quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat er twee hele dikke lelijke wijven in dit topic posten. Meer kan ik er niet van maken.
+ doen hele vieze onzin, die ze in het echt nooit zouden durven te zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:52 schreef smegmanus het volgende:
TS IK WIL JOUW BINNENVOERING WEL EENS NAAR BUITEN NEUKEN EN DAT WE DAN DAARNA DE WERELDPROBLEMATIEK BESPREKEN TERWIJL IK MIJN GEHAKTSTAAF DOOR JOUW HUIG BEUKDEAL?
50quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat er twee hele dikke lelijke wijven in dit topic posten. Meer kan ik er niet van maken.
Tfoe bledder kom hier wheelie maken 3 motorrunners 200cc op je plaat genk zuid winterslag onthou de naamquote:
Dus we doen het wel, maar we praten er niet over?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef This-is-it het volgende:
[..]
+ doen hele vieze onzin, die ze in het echt nooit zouden durven te zeggen
Bepalen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo
De rest laat ik ECHTE mannen bepaalde !
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Plankje!!! Botje.... loopt voor de broek aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Deze TS is achterlijk hè? Dat heb ik goed gezien hè? Ja, dat heb ik goed gezien.
faalquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo
Ik moest jou de groeten van je moeder doen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
De conclussies maken mij geef fuck meer uit.
![]()
Ik weet beter fuck u all ugly wannabe guys
de groeten aan je moeder trouwens.
Ik ken Nigerianen die een spaarfonds hebben gestart die beter Nederlands schrijven dan jij doetquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()
Mag ik dat zo zeggen? Ja dat mag ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Deze TS is achterlijk hè? Dat heb ik goed gezien hè? Ja, dat heb ik goed gezien.
UUhhmm.. dat ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tfoe bledder kom hier wheelie maken 3 motorrunners 200cc op je plaat genk zuid winterslag onthou de naam
Nog steeds geen tetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()
tfoe kk kaas kk bezemquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Confession het volgende:
![]()
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef This-is-it het volgende:
[..]
50
Kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |