikkelaars (zie hierboven) nog ontglippen dat iOS 4.2 elk moment in handen van gebruikers kan komen. Maar we moeten iedereen die vol spanning zit te wachten teleurstellen: de update komt niet vandaag en ook niet de komende dagen. Vanaf eind van de week is er weer wat meer kans. Deze informatie ontving iPhoneclub van onze vaste informant voor nieuwe firmwareversies.

Een ander punt is dat iTunes 10.1 is vereist voor de nieuwe firmware en die is momenteel ook nog niet vrijgegeven, aldus jailbreak-hacker iH8sn0w.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:52:49 #160
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88528609
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Turalyon het volgende:

Zuid-Holland trouwens
Zoek in de app store op 'run track' en je vindt er veel!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_88528688
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Turalyon het volgende:

Zuid-Holland trouwens
Runkeeper.
pi_88529517
Installeer 4.2GM maar heb ik tenminste nog wat te doen vanavond.
pi_88532508
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Runkeeper.
Net geinstalleerd, is het niet zo dat je runkeeper alleen kan gebruiken als GPS? Dus dat je je ipad bij je moet hebben terwijl je rent? Niet echt praktisch :p, ik bedoelde meer iets in de richting van een kaart met alle straten erop. En dat je dan een lijn kan trekken (van de route die je gelopen hebt) terwijl hij aangeeft hoeveel km dat in totaal is.

@ oxymoron, heb je toevallig ook namen van apps? Heb er namelijk al een paar geprobeerd maar was niet helemaal tevreden haha
pi_88536852
4.2GM geinstalleerd, draait als een zonnetje.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2010 @ 00:03:13 #166
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88540858
Ik kreeg zojuist een berichtje van Vodafone dat ik bijna op de limiet van m'n internet blox zit :D
nog 4 dagen te gaan...
  woensdag 10 november 2010 @ 01:23:17 #167
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_88542648
Kun je op je iPad uitzendinggemist kijken?
pi_88543178
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:23 schreef Omnifacer het volgende:
Kun je op je iPad uitzendinggemist kijken?
KON wel op http://beta.uitzendinggemist.nl
Nu krijg je telkens de melding daar 'aflevering niet beschikbaar op de Ipad'.

Geen idee waarom :(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2010 @ 06:28:25 #169
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88543486
quote:
Op woensdag 10 november 2010 02:27 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

KON wel op http://beta.uitzendinggemist.nl
Nu krijg je telkens de melding daar 'aflevering niet beschikbaar op de Ipad'.

Geen idee waarom :(
hm, hier doet ie het (nog).
pi_88543582
Geen problemen met uitzending gemist. Alleen oudere afleveringen, maar dat is ook gezegd dat die pas later werden omgezet.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:13:18 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88544839
Zo voor het eerst AudioNote professioneel gebruiken. Een vriend van me zweert erbij en proefgebruik ziet er veelbelovend uit. Zul je zien dat mijn gesprekspartners zo veel te za ht praten, zit ik nog als een dolle mee te schrijven.

Wish me iLuck!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_88544980
RTL XL doet t nu al twee dagen niet meer, balen..
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  woensdag 10 november 2010 @ 09:22:16 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88545029
Check. Hier wel.
pi_88546482
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef StefanKollaart het volgende:
RTL XL doet t nu al twee dagen niet meer, balen..
Hier ook niet :( Al langer dan2 dagen though..
pi_88556213
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 07:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Geen problemen met uitzending gemist. Alleen oudere afleveringen, maar dat is ook gezegd dat die pas later werden omgezet.
Vreemd. Krijg het bij ALLE nieuwe afleveringen. Gewoon het hele programma van vandaag. Misschien blokkeren ze het dan op buitenlandse IP's ofzo :(

Rtlgemist werkt idd ook niet meer.
pi_88556500
RTL XL werkt bij mij gewoon via die speciale iPad link in Safari, uitzending gemist zal ik nu ook wel eens proberen.

Edit: Uitzending gemist via de beta site werkt ook gewoon, geen problemen hier dus.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_88556965
Bij RTL XL vraagt die de hele tijd om de installatie van Microsoft Silverlight hier.

Ik omzeil het nu via http://antonboonstra.nl/rtlgemist Link vond ik ergens op een forum. Die speelt wel alles goed af.
pi_88570203
REIZ& Magazine november editie nu gratis in AppStore http://goo.gl/frYbj
pi_88570368
Thanks! Ben benieuwd!

Hij crasht zo nu en dan.
Eerste keer bij openen tijdschrift en later tijdens een filmpje.

[ Bericht 71% gewijzigd door nelisb op 10-11-2010 21:19:48 ]
pi_88572949
Foutje.
pi_88573759
iTunes 10.0.1 is er, nu nog 4.2 :)
pi_88573832
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef stoeltafel het volgende:
iTunes 10.0.1 is er, nu nog 4.2 :)
10.1 moet komen...
pi_88574002
En 4.2-ready apps of course :)
Calmer than you are
pi_88574165
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

10.1 moet komen...
A ha, zat op me andere computer maar nog even wachten hoewel ik weinig verwacht van 4.2

Mis weinig op flash na
pi_88574235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

A ha, zat op me andere computer maar nog even wachten hoewel ik weinig verwacht van 4.2

Mis weinig op flash na
Het voelt sneller, heeft folders en background apps. Lijkt me heel wat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 00:51:09 #186
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88581421
quote:
Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En 4.2-ready apps of course :)
ja, die zijn er nog niet zo heel veel.

MyTracks HD zou ge-update zijn dat het multitasking ondersteunt, maar zodra je hem naar de achtergrond doet dan gaat de GPS uit en weet dat ding dus niet meer waar je bent.
pi_88582674
vandaag kreeg ik te horen, dat Apple met een nieuwe software zou uitkomen voor de iPad - of het waar is = thats the question = multitask software = nog voor de feestdagen ---
bron = was in de Apple Store = Stanford Mall - Palo Alto -
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 07:32:59 #188
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_88583024
quote:
Op donderdag 11 november 2010 04:23 schreef KEALOHA het volgende:
vandaag kreeg ik te horen, dat Apple met een nieuwe software zou uitkomen voor de iPad - of het waar is = thats the question = multitask software = nog voor de feestdagen ---
misschien moet je gewoon heel even 2 seconden in dit topic kijken om je antwoord ook te vinden.
pi_88583239
Tokus - sorry had het niet gelezen - thanks
  donderdag 11 november 2010 @ 08:50:19 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88583657
Zijn je ... op?
pi_88585908
quote:
Op donderdag 11 november 2010 04:23 schreef KEALOHA het volgende:
Wuuuuuut :)

Hoorde vorige week dat er een computer uit is van Apple met touch screen klopt dit?
pi_88591498
vraagje: kan iemand mij vertellen wat de ervaringen zijn met de laatste jailbreak op de iPad mbt de laatste versie OS 4.2? Werkt dat goed of kun je beter nog even wachten met updaten en de daaraan gekoppelde jailbreak? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 11 november 2010 @ 12:55:31 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88591519
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef rubje het volgende:
vraagje: kan iemand mij vertellen wat de ervaringen zijn met de laatste jailbreak op de iPad mbt de laatste versie OS 4.2? Werkt dat goed of kun je beter nog even wachten met updaten en de daaraan gekoppelde jailbreak? :?
Niet doen, Cydia is nog niet uit voor 4.2 dus je jailbreak is nutteloos
Get woke, go broke!
pi_88601886
Is het in de toekomst mogelijk dat de NRC de krant automatisch download ? Nu vergeet ik het vaak zodat ik hem
niet kan lezen in de trein/werk ;(
pi_88604451
Hmm, er valt aan alle kanten wat van m'n scherm weg. Links, rechts, boven en beneden dus een halve centimeter die ik mis.
Meer mensen hier weleens last van gehad?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_88604456
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
Is het in de toekomst mogelijk dat de NRC de krant automatisch download ? Nu vergeet ik het vaak zodat ik hem
niet kan lezen in de trein/werk ;(
Toch 3G moeten nemen :P.
Bij mij laadt de app de kranten de laatste dagen heeeeeel traag :(.
pi_88604477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmm, er valt aan alle kanten wat van m'n scherm weg. Links, rechts, boven en beneden dus een halve centimeter die ik mis.
Meer mensen hier weleens last van gehad?
Hm, hier onbekend. Opnieuw opgestart?
pi_88604606
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hm, hier onbekend. Opnieuw opgestart?
Nee, doe ik zo even. Gaat me er ook niet zozeer om dat ik bang ben dat 'ie kapot is of zo, maar meer dat het gebeurde toen ik inzoomde op een foto en ik blijkbaar op de een of andere manier op het hele scherm heb ingezoomd?! Misschien was het gewoon een instelling.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 11 november 2010 @ 19:10:49 #199
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_88605213
Als ik op uitzendinggemist een programma wil openen dan biedt hij als enige optie om dat te doen mbv VLC. Als ik die optie dan selecteer doet hij vervolgens niks. Weten jullie wat ik moet doen om wel te kunnen kijken?
pi_88605318
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik op uitzendinggemist een programma wil openen dan biedt hij als enige optie om dat te doen mbv VLC. Als ik die optie dan selecteer doet hij vervolgens niks. Weten jullie wat ik moet doen om wel te kunnen kijken?
http://beta.uitzendinggemist.nl gebruiken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')