sorry.. Had het te laat door :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
Mensen die geen nieuw deel openen na lapo.
wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
Mensen die op hun eigen topic het eerst reageren om het omhoog te schoppen, danwel om leuk te zijn, danwel om te trollen, danwel omdat ze sneu zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
Waaom zou ik het binnen een paar sec. willen kicken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Mensen die op hun eigen topic het eerst reageren om het omhoog te schoppen, danwel om leuk te zijn, danwel om te trollen, danwel omdat ze sneu zijn
Je vergeet te zeggen dat een centrale topic, standaard onderaan zit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Waaom zou ik het binnen een paar sec. willen kicken?Waarvoor leuk zijn?
Probeer eerst na te denken voordat je een stoere combeback wilt typen.
Dat je maar ff weet dat als eerste een post te posten bij je eigen topic not done is. Gewoon omdat het er niet uit zietquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Waaom zou ik het binnen een paar sec. willen kicken?Waarvoor leuk zijn?
Probeer eerst na te denken voordat je een stoere combeback wilt typen.
Ik ben niets vergeten, misschien kon hij er zelf over nadenken. Nu dat we toch bezig zijn voeg ik wat toe, ik kon ook zeggen dat een nieuw topic standaard al bovenaan zit als het topic nieuw is en nog niet centraal staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Wing het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat een centrale topic, standaard onderaan zit.
'ik vind het niet leuk' waarom? 'gewoon omdat'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Dat je maar ff weet dat als eerste een post te posten bij je eigen topic not done is. Gewoon omdat het er niet uit ziet
Zo fucked up irritant en dan zit je ook nog eens opeens en ongevraagd in OUD of TRU (en ja die zijn inmiddels niet meer zichtbaar in mn AT)quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:28 schreef idiot---boy het volgende:
Dat 'actieve topics' vernieuwd net als je ergens op wilt klikken en dan klik je verkeerd![]()
![]()
Dát was nou echt epische reclamequote:
Nastyquote:Op woensdag 3 november 2010 07:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben maandag van mijn fiets gelazerdIk kwam er wel achter dat asfalt best hard is. Resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef Henno het volgende:
klogd: ik heb jeuk aan m'n rug en ik kan er niet bij
samenvatting: jeuk. rug. aargh.
antiklacht: weekend
Da's juist goed... verandering doet leven...quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
Contract niet verlengd, na december kappen met werken (bijbaantje)
Balen man.quote:Op maandag 8 november 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
Contract niet verlengd, na december kappen met werken (bijbaantje)
TERECHTE KLACHTquote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef patrickpsv het volgende:
Mensen die niet terug sms'en en de telefoon niet opnemen als je ze nodig hebt
Ben je iig wel een zuinige krakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 04:53 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb niet geslapen, en over twee uur is er een manifestatie bij 't Blijvertje in Amsterdam, wat 30 euro (!) kost aan treinkosten. Daar eet ik verdomme bijna ruim een halve maand van!
op?quote:
Ik had het over wachten in het algemeen, aangezien er helaas te veel momenten zijn op een dag waarbij je moet wachtenquote:
Hoopjes zout neerleggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef L.no het volgende:
Tering slakken in huis. Waar komen die beesten toch vandaan en wat hebben ze gvd te zoeken in mijn huis.!!!!!!!!!!!
Doe ik, ze komen toch.quote:
Er komen veel slakken vanuit de schoorsteen binnen geloof ik, mja, dat kan ik niet dicht doen. Verder weet ik niet waar ze vandaan komen. Ik heb maar 2 kleine plantjes trouwens en daar zie ik ze nooit.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Cerbie het volgende:
Dan heb je een vochtige/slecht geventileerde ruimte ergens in huis, kruipruimte bijvoorbeeld. Zijn ook een aantal kamerplanten waar slakken dol op zijn geloof ik.
Hierop vaak ja:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik had het over wachten in het algemeen, aangezien er helaas te veel momenten zijn op een dag waarbij je moet wachten![]()
Wat een armoe man.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet wel aan mn BMI denken. Dus ipv een lekkere grote bak Nasi Goreng met Foe Yong Hai en een flinke scheut Ketjap Manismoet ik vandaag balansen en zit ik met een flinke saladebak voor me, beetje van die sla blaadjes aan me vork te prikken. en tomaatjes en komkommerschijfjes...
Waterkokers VRETEN stroom. Straalkachels ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef joepie91 het volgende:
Mijn stroom valt net weg. Twee straalkacheltjes, een high-powered waterkoker, en een computer + beeldscherm was blijkbaar toch wat te veel voor één groep. Gelukkig altijd een zaklamp op zak, en genoeg reserve-stoppen in de meterkast.
Blijft kut.
Ben ik van op de hoogte. Helaas hebben we maar 2 werkende groepenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Waterkokers VRETEN stroom. Straalkachels ook.
Een stop nemen, inwikkelen met aluminiumfolie, nergens meer last vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ben ik van op de hoogte. Helaas hebben we maar 2 werkende groepen![]()
Overigens is mijn waterkoker 3000 watt, iets meer dan de gemiddelde waterkoker van de Blokker
Dat gaat het Action-stekkerdoosje waar het halve huis aanhangt niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Een stop nemen, inwikkelen met aluminiumfolie, nergens meer last van![]()
Daar heb ik al mijn hele leven last vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Wing het volgende:
Ik heb laatste tijd geen zin om naar bed te gaan.
Opvolgklacht; 6-8 weken RMAquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Cerbie het volgende:
Mijn Netgear Stora heeft zichzelf gebricked![]()
Schijnt ook nog een common bug te zijn als je het ingebouwde tijdschema gebruikt. Koop nóóit een Stora!
*support gaat bellen voor een RMA*
Sterktequote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef joepie91 het volgende:
Mijn externe harde schijf is definitief doodgegaan terwijl ik de bestanden aan het backuppen was...
Hij was drie keer gevallen, na de derde keer begon hij te tikken, dus heb ik maar besloten om hem niet meer te gebruiken totdat ik ruimte had om alles te backuppen. Wilde nu dus nog 'even' 400GB gaan kopieren... ergens bij de 20 was het 'het bestand bevindt zich niet op de opgegeven locatie'. Tja... als je vervolgens bij opnieuw inpluggen ineens helemaal geen reactie meer krijgt... dan weet je genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:40 schreef Wing het volgende:
Ik kiep net mijn zak M&M's peanut om. Helft gelijk weg
[..]
Sterkte
Jij eert Godquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
EDIT: Goddank had ik de meest belangrijke bestanden al eerder gebackupt
Ik neem aan dat je naar artsen bent gegaan, maar dat zij geen oplossing hebben of niet eens de oorzaken weet?quote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef L.no het volgende:
Ugh, ziek zijn. Iedere fucking dag ziek voelen en slap zijn. Uitgeput zijn als je zelfs de trap neemt.
Wat is er gebeurd dan? Flinke vertraging met de trein?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik had zo'n trek in een lange vertraging op de heenreis gister.
maar nee. En wat gebeurd er op de terugreis
Wut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef koekii het volgende:
Ik heb een nare blauwe plek op mijn arm gekregen doordat ik door een deur bent tegengebots
Ik heb medelijden maar moest toch stiekem ook wel een beetje lachenquote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef RickoKun het volgende:
KANKER. Mijn afstandsbediening doet het niet meer.
Daar zit je dan, met je full HD lcd bazenscherm die alleen nog op NL1 kan staan
Als het nou Comedy central was waar ie op vast liep.....quote:Op zondag 5 december 2010 02:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden maar moest toch stiekem ook wel een beetje lachen
Ongesteld?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:59 schreef joepie91 het volgende:
Ik zit me verschrikkelijk te ergeren aan iets, maar ik heb geen idee wat nou precies. Ik voel me gewoon heel erg geërgerd.
Wtf.
Kijk eens naar het geslacht van mijn user.quote:
We zijn bezig om alles op te lossen, maar het heeft heeel veel tijd nodig. Voorlopig blijf ik even zwak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:03 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar artsen bent gegaan, maar dat zij geen oplossing hebben of niet eens de oorzaken weet?
Misschien kan je een keer Chinese dokteren gaan. Ze benaderen lichaam op een ander manier. Volgense sommige kwakzalverij, maar ik vind dat Westerse geneeskunde en Chinese juist elkaar aanvullen.
Helaas ken ik geen adressen. Ik zal overigens wel oppassen. Overigens zullen er vast minder vaardige artsen tussen zitten.
In ieder geval sterkte en veel beterschap.
Geen probleem. Sterktequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:20 schreef L.no het volgende:
[..]
We zijn bezig om alles op te lossen, maar het heeft heeel veel tijd nodig. Voorlopig blijf ik even zwak.
Ik zal het onthouden om naar Chinese doktoren te gaan. Ik zal kijken of mijn nieuwe verzekering dat ondersteunt en ik dan zal ik er naar kijken als mijn artsen het echt niet op kunnen lossen.
Heel erg bedankt trouwens voor deze post. Sorry dat ik m niet eerder zag.
Ik heb mijn ouders mijn zusje zien maken toen ik 5 was. Trauma voor het leven.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoorde net geil gekreun dus ik zat gezellig te luisteren, blijkt dat het m'n ouders zijn![]()
Was het zien ervan het trauma, of je zusje?quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders mijn zusje zien maken toen ik 5 was. Trauma voor het leven.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Was het zien ervan het trauma, of je zusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |