Straks is hij lager en minder scherp, dus lastiger te spotten. Maar zeker nog wel mogelijk mits je geen bomen/bebouwing in het zuidwesten hebt staan. (11 graden is erg laag)quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik niets wist ook niet waar te kijken in de lucht?? Straks nog een poging?
Gewoon met blote oog jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Gewoon met het blote oog? Heb geen telescoop of iets.
Ik zag hem in eerste instantie ook niet. Maar toen ze net iets voorbij het hoogste punt waren viel mijn oog erop.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef sander89 het volgende:
Raar genoeg heb ik hem gemist, terwijl zeker goede kant op keek al was hier wel wat heiig wat misschien roet in het eten gooide.
Het was idd wel licht. Ik zag eerst alleen ISS, halverwege kon ik ook de Discovery zienquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef sander89 het volgende:
Raar genoeg heb ik hem gemist, terwijl zeker goede kant op keek al was hier wel wat heiig wat misschien roet in het eten gooide.
Ik ben bang van niet. Vooral in steden heb je last van licht van steden rond de horizon. En aangezien ISS met 10 graden boven de horizon, kan het nogal wel eens lastig wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Dus met een uur zou het beter zichtbaar moeten zijn dan is het een stuk donkerder.
Nee zo werkt het niet direct.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Dus met een uur zou het beter zichtbaar moeten zijn dan is het een stuk donkerder.
Ah, handig om dat topic nog even achteraf te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef MaxMark het volgende:
Discovery neemt afscheid #2
In dit topic komen wat vaker herinneringen langs
Je zit niet in de scene, jong.quote:
Wauw, ik wil dit meemaken. Zelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef sander89 het volgende:
Wow erg mooie foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij moet gewoon even door sparen, hopelijk over 20 a 30 jaar kan je een aantal dagen de ruimte in voor 20000 euro ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |