Dat laatste. Je kunt 'm alleen niet meer opnieuw in de App Store downloaden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hmm vaag zeg.
Ik heb hem al op m'n iPad, maar is het mogelijk dat Apple deze op afstand verwijderd of niet meer laat starten of zo? Of ben ik veilig?
Vind ik wel. Lekker uitgebreid. Veel filmpjes met uitlegquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
@Roel: is die Scott Kelby guide iets?
sorry, dan was ik te snel, ik dacht dat het niet doorkwam, dat ie gesloten wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef nelisb het volgende:
Waar staat nummer 16 dan?
Topic sluiter moet toch een nieuwe openen?
quote:De hardware van de iPad lijkt beperkt, maar dit is het absoluut niet. Het gaat namelijk vooral om de software.
Ok, mooi, thnx.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Je kunt 'm alleen niet meer opnieuw in de App Store downloaden.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Behoorlijke verbetering, dat iOS 4.2: dat multitasken is toch echt een gemis gebleken.
Waar haal je ze dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef stoeltafel het volgende:
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als e-book te lezen ? Heb nu de volgende tijdschriften op me ipad
Playboy - laatste 12 nummers
Quest - laatste 24 nummers
Computer idee
Autoweek
Computer idee
Computer chip
Iemand die nog meer leuke tijdschriften weet ?
Tips & trucsquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef stoeltafel het volgende:
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als e-book te lezen ? Heb nu de volgende tijdschriften op me ipad
Playboy - laatste 12 nummers
Quest - laatste 24 nummers
Computer idee
Autoweek
Computer idee
Computer chip
Iemand die nog meer leuke tijdschriften weet ?
Computer bladen zijn wel populair hè.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:40 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tips & trucs
Computer Easy
Computer Totaal
Tja, doelgroep van de vindplaatsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Computer bladen zijn wel populair hè.
Damn. Die snappen het zeker niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elsevier heeft ook een iPad-app uitgebracht. Leuk hoor. Maar 3,99 euro per WEEK of 44,99 euro per kwartaal? Die hebben het écht niet begrepen.
FLAC.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef stoeltafel het volgende:
Heb net een nieuwe koptelefoon gekocht en daar wil ik het beste geluid mee hebben.
Wat kan ik beter downloaden, mp3 of wav bestanden ? Met de iriver had ik altijd ogg maar dat ondersteunt Apple niet.
Nope, alleen de stedenspecial. Zit er ook op te 'wachten'quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef nelisb het volgende:
Iemand reiZen magazine al gezien in de app store?
http://www.google.nl/m/ur(...)YQUOqU0sG0abJIgwN5zQquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Flac ? Dat formaat zag ik niet op Apple.nl staan
Tenzij je echt een uitmuntend gehoor hebt hoor jij het verschil niet op je iPad of welke media speler dan ook. Pas als je dat gaat spelen op echt goede sets met optische kanalen, goede versterkers en een goed afgestelde boxen opstelling kan je het horen. De iPod functie en de interne aansluitingen zijn gewoonweg te slecht. Flac is ongecomprimeerde muziek en dus eigenlijk analoog, dit kan je iPad gewoon niet doorgeven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef stoeltafel het volgende:
Oke ga even kijken. En moet ook goed testen of ik het verschil goed hoor.
Heb nu alle mp3's in 320kb kwaliteit.
Dat is inderdaad irritant dat je niet kan scrollen binnen vlakken. Ligt niet zo zeer aan de iPad zelf, maar aan de browser denk ik. Maar ik heb er bij zowel Safari als bij de Atomic-browser last van. Sowieso is Safari best kut (linkjes die je in een nieuw 'tabblad' opent (kan niet eens, maar wordt een nieuwe pagina) daar ga je gelijk naar toe. Soms wil ik in een lijst met linkjes een aantal openen en later bekijken. Met Safari zit je dan steeds te switchen wat niet snel gaat. Daarom gebruik ik voornamelijk Atomic. Maar die heeft weer als nadeel dat sommige media dingen niet afspelen wat Safari wel weer kan (uitzending gemist-achtige sites).quote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
Grrrrrrrr, grote iPad klacht. Het lijkt wel of je met de iPad niet optimaal kan surfen op forums.
Als je iemand quote of je wilt reageren op een forum zit je altijd te typen in een standaard wit type vlak. Echter kan je in dit witte vlak niet scrollen dus je kan vaak teksten niet quoten omdat ze te groot zijn. Begrijpt iemand wat ik bedoel ?
Hoe gaan jullie hier mee om ? Soms plak/schrijf ik de tekst eerst in me mail en dan kopieer ik het maar het is verre van ideaal. Heb een printscreen gemaakt maar die kan je weer niet uploaden op de iPad.
Weet je dit zeker ? Heb het net geprobeerd op de ipad maar dan zoom ik alleen maar in.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef JoshuaL het volgende:
Je kan wel scrollen in "vlakken". Gewoon met twee vingers in dat vlak naar boven/beneden gaan.
Bij mij werkt het inderdaad!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ook in dit tekstvlak op FOK! kun je op die manier scrollen. Of ik begrijp je niet, dat kan natuurlijk ook.
Alleen editten is een crime, dan verspringt dat vlak steeds.
Niet officieel, goed het probleem is dus dat programma's op de achtergrond blijven draaien en dus inderdaad wat sneller de batterij leeg trekken...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:45 schreef stoeltafel het volgende:
Is er al een update dan ?
Wat voor multi gebruik je dan ?
Enige wat ik mis is dat je nooit radio kan luisteren op nederland.fm en tegelijk surfen in een andere browser.
Ga gelijk even 4.2 installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |