abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88267650
FLAC
pi_88267744
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef stoeltafel het volgende:
Heb net een nieuwe koptelefoon gekocht en daar wil ik het beste geluid mee hebben.

Wat kan ik beter downloaden, mp3 of wav bestanden ? Met de iriver had ik altijd ogg maar dat ondersteunt Apple niet.

FLAC.
En heel wat uren inspelen met verschillende soorten muziek.
pi_88267920
Iemand reiZen magazine al gezien in de app store?
pi_88267964
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef nelisb het volgende:
Iemand reiZen magazine al gezien in de app store?
Nope, alleen de stedenspecial. Zit er ook op te 'wachten' :P.
pi_88268141
Hier thuis ook. Ben heel benieuwd.
pi_88268386
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
FLAC
Flac ? Dat formaat zag ik niet op Apple.nl staan
pi_88268568
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Flac ? Dat formaat zag ik niet op Apple.nl staan
http://www.google.nl/m/ur(...)YQUOqU0sG0abJIgwN5zQ

Bestanden zijn wel huge!
pi_88270125
Oke ga even kijken. En moet ook goed testen of ik het verschil goed hoor.
Heb nu alle mp3's in 320kb kwaliteit.
pi_88272802
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef stoeltafel het volgende:
Oke ga even kijken. En moet ook goed testen of ik het verschil goed hoor.
Heb nu alle mp3's in 320kb kwaliteit.
Tenzij je echt een uitmuntend gehoor hebt hoor jij het verschil niet op je iPad of welke media speler dan ook. Pas als je dat gaat spelen op echt goede sets met optische kanalen, goede versterkers en een goed afgestelde boxen opstelling kan je het horen. De iPod functie en de interne aansluitingen zijn gewoonweg te slecht. Flac is ongecomprimeerde muziek en dus eigenlijk analoog, dit kan je iPad gewoon niet doorgeven.

Dus bespaar je de ruimte en zet gewoon in mp3!
pi_88273109
Oké relax, net hardstyle top40 van de laatste 9 maanden binnen gehaald :)
pi_88279025
Grrrrrrrr, grote iPad klacht. Het lijkt wel of je met de iPad niet optimaal kan surfen op forums.

Als je iemand quote of je wilt reageren op een forum zit je altijd te typen in een standaard wit type vlak. Echter kan je in dit witte vlak niet scrollen dus je kan vaak teksten niet quoten omdat ze te groot zijn. Begrijpt iemand wat ik bedoel ?

Hoe gaan jullie hier mee om ? Soms plak/schrijf ik de tekst eerst in me mail en dan kopieer ik het maar het is verre van ideaal. Heb een printscreen gemaakt maar die kan je weer niet uploaden op de iPad.
pi_88279666
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
Grrrrrrrr, grote iPad klacht. Het lijkt wel of je met de iPad niet optimaal kan surfen op forums.

Als je iemand quote of je wilt reageren op een forum zit je altijd te typen in een standaard wit type vlak. Echter kan je in dit witte vlak niet scrollen dus je kan vaak teksten niet quoten omdat ze te groot zijn. Begrijpt iemand wat ik bedoel ?

Hoe gaan jullie hier mee om ? Soms plak/schrijf ik de tekst eerst in me mail en dan kopieer ik het maar het is verre van ideaal. Heb een printscreen gemaakt maar die kan je weer niet uploaden op de iPad.
Dat is inderdaad irritant dat je niet kan scrollen binnen vlakken. Ligt niet zo zeer aan de iPad zelf, maar aan de browser denk ik. Maar ik heb er bij zowel Safari als bij de Atomic-browser last van. Sowieso is Safari best kut (linkjes die je in een nieuw 'tabblad' opent (kan niet eens, maar wordt een nieuwe pagina) daar ga je gelijk naar toe. Soms wil ik in een lijst met linkjes een aantal openen en later bekijken. Met Safari zit je dan steeds te switchen wat niet snel gaat. Daarom gebruik ik voornamelijk Atomic. Maar die heeft weer als nadeel dat sommige media dingen niet afspelen wat Safari wel weer kan (uitzending gemist-achtige sites).

Zo zijn er wel redelijk wat irritaties bij mij, maar ben nog steeds wel erg tevreden met wat wel goed kan. Maar een volwaardige browser is er nog niet volgens mij.
Ik heb geen signature.
pi_88279695
Je kan wel scrollen in "vlakken". Gewoon met twee vingers in dat vlak naar boven/beneden gaan.
pi_88279774
App RTL Nieuws is gaaf :). Zit ook meteen livestream van RTL Z in :).
  woensdag 3 november 2010 @ 11:00:46 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88279869
In grote teksten scroll je met twee vingers.
Kwam ik ook na een paar weken achter ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 3 november 2010 @ 11:01:14 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88279884
En ook nu loop ik weer achter de feiten aan ...
pi_88280460
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef JoshuaL het volgende:
Je kan wel scrollen in "vlakken". Gewoon met twee vingers in dat vlak naar boven/beneden gaan.
Weet je dit zeker ? Heb het net geprobeerd op de ipad maar dan zoom ik alleen maar in.
Kan met geen mogelijkheid de tekst onderaan zien, zie dus een wit vlak met 25% van de geselecteerde tekst.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:27:54 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88280715
We hebben afgesproken om je gezamenlijk voor de gek te houden!
Nee serieus: twee vingers strak naast elkaar op de tekst en dan naar boven schuiven, dan scroll je.
pi_88280760
Ga het weer proberen.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:31:20 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88280833
Ook in dit tekstvlak op FOK! kun je op die manier scrollen. Of ik begrijp je niet, dat kan natuurlijk ook.
Alleen editten is een crime, dan verspringt dat vlak steeds.
pi_88280949
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ook in dit tekstvlak op FOK! kun je op die manier scrollen. Of ik begrijp je niet, dat kan natuurlijk ook.
Alleen editten is een crime, dan verspringt dat vlak steeds.
Bij mij werkt het inderdaad!
Nooit geweten. Ik zat soms aan het eind van het tekstvak en kon ik niet meer zien wat ik typte (of kon niet meer omhoog). Dat was zoooo irritant.
Dus thanks! :)
Ik heb geen signature.
pi_88281789
Super bedankt ! Dit bespaart me een hoop agressie :)
pi_88286663
Moet wel zeggen dat de batterij tijd weer omlaag schiet met de update... Multitasken is niet altijd fijn...
pi_88287521
Is er al een update dan ?

Wat voor multi gebruik je dan ?
Enige wat ik mis is dat je nooit radio kan luisteren op nederland.fm en tegelijk surfen in een andere browser.

Ga gelijk even 4.2 installeren
pi_88287791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:45 schreef stoeltafel het volgende:
Is er al een update dan ?

Wat voor multi gebruik je dan ?
Enige wat ik mis is dat je nooit radio kan luisteren op nederland.fm en tegelijk surfen in een andere browser.

Ga gelijk even 4.2 installeren
Niet officieel, goed het probleem is dus dat programma's op de achtergrond blijven draaien en dus inderdaad wat sneller de batterij leeg trekken...

En met de update kan je inderdaad wel dus radio luisteren en surfen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')