Check: http://www.its-relax.nl
De opnames beginnen om half 8 en voor de gierige mensen: de toegang is gratis volgens mij!
Heb je de kans ze live te checken zeker doen. Ze hebben zeker een goeie show.
Waren er nog andere Fokkers bij toevallig?
Ohja Birgit Schuurman is
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:47 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik was gisteren toch maar ff naar Panama gegaan en ondanks dat ik maar in mn eentje dr heen was (degene met wie ik zou gaan besloot op t laatste moment toch maar dat ie nog beter voor een tentamen zou kunnen leren) heb ik me echt dik vermaakt!
T publiek was heel enthousiast, dr was voor hiphop begrippen redelijk wat vrouwelijk schoon aanwezig, Panama is een heel chille club en dan die band... echt super! Goeie, vrolijke muziek met een zeer relaxte vibe, gespeeld door een van de betere live-bands van Nederland, zeker op hiphop gebied!Waren er nog andere Fokkers bij toevallig?
Jaja, was er dus Maandag en Dinsdag!!
wel blijven supporten!!
Heb echt de benen uit mn lijf gedansd!!!bye Sera xx
Ohja Birgit Schuurman is
quote:Ik snap t
Op woensdag 12 juni 2002 17:11 schreef Sera het volgende:
Dat birgit was niet van mijMaar ik begrijp nu dat jij er Maandag was !!
En ik was er maandag inderdaad ja.. kleine gast met baggy pants, donkerblauw Rockwell T-shirt met zo'n James Brown print en een rood/wit overhemd er over heen.. wie was jij dan?
Heb je ook enig idee wanneer die cd en videoclip klaar zijn?? niet dat die clip ook maar enige airplay zal krijgen ofzo maar ik zou m wel ooit eens willen zien
Ik: rode baggy broek met rood/lichtblauw truitje.. BLONDE spike's/dreads..
Ik heb geen idee van die videoclip.. ik zal het eens voor je checken.. Maar er zijn wel al volop reclames op de box enzo.. moet je maar ff een beetje op letten dan
xx
Ken je die gasten verder persoonlijk ofzo?
En ik heb de Box hier niet meer, alleen TMF en MTV
Ik heb een tijdje wat vaker bij hem in huis gezeten, dus dan kan je die shit meteen meezingen!!
En hij verschaft me van de nodige info :D:):D
Ik weet echt niet of ik je gezien heb!! Zoveel mensen, maar ik vond wel dat er echt weer een heel RELAXT sfeertje hing!
x
bye
Ik ga zeker meer van ze luisteren. Ze komen nog uit haarlem ook, hopen dat ze daar binnenkort eens optreden, ga ik er zeker heen.
Ik vind de band "Relax" muzikaal uniek en erg goed. Het album van de groep is sinds afgelopen vrijdag in de platenzaak te koop. dat zal vast al iemand vermeld hebben in dit topic *sorry*
ze zijn 15-09-02 bij "Stad als Podium Haarlem" ook weer!!!!!
zie ik jullie?!
greetz
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:52 schreef LoekB het volgende:
Dat nieuwe nummer van hun! wow, die lui moeten het is in Amerika gaan proberen, dit is echt een typisch Amerikaans rapnummer
quote:Daarmee bedoel ik dat het in Amerika eerder een hit zou worden dan hier
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:54 schreef Citroentje het volgende:[..]
quote:Ik schrok al...
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Daarmee bedoel ik dat het in Amerika eerder een hit zou worden dan hier
Ik ga die CD eens checken.
Helaas wel tegelijk met NPS Jazz maar zeker wel t kijken waard denk ik
quote:Op The Box kan je ze nu ook nog zien hoor
Op donderdag 7 november 2002 21:44 schreef Kid_RisK het volgende:
Vnavond om 0.00 is er bij BNN een special over hun met oa beelden van het concert waarbij de cd opgenomen is!Helaas wel tegelijk met NPS Jazz maar zeker wel t kijken waard denk ik
quote:En ze zijn nu ook bij Raymann is Laat
Op donderdag 7 november 2002 21:48 schreef Doc het volgende:[..]
Op The Box kan je ze nu ook nog zien hoor
quote:GVD, gemist
Op donderdag 7 november 2002 21:48 schreef Doc het volgende:
Op The Box kan je ze nu ook nog zien hoor
SO RELAX
Wat een ontzettend goede cd zeg.
Relax.
quote:19.99, valt wel mee vind ik
Op maandag 30 juni 2003 17:29 schreef Apfel het volgende:
Die DVD is inderdaad![]()
Misschien wat duurder in aanschaf maar daar krijg je dan ook zeker wat voor terug.
ze komen ook op de vierdaagsefeesten in nijmegen, das ook erg gezellig!
quote:Die is sinds april gestopt bij Relax.
Op maandag 30 juni 2003 15:13 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb ook de cd, zeer goede band!!! Vooral die drummer vindt ik cool, met z'n hoofddoek en z'n lange haar!
quote:die nieuwe drummer is wel een aardige kerel vind ik... maar die oude was wel cool op het podium, die zag je gewoon genieten!
Op maandag 30 juni 2003 23:12 schreef SpadeAce het volgende:[..]
Die is sinds april gestopt bij Relax.
Zie ook: http://www.nlhiphop.nl/news.php?id=326
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:54 schreef Spleed het volgende:
Relax is best verrot
quote:wat is wannabee? o ja relax rulez!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 05:15 schreef StefanFM het volgende:
[afbeelding]ok het is wat wanabee
![]()
21 november? ben ik er wel in Paradiso!!!
Rockin'!!!!
Ik vind zelf Lightlife het mooiste nummer, en ik vindt hun life-optreden echt cooliedewoepsie.
quote:ik ben dr ook
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:00 schreef StefanFM het volgende:
21 november@ Paradiso
ik ben er
wie gaan er nogmeer?
Hoe groot zou de kans zijn dat er bij de deurverkoop nog kaarten te krijgen zijn?
Hier ben ik heengeweestquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ze gaan een aantal try outs doen in den lande!
29-07-04 't Paard, Den Haag
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:20 schreef JeroenV het volgende:
Kick!
Inmiddels is er meer informatie over de cd, die in begin februari uit moet komen. De cd heet Odeur de Clochard.
De eerste single heet HIPHOP, de clip is volgens mij op de site te checken.
Ik zag ze vanavond (pas) bij Papaul. Echt gaaf nummer!quote:Op zondag 13 februari 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
Mr. Sleeves is echt een gaaf nummer, vooral door die trompetist. De clip die erbij hoort is ook leuk.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Dream on (is dat trouwens Jacqueline van Krezip die daarop meezingt)
Dat zou ik als band toch echt niet gepikt hebben....wat geeft het nou als een programma uitlooptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Ze hielden er gisteren na zo'n 25 minuten al mee op op het Bevrijdingsfestival in Roermond. Was de hele zaak uitgelopen en jawel hoor, snijden ze in Relax. Verdomme.
"Ja sorry, we moeten er echt mee ophouden. Bedankt. Doeg."quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ik als band toch echt niet gepikt hebben....wat geeft het nou als een programma uitloopt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:13 schreef ma_jojo het volgende:
Donderdag staat Relax om 22.00 op de Grote Markt in Den Haag.. En zaterdag staan ze op het North Sea Jazz Festival.. Iemand die daar naartoe gaat?
Grote Markt was zéééker vet!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Was leuk op de grote markt gisteren! Ga ook naar relax in Perugia op het umbria jazz festival!![]()
Same herequote:Op maandag 11 juli 2005 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ze nu denk ik zo'n 6 biljard keer live gezien (naja, ik denk dat ik iets over de 10 keer zit), en muzikaal is het inderdaad niet briljant. Gewoon leuke nummertjes, redelijk gevarieerd en ze gaan gelukkig vooral niet zo snel vervelen. Maar live blijven ze leuk, ik vermaak me toch steeds weer, ook al ken ik ondertussen de vaste grapjes en routines.
Wat een luxe zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:06 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik heb ze nu 2 avonden in Perugia gezien was erg leuk. Vanavond maar weer kijken denk ik. Amerikaans vriendinnetje is helemaal weg van ze en wil elke avond kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |