quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de ultieme koektrommel(maar zal verder wel prima rijden)
de autoverkoper heeft z'n naam wel meequote:Team Carworld:
Jonny Lok - verkoop
Haha, inderdaad. Ik ken wel iemand die dezelfde achternaam heeft, nou ja, mn vader kent hem... morgen eens vragen en mn vader meenemen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de autoverkoper heeft z'n naam wel mee
Bij dit soort prijzen, heb je geen garantie.. dat is het risico dat je neemt. Ik wil nog wel proberen om nieuwe APK te krijgen en mijn huidige accu nog geen jaar oudom te wisselen. Nou ja, morgenvroeg maar eerst even bellen voor een proefritje...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat kan al een hoop schelen als het een bekende is.
De prijs lijkt me niet slecht, als ie goed rijdt en er geen gebreken zijn (zie niets over garantie staan, an je er misschien bij onderhandelen) hhe je misschien een mooi bakkie
Klinkt ernstig genoeg voor een bezoek aan een vervangende artsquote:Op woensdag 3 november 2010 08:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu net dat ze er zelfs t/m vrijdag niet zijn, omdat ze 2 weken herfstvakantie hebben
En eigenlijk vind ik het niet ernstig genoeg om er een andere arts mee te gaan belasten, maar misschien is het beter dat ik dat wel doe. Ik kan m'n arm lang niet volledig strekken omdat dat te pijnlijk is en inmiddels straalt het al lekker door richting m'n hand.
Dat is inderdaad vaak zo... erg irritant. Dokters lijken ook altijd alle vakanties vrij te hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
en die andere arts is er ook niet op woensdag
Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan ze heb, als ik ze eens nodig heb zijn ze afwezig/vrij/op vakantie enzovoorts.
Ik wacht wel tot morgen
Laat je niet kisten, ga gewoon direct op zoek naar een anderequote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak zo... erg irritant. Dokters lijken ook altijd alle vakanties vrij te hebben.
grmbl de auto is al gereserveerd..vanmiddag om 14:00 uur komen er potentiële kopers kijken.
Er staat (nog) niet veel soeps bij.. ik kijk best vaak, maar vis steeds achter het net.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ga gewoon direct op zoek naar een andere
Tering:')quote:ROTTERDAM - In het Zuid-Spaanse Jerez de la Frontera heeft een meisje van 10 een kind gebaard. De vader van het kind is ook minderjarig. Het ministerie van sociale zaken van Andalusië bekijkt momenteel of de moeder en haar familie wel voor de baby kunnen zorgen.
Dit heeft een woordvoerster bekendgemaakt.
De 10-jarige moeder is van Roemeense origine, meldde de krant Diario de Jerez. Volgens de grootmoeder is het in haar land van herkomst 'gebruikelijk' om zo jong moeder te worden. (NOVUM/AP/BVDL)
leuk om te zien, smaakte het wel zo vroeg?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!!!
Voor de whisky-liefhebbers hier: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #18 (pics!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |