Range dus, niet rain.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Launch Director Mike Leinbach just informed STS-133 Commander Steve Lindsey of the problem reported minutes ago by the Range Safety Officer regarding the central command computer. The range remains "no-go" for now while they troubleshoot the problem. Meanwhile, the launch team is continuing with its timeline in case the issue is resolved.
Dan is de T-minus iig wel weer lager.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef MaxMark het volgende:
Over 1 minuutje gaat de countdown weer verder, maar die stopt dan 4 minuten later weer, als het probleem niet opgelost wordt
Enig idee wat het inhoudt?quote:
Het terrein, zover ik weet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enig idee wat het inhoudt?
Ik gok dat ze ervoor geleerd hebben om de beste optie te kiezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
ik zou gewoon gaan als ik hun was....
Ze hadden een blauw stop scherm gekregenquote:
Je hoeft alleen maar te zitten hoor. Je hoeft volgens pas wat te doen als je al tientallen kilometers van de grond af bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef The6thgate het volgende:
hoe tering nerveus zou je toch zijn als je in dat ding zit
dan is het nog steeds behoorlijk spannend met zoveel brandstof onder je kontquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zitten hoor. Je hoeft volgens pas wat te doen als je al tientallen kilometers van de grond af bent.
JA. Een constante versnelling van 3G.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Het is vooral verbazingwekkend als ze zo cijfers gaan noemen over hoe hoog en ver hij al is en wat zijn snelheid is.
Binnen een paar minuten.
De stommerds.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef tuut-chips het volgende:
Ja maar als ie uitgesteld zou worden had ik er misschien wel bij kunnen zijn
Dus als ik nu naar buiten loop zou ik een stipje moeten zien?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond komt het ISS 2 keer langs en het is ook nog eens kraakhelder.
7 Mar -2.6 18:47:45 10 W 18:50:34 43 SSW 18:53:22 10 SE
7 Mar -0.6 20:24:23 10 WSW 20:25:19 11 SW 20:26:15 10 SSW
Misschien zien we dan wel weer het ISS met ietsje verderop de space shuttle.Dat heb ik 1 keer gezien en was wel de vetste passage die ik gezien heb.
Ik niets wist ook niet waar te kijken in de lucht?? Straks nog een poging?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
WAUW![]()
Duidelijk ISS en Space Shuttle apart gezien
Straks is hij lager en minder scherp, dus lastiger te spotten. Maar zeker nog wel mogelijk mits je geen bomen/bebouwing in het zuidwesten hebt staan. (11 graden is erg laag)quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik niets wist ook niet waar te kijken in de lucht?? Straks nog een poging?
Gewoon met blote oog jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Gewoon met het blote oog? Heb geen telescoop of iets.
Ik zag hem in eerste instantie ook niet. Maar toen ze net iets voorbij het hoogste punt waren viel mijn oog erop.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef sander89 het volgende:
Raar genoeg heb ik hem gemist, terwijl zeker goede kant op keek al was hier wel wat heiig wat misschien roet in het eten gooide.
Het was idd wel licht. Ik zag eerst alleen ISS, halverwege kon ik ook de Discovery zienquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef sander89 het volgende:
Raar genoeg heb ik hem gemist, terwijl zeker goede kant op keek al was hier wel wat heiig wat misschien roet in het eten gooide.
Ik ben bang van niet. Vooral in steden heb je last van licht van steden rond de horizon. En aangezien ISS met 10 graden boven de horizon, kan het nogal wel eens lastig wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Dus met een uur zou het beter zichtbaar moeten zijn dan is het een stuk donkerder.
Nee zo werkt het niet direct.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Dus met een uur zou het beter zichtbaar moeten zijn dan is het een stuk donkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |