Tfoe bledder kom hier wheelie maken 3 motorrunners 200cc op je plaat genk zuid winterslag onthou de naamquote:

Dus we doen het wel, maar we praten er niet over?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef This-is-it het volgende:
[..]
+ doen hele vieze onzin, die ze in het echt nooit zouden durven te zeggen

Bepalen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo
De rest laat ik ECHTE mannen bepaalde !

quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat er twee hele dikke lelijke wijven in dit topic posten. Meer kan ik er niet van maken.

Plankje!!! Botje.... loopt voor de broek aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo

quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Deze TS is achterlijk hè? Dat heb ik goed gezien hè? Ja, dat heb ik goed gezien.

faalquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo

Ik moest jou de groeten van je moeder doen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
De conclussies maken mij geef fuck meer uit.
![]()
Ik weet beter fuck u all ugly wannabe guys
de groeten aan je moeder trouwens.

Ik ken Nigerianen die een spaarfonds hebben gestart die beter Nederlands schrijven dan jij doetquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()

Mag ik dat zo zeggen? Ja dat mag ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Deze TS is achterlijk hè? Dat heb ik goed gezien hè? Ja, dat heb ik goed gezien.

UUhhmm.. dat ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tfoe bledder kom hier wheelie maken 3 motorrunners 200cc op je plaat genk zuid winterslag onthou de naam

Nog steeds geen tetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()

tfoe kk kaas kk bezemquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()

Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo

En (gemiddeld 146 per dag) is best wel ziek. Dat is nog meer dan tong80quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()

Jij bent gewoon heeeeeel kansloos!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:

quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef maickeltje het volgende:
Ruzie met mijn moeder!
het niveau van Ts![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef maickeltje het volgende:
Ruzie met mijn moeder!
het niveau van Ts![]()
![]()
![]()

He bah, weer zo'n tienermoeder to be!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef maickeltje het volgende:
Ruzie met mijn moeder!
het niveau van Ts![]()
![]()
![]()

Ok wacht, wat is een echte man volgens jou? Nu ff serieus antwoorden aub..quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heeeeeel kansloos!
Besef het vergelijk jezelf eens met een echte man!

'Als ik mij vergelijk met een echte man kijk ik in de spiegel'quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef This-is-it het volgende:
[..]

Inderdaad, maar ze heeft dan ook echt geen vrienden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En (gemiddeld 146 per dag) is best wel ziek. Dat is nog meer dan tong80.

(gemiddeld 134 per dag), heb je nog wel tijd om je uitkering op te halen met al dat FOK!ken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef This-is-it het volgende:
[..]

Dat weet ik toch wel zeker van niet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef HugoBaas het volgende:
TS is dik en kanker lelijk.
En uit hier haar frustratie.
Eigenlijk is het wel zielig dat ze dit nodig heetf om zichzelf minder lelijk te voelen.
En nou oprotten TS. Hup, naar de koelkast om jezelf weer vol te proppen en jezelf vervolgens vervloeken voor de spiegel en je maar afvragen waarom jij zo lelijk bent en niet net zoals je klasgenootjes een leuk vriendje kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |