abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88346048
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:09 schreef Oxymoron het volgende:
Wanneer komt ie nouuuuuu? Dat van het installeren van die versie die jullie nu hebben , snap ik niet.
N00b ik weet t. :@
Denk dat je nog maar een paar dagen hoeft te wachten :).
pi_88353782
Vooral dat multitasken zit ik op te wachten..... ik word er ook een beetje ongeduldig van ;)
pi_88353839
Maar...dan download je hem toch gewoon, tesamen met iTunes 10 beta? Een beetje googlen en je hebt 'm.
Calmer than you are
pi_88354017
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar...dan download je hem toch gewoon, tesamen met iTunes 10 beta? Een beetje googlen en je hebt 'm.
Beetje kijken in het vorige topic en je hebt hem zeker...
pi_88355144
Nee joh.... ik wacht gewoon (ongeduldig) af op de officiële update :) Ik heb niet zoveel zin in geklier met dat soort dingen....
pi_88355662
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef Locusta het volgende:
Nee joh.... ik wacht gewoon (ongeduldig) af op de officiële update :) Ik heb niet zoveel zin in geklier met dat soort dingen....
Heel eenvoudig hoor

- Backup maken van je iPad/iPhone
- Alt+herstel in iTunes: klikken naar de .ipsw file (die je dus moet downloaden)
- Herstellen
- Backup terugzetten.

Klaar.
Calmer than you are
pi_88356366
quote:
do 4 nov. 15:21
Wij gebruiken iPad 1 uur per dag
De in juli in ons land gelanceerde iPad vindt al snel zijn weg in het dagelijkse leven. Nederlandse iPad-bezitters gebruiken de tabletcomputer gemiddeld een uur per dag. Dit blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van uitgever Sanoma onder iPad-gebruikers.
Het meest favoriete moment is in de avond, in de woonkamer op de bank. Gebruikers richten zich meer op mediaconsumptie dan op communicatie. Een overgrote meerderheid (94 procent) van de 5500 ondervraagden geeft aan de iPad meerdere keren per dag te gebruiken; 83 procent zit bij elkaar ruim een half uur achter de nieuwste gadget, 53 procent meer dan een uur.

Naast het gebruik op de bank (94 procent) is de iPad bij 67 procent onderdeel van het ochtendritueel en 59 procent neemt de iPad voor het slapen gaan mee in bed. Ook tijdens wachtmomenten grijpt de consument vaak naar het hebbeding (52 procent). Een vierde van de gebruikers geeft zelfs aan geen afscheid van de iPad te kunnen nemen tijdens toiletbezoek.
Ik haal dat gemiddelde wel omhoog denk ik. Gebruik hem echt veel, zeker voor gewoon op de bank ipv m'n MacBook Pro!
pi_88356988
Heb een klein probleempje, heb al deze tijd op mijn neefjes Itunes account gewerkt, nu heb ik zelf eentje aangemaakt en wil hem dus gebruiken voor nieuwe apps te downloaden enz. Alleen krijg ik hem wel op Itunes aan maar niet op App Store, daar blijft hij het oude account password vragen ...
Oplossing hiervoor ? Alvast bedankt !
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_88371489
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef DJWeisz het volgende:
Heb een klein probleempje, heb al deze tijd op mijn neefjes Itunes account gewerkt, nu heb ik zelf eentje aangemaakt en wil hem dus gebruiken voor nieuwe apps te downloaden enz. Alleen krijg ik hem wel op Itunes aan maar niet op App Store, daar blijft hij het oude account password vragen ...
Oplossing hiervoor ? Alvast bedankt !
Instellingen - store
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_88393677
Heb wel een probleempje met wat programma's die geen wachtwoorden meer onthouden :-( twitter, tweetdeck, flipover en nog wel wat. Hopen dat er daar updates voor komen.
pi_88394050
Is Reeder de beste RSS-reader voor de iPad?
Calmer than you are
pi_88395374
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is Reeder de beste RSS-reader voor de iPad?
Denk 't wel :Y.
pi_88395407
Mijn broer wil er ook een aanschaffen, maar hij wil graag weten of hij de iPad ook, onderweg, een beetje degelijk als eReader kan gebruiken om zijn eigen PDF-bestanden door te lezen.
pi_88395436
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer wil er ook een aanschaffen, maar hij wil graag weten of hij de iPad ook, onderweg, een beetje degelijk als eReader kan gebruiken om zijn eigen PDF-bestanden door te lezen.
Kan prima :Y.
pi_88395761
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Denk 't wel :Y.
Gebruik je hem zelf ook? :)
Calmer than you are
pi_88395768
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kan prima :Y.
Dan zal ik voor hem maar eens een bestelling gaan plaatsen. Een iPad is in ieder geval een stuk completer in vergelijking met de gemiddelde eReader.
pi_88396499
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan zal ik voor hem maar eens een bestelling gaan plaatsen. Een iPad is in ieder geval een stuk completer in vergelijking met de gemiddelde eReader.
Yup, dat zeker :).
pi_88396514
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Gebruik je hem zelf ook? :)
Yup. Al lees ik m'n feeds niet elke dag bij. Maar de app ziet er strak uit. Lekker overzichtelijk.
pi_88397141
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

En geef je broer als tip om de app Goodreader te kopen. Kost 79 cent, maar is heerlijk voor het lezen van pdf's.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_88397391
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

En geef je broer als tip om de app Goodreader te kopen. Kost 79 cent, maar is heerlijk voor het lezen van pdf's.
Thnx.
pi_88397520
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:20 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Heb deze ook maar wat is de meerwaarde van ibooks ?
pi_88397571
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
extra push voor goodreader:

pi_88397666
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Die is er niet, in mijn ogen.

Kindle is leuk voor ebooks van Amazon, Stanza is fijn voor de rest.
pi_88397795
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Die is er niet, in mijn ogen.
Voordelen van ibooks:
1) apple app, dus deze heeft toegang tot verboden features. Oftewel, je kan in ibooks de brightness lager zetten dan de laagste algemene setting. En dan echt lager zetten waardoor je minder stroom verbruikt, ipv een truukje met een donkere layer zoals kindle het doet.
2) automatisch sync. Je kan lezen op je ipad, en doorlezen op je iphone.
3) epub
4) sepia background.
pi_88398044
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[..]

Voordelen van ibooks:
1) apple app, dus deze heeft toegang tot verboden features. Oftewel, je kan in ibooks de brightness lager zetten dan de laagste algemene setting. En dan echt lager zetten waardoor je minder stroom verbruikt, ipv een truukje met een donkere layer zoals kindle het doet.
2) automatisch sync. Je kan lezen op je ipad, en doorlezen op je iphone.
3) epub
4) sepia background.
Blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar:
1) heb ik geen behoefte aan. Aan de normale brightness settings heb ik voldoende.
2) Ik heb een Android phone, en daarmee synct de Kindle app ook. Dus 2) is voor mij niet relevant.
3) Stanza kan behalve epub nog wel meer formaten aan.
4) Kan ook in Stanza en Kindle app. Bovendien biedt Stanza nog meer opmaak opties, zoals een niet uitgelijnde rechter kantlijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')