dat kun je makkelijk vragen voor een uurtje. het was beter geweest als zij jou had gevraagd of ze mocht roken. (of deed ze dat ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:50 schreef kahlie het volgende:
Mogguh
Ik ga niet meer 2 topics teruglezen hoor.... pff wat was het druk gisteren! Vandaag aan de slag met m'n vrijwilligerswerkWel even vragen of ze dat uurtje niet wil roken want verkoudheid + roken is echt continu niezen bij mij!
Moet soms kunnen tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
een ego-topic!
Goeiemorgen iedereen
en Sarabi; succes straks meid!
Is dat niet handiger via een conference call te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet handiger via een conference call te doen
irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
Helemaal mee eens, heb er een hartgrondige hekel aan.quote:
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijd
Eerste klas natuurlijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
valt mee, zeker omdat je dingen kunt doen in de trein. aan het begin van mn 'danscarriere' heb ik 5 uur reistijd afgelegd per dag voor 1,5 uur les en dat 4x per week. maar ik wilde zo graag... werd voor gek verklaard maar ben nu blij dat ik dat heb gedaan want heb veel geleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op pad. Geen zin, maar ach, er zijn moeilijkere manieren om je geld te verdienen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
mogguh.. spierpijn in mijn schouders
dus koppijn
Jaquote:
Handy ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ben goed bezig trouwensHeb EIN-DE-LIJK het probleem van die stomme duitsers opgelost van afgelopen vrijdag opgelost
Ze hebben in Duitsland nieuwe PC's gekregen waar software opnieuw is geinstalleerd
Met verkeerde settings
Bloessiequote:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Maak maar iets te eten Sunneke, wij zijn niet zo moeilijk toch?![]()
Lekker ijssie met een glaasie limoncelloquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammiequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
naar welke voorstelling ga je Bluezz?
en komt er zaterdag een meet met jou, Golfer, Sun en LieLie?
Oeh! Dan ga ik iig optie 3b uitvoerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ijssie met een glaasie limoncello
En dinsdag van sunsamlieliequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammie
poire belle helenequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poire belle helene
peche melba
gezellig! en voorstelling pas in februari. maar klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze voorstelling :
http://delamar.nl/voorstellingen/2010-2011/de-hormonologen/
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gesjelligg! Sun kookt zich suf
Ik hoorde ervan op de radio, en keek wanneer het bij ons een beetje in de buurt was, pas in febquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig! en voorstelling pas in februari. maar klinkt wel grappig
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeel drank natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gesjelligg! Sun kookt zich suf
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeel drank natuurlijk
haha gaan jullie eerste rang?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoorde ervan op de radio, en keek wanneer het bij ons een beetje in de buurt was, pas in febheb ook al een overgangsslachtoffer gevonden die meegaat
o vanaf wanneer is hij er nu?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
OMFG die prijzen voor de Iphone bij KPN. Waanzin
ben populairquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die sun heeft het er maar druk mee zegZoveel meet IK niet eens
Yupsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
haha gaan jullie eerste rang?
29 november.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o vanaf wanneer is hij er nu?
Ik denk dat ik volgend jaar er nog maar een jaartje sim only aan vast plakquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af. Je hebt geen inzicht in wat je nu eigenlijk verbruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar er nog maar een jaartje sim only aan vast plak.
Ik vraag mij af hoe snel je door de 1000mb heen bent. Kijk thuis kan ik de aaiphone aan het netwerk hangen maar als je vijf dagen per week een twee uur per dag onderweg bent en je ben een beetje aan het surfen(nu.nl, fok, mailtjes lezen) hoe snel ben je dan door je data heen?
Zo...echt wel. Ik zou bijna jaloers worden hoorquote:
Doe je wel mee aan een loterij dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. heb helemaal geen zin om te gaan werken morgen.. ik ben veel te druk om te werkenEn het is ook nog rapportentijd.. bah.. Waarom heb ik die jackpot nou nog niet gewonnen, dan kan ik gewoon stoppen met die onzin
Uiteraard.. staatsloterij.. vorige keer wel het geniale bedrag van 10,- gewonnen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe je wel mee aan een loterij dan?
nee nog niet, maar eerste rang is altijd top!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
YupsWel eens in het de la Mar geweest? Lijkt me zo'n leuk theater!
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
Nou, da's toch al.. euhm...quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.. staatsloterij.. vorige keer wel het geniale bedrag van 10,- gewonnen..
ik ook. ik wil echt niet nog 20 jaar werken. en ik moet er nog 40 als ik niet winquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. heb helemaal geen zin om te gaan werken morgen.. ik ben veel te druk om te werkenEn het is ook nog rapportentijd.. bah.. Waarom heb ik die jackpot nou nog niet gewonnen, dan kan ik gewoon stoppen met die onzin
Wel waar. De iPhone houdt dat bij en je kunt het zelf resetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je hebt geen inzicht in wat je nu eigenlijk verbruikt.
Die zijn al niet zo van het voordelige neequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat doet me bang worden voor Vodafone
Nee, ik bedoel: Ik heb nu geen inzicht in wat ik aan data verbruik. Terwijl al die providers over willen op een databundel. Maar dan wil ik ook weten wat ik nu gemiddeld verbruik en dus nodig ben als ik een nieuw abonnement moet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel waar. De iPhone houdt dat bij en je kunt het zelf resetten.
Tsja, het staat op 2 plekken gespecificeerd. Je telefoon en je rekening bij het bedrijf. Aan beide kun je zelf wel aflezen hoeveel je gemiddeld verbruikt. Ga er wel vanuit dat de iPhone behoorlijk veel data verbruikt, als je alleen al een beetje surft, mail op laat halen of weet ik het wat. Ik doe niets bijzonders en zit toch al redelijk snel aan 300 Mb per maand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: Ik heb nu geen inzicht in wat ik aan data verbruik. Terwijl al die providers over willen op een databundel. Maar dan wil ik ook weten wat ik nu gemiddeld verbruik en dus nodig ben als ik een nieuw abonnement moet.
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hierquote:
Oh, maar ik wil geen Iphone hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tsja, het staat op 2 plekken gespecificeerd. Je telefoon en je rekening bij het bedrijf. Aan beide kun je zelf wel aflezen hoeveel je gemiddeld verbruikt. Ga er wel vanuit dat de iPhone behoorlijk veel data verbruikt, als je alleen al een beetje surft, mail op laat halen of weet ik het wat. Ik doe niets bijzonders en zit toch al redelijk snel aan 300 Mb per maand.
Wij hebben de IJsprijs laatst gewonnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hier
Ton van Ron mag ook welquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben de IJsprijs laatst gewonnen.
Maar meneer de GOEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND moet nog eens langs komen met een flink bedrag.
precies ja. ik zou dan denk 2 dagen willen werken. verder lekker kijken met cursus muziek of een andere opleiding. dan krijg ik er wel zin in na een tijdje 2 dagen werken en verder niets doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
En over dat klaar zijn met werken, ik ben er ook klaar mee
Maar als ik alleen maar thuis zou zitten - gedwongen of niet-, zou ik mijn collega's en de 'reuring' wel erg missen... 3 dagen werken is dan ook heel fijn als het kan.
Als het aan dit en de volgende kabinetten ben je pas klaar op je 70stequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook. ik wil echt niet nog 20 jaar werken. en ik moet er nog 40 als ik niet win
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik zou het voor geen moment missen geloof ik.. Ik zoek dan wel andere 'reuring'..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
En over dat klaar zijn met werken, ik ben er ook klaar mee
Maar als ik alleen maar thuis zou zitten - gedwongen of niet-, zou ik mijn collega's en de 'reuring' wel erg missen... 3 dagen werken is dan ook heel fijn als het kan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinTja, ik troost mezelf met de gedachte dat een deel van de inleg naar een goed doel gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mss moet je toch eens ander werk zoeken dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou het voor geen moment missen geloof ik.. Ik zoek dan wel andere 'reuring'..
Ik denk juist dat dat nog meer bijdraagt aan het aantal deelnemers, die goede doelen. Wel goed bedacht van de loterijenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, ik troost mezelf met de gedachte dat een deel van de inleg naar een goed doel gaat![]()
Je weet toch dat ik daar al tijden mee rondloopquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss moet je toch eens ander werk zoeken dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat nog meer bijdraagt aan het aantal deelnemers, die goede doelen. Wel goed bedacht van de loterijen
Misschien kan je ze aanklagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Wij doen nergens aan mee, dus de postcode straatprijs zal hier wel een keer vallen
dequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Je weet toch dat ik daar al tijden mee rondloopMaar dat is dus niet zo gemakkelijk.. Vandaar dat ik een master wil gaan doen volgend schooljaar..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinde kostbaarste prijs is een jaar lang gratis abbo & telefoon geweest, maar als ie hetzelfde geld wat in mijn ogen al jaren weglekt (noem ik het altijd maar) had gespaard, was het een flink potje geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je het geld ervoor hebt, steun je ook wel weer wat goeie doelen.
quote:Ah dacht alOp dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
demoest dan ook een
zijn voor het juiste perspectief zie ik.
quote:Volgens mij wordt het gecanceled op het moment dat je een andere subscriptie neemt. Vroeger betaalde ik via een CC en dat was automatisch. Nadat ik 1x met iDeal had betaald werd het niet automatisch verlengd.Op dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
...maar dan de goede doelen![]()
(en zo blijft iedereen geld weggooien aan loterijen)
Ik zoek 'cancel subscription' voor world of warcraft, maar het is net hyves lol
Niet te vinden.
quote:Waarom?Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef Isabeau het volgende:
De search zegt:
@We are sorry, but we couldn't find any results matching your search term or the article you have tried to view is currently not available. ('cancel subscription') @
En ze hebben het me net aangeraden dat te doen!!
quote:Voor mij mag het stoppen hoor, de loterijen... maar golfer verwacht nog wel die klappert geloof ikOp dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
...maar dan de goede doelen![]()
(en zo blijft iedereen geld weggooien aan loterijen)
Ik zoek 'cancel subscription' voor world of warcraft, maar het is net hyves lol
Niet te vinden.
quote:Nee nee nee nee nee nee!!! (lees heel subtiel de frustratie tussen de regels door) Ik wil gewoon Cancel account vinden want daar verwijzen ze me naar! En ik wil niet 2 uur aan een niet draadloze telefoon in de woonkamer hangen terwijl mijn pc daar niet staat.Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij wordt het gecanceled op het moment dat je een andere subscriptie neemt. Vroeger betaalde ik via een CC en dat was automatisch. Nadat ik 1x met iDeal had betaald werd het niet automatisch verlengd.
quote:Good for you LieOp dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog eten bedenken voor vanavond.
Misschien moeten we weer eens gewoon aardappelen eten![]()
Oh, en heb ik al gejuicht voor de 15?
Ik schommel vrij consequent tussen de 80 en 81 nu, dus dan heb ik de 15 kilo mijlpaal nu wel officieel behaald!
quote:Ik lowcarb niet hoor?Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Good for you Lie
Een keertje rijst/aard/brood kan geen kwaad hoor!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef LieLie het volgende:
Oh, en heb ik al gejuicht voor de 15?
Ik schommel vrij consequent tussen de 80 en 81 nu, dus dan heb ik de 15 kilo mijlpaal nu wel officieel behaald!
quote:Ja, die plateausOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef Bluezz het volgende:
15 kilo mijlpaal, zo kan ik hem ook noemen![]()
Nu het plateau eens zien af te breken
quote:ik wil van de 77 afOp dinsdag 2 november 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die plateaus![]()
Hopelijk val ik deze of volgende week door de 80 kilo grens, dan voelt het weer als een echte stap
quote:Irritant is dat.. en als je nou even een programmaatje je lichaam kon laten scannen om aan te geven wat het probleem nou precies isOp dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik wil van de 77 af![]()
zit ik al 4 maanden op of zo
![]()
quote:Ja, ik heb echt geen idee! Ben sinds 1,5 maand dus meer gaan bewegen, maar dat helpt nog niet veelOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Irritant is dat.. en als je nou even een programmaatje je lichaam kon laten scannen om aan te geven wat het probleem nou precies isMoet je nou meer eten of minder, meer bewegen of niet, dit eten of dat..
quote:Ja, die 7 doet het m toch op één of andere manier...Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Onder de 80 voelt al heel anders dan daarboven
quote:Spieren? Ook zo'n dooddoener..Op dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee! Ben sinds 1,5 maand dus meer gaan bewegen, maar dat helpt nog niet veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dan moet je het al heel precies gaan bijhouden met een centimeterband..Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat denkt Thijs.. want qua vorm veranderd er wel iets.. maar niet genoeg naar mijn smaak
quote:Meet regelmatig mijn middel/buik maar daar veranderd nietsOp dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je het al heel precies gaan bijhouden met een centimeterband..
Ik heb nu echt last van m'n broeken, die zitten niet meer goed. En iedereen zegt dat 'dus' mijn benen slanker worden. Maar ik denk gewoon dat 'dus' die broeken enorm wijd worden
quote:Ik probeerde dat net te meten, omdat je daar ook van die tabelletjes voor hebt, maar ik weet niet zo goed waar ik dan moet metenOp dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meet regelmatig mijn middel/buik maar daar veranderd nietsBillen en benen meet ik niet maar ik vermoed dat daar het meeste gebeurt.
quote:De dienst voor het wegverkeer,RDW,
heeft per ongeluk bijna 100 kentekens
uitgegeven met de lettercombinatie NSB.
Een garagebedrijf heeft de RDW gisteren
op de fout attent gemaakt.De gewraakte
kentekens zijn inmiddels teruggeroepen.
De nummerplaten worden automatisch via
een computersysteem toegewezen.Bij de
invoering van de kentekens zijn
bepaalde combinaties geweerd,zoals
afkortingen van politieke partijen en
voetbalclubs.
Ook de NSB had daarbij moeten staan.De
NSB staat voor Nationaal-Socialistische
Beweging,die in de oorlog collaboreerde
met de Duitsers.
quote:* Sarabi gaat iets verder bij FFT vandaan zittenOp dinsdag 2 november 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stink uit mn schuurtjeheb net rauwe uitjes gegeten.
quote:Ja absoluut. Ik doe op maandag buikspieroefeningen + een apparaat daar voor en met Xco training op woensdag worden ze ook enorm aangesproken. De spieren zelf zijn ook best aardig getraind, er ligt alleen een irritant laagje overheenOp dinsdag 2 november 2010 12:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik probeerde dat net te meten, omdat je daar ook van die tabelletjes voor hebt, maar ik weet niet zo goed waar ik dan moet meten
Maar train je je buikspieren ook wat specifieker?
quote:hAAlloOp dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi gaat iets verder bij FFT vandaan zitten
quote:Hm.. irritant dan.. Er staat ook niks in je gebruikershandleiding?Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ik doe op maandag buikspieroefeningen + een apparaat daar voor en met Xco training op woensdag worden ze ook enorm aangesproken. De spieren zelf zijn ook best aardig getraind, er ligt alleen een irritant laagje overheen![]()
Bui meten op smalste punt voor die schema's (ik zit absoluut veilig wat dat betreft, onder de 80 cm omtrek. Maar wat ik interessanter vind is het dikste punt![]()
quote:Misschien ff de drank een tijdje laten staan? Of bijhouden wat je aan kcals binnenhaalt en dan vergelijken met wat je verbrand etc.?Op dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee! Ben sinds 1,5 maand dus meer gaan bewegen, maar dat helpt nog niet veel
quote:Leuk, zo'n nummerbord op je auto
quote:*grijns* wat een toevalOp dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen hebben het nummerbord al geweigerd, hoorde ik vanmorgen op de radio. De meeste nummerborden kwamen terecht op een Volkswagen trouwens.
quote:lol VolkswagenOp dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen hebben het nummerbord al geweigerd, hoorde ik vanmorgen op de radio. De meeste nummerborden kwamen terecht op een Volkswagen trouwens.
quote:Ckals bijhouden lukt me nooit.. wat een pokkewerk is datOp dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ff de drank een tijdje laten staan? Of bijhouden wat je aan kcals binnenhaalt en dan vergelijken met wat je verbrand etc.?
Het lukt je wel. Je vind het alleen teveel werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ckals bijhouden lukt me nooit.. wat een pokkewerk is dat![]()
drank weer ff minderen idd.. doordeweek niets meer.
Dat zeg ik: dat lukt me niet.. hou ik niet vol. En ik heb altijd het gevoel dat er niets van klopt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lukt je wel. Je vind het alleen teveel werk
Kipfilet met spek in de ovenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef rijsttafel het volgende:
Op zijn verjaardag komen m'n broer en m'n ouders hierheen en ga ik voor ze koken. Het cadeau voor m'n broertje is o.a. een kooklesWant hij kan alleen knakworsten opwarmen.
Nu maak ik gewoon wat van m'n 'succes'recepten, dus veel Italiaans. Daarbij wil ook iets met vlees maken omdat m'n broertje daar zo van houdt en het blijft zijn verjaardag. Liefst iets wat niet zo duur is, maar toch erg lekker en uit de oven aangezien m'n fornuis wel vol zal zijn met andere dingen.
Iemand ideetjes?
Same here!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zeg ik: dat lukt me niet.. hou ik niet vol. En ik heb altijd het gevoel dat er niets van klopt.
Met wat fijngesneden sjalotjes erin, en een beetje paturain.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kipfilet met spek in de ovenGegarandeerd succes
varkensrolladequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef rijsttafel het volgende:
Op zijn verjaardag komen m'n broer en m'n ouders hierheen en ga ik voor ze koken. Het cadeau voor m'n broertje is o.a. een kooklesWant hij kan alleen knakworsten opwarmen.
Nu maak ik gewoon wat van m'n 'succes'recepten, dus veel Italiaans. Daarbij wil ook iets met vlees maken omdat m'n broertje daar zo van houdt en het blijft zijn verjaardag. Liefst iets wat niet zo duur is, maar toch erg lekker en uit de oven aangezien m'n fornuis wel vol zal zijn met andere dingen.
Iemand ideetjes?
Wat zou er niet aan kloppen danquote:
Varkenslendequote:
Ik heb al regelmatig gehad dat ik een hele normale dag aan eten invulde en dan kreeg ik 1000 kcals of zo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan kloppen danKwestie van precies opschrijven wat je eet. Sowieso handig om eens inzichtelijk te maken wat je dan precies naar binnen schuift. Maar ik laat deze discussie verder graag over aan de goeroe van het kcals tellen, de meester van het menselijke energienetwer, onze eigen Steeeeeeeeeeeeeeer!
Klinkt als een kandidaat!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kipfilet met spek in de ovenGegarandeerd succes
Dat is toch een ongelofelijk rotwerk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan kloppen danKwestie van precies opschrijven wat je eet. Sowieso handig om eens inzichtelijk te maken wat je dan precies naar binnen schuift. Maar ik laat deze discussie verder graag over aan de goeroe van het kcals tellen, de meester van het menselijke energienetwer, onze eigen Steeeeeeeeeeeeeeer!
Het is bij haar thuis, dus logisch dat ze daar rookt... maar dat heeft ze dus niet gedaan, erg lief, ze zijn even buiten gaan roken. Omdat ik zo snotterig wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun je makkelijk vragen voor een uurtje. het was beter geweest als zij jou had gevraagd of ze mocht roken. (of deed ze dat ook?)
Dat zou toch gewoon kunnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb al regelmatig gehad dat ik een hele normale dag aan eten invulde en dan kreeg ik 1000 kcals of zo.
Half uurtje in de oven op 175 gradenquote:
Ik doe het al een maand of vijfquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is toch een ongelofelijk rotwerk?
Hoe moet je nu weer bijhouden wat je precies allemaal eet?
Sjalotje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half uurtje in de oven op 175 gradenEventueel te voorzien van nog wat kruiden en parmaham of zo
Kan ook jaquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef golfer het volgende:
Even Haarlem ingedoken.
Toko Nina bezocht voor een lekkere ramesmaaltijd voor vanavond en bij Liquid Gold een Nederlandse eigen merk maltwhisky van 49,5 % aangeschaft.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Bluezz het volgende:
En een lekkere nieuwe huisbroek gekocht
Een Nederlandse private label (van Zuidam distillers) 8 jaar oude single malt, single cask van 49,5 % .quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor Whisky heb je precies Golfer?
Zo lastig is het niet hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
En P: alles wegen? Denk je dat ik daar tijd voor heb?
Je slaat toch niet aan het bakken he Peequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ook ja
Heb trouwens vandaag Ahornsiroop gehaald. Jeetje, wat is dat duur zeg15 EUR voor een halve liter.
ok, klinkt spannendquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Een Nederlandse private label (van Zuidam distillers) 8 jaar oude single malt, single cask van 49,5 % .
Owja.. nouja dat lijkt me redelijk wat moeite, maar bij jou blijkt het in ieder geval wel te werken, dus ik zeg: doorgaan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe het al een maand of vijfWerkt best makkelijk hoor
Je moet alleen alles wegen.
Maar nu ben jij ook een type die het leuk vind om alles bij te houdenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoorLukt mij ook zonder al te veel tijdverlies
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
Ik heb laatst Spotify gedownload en nu issie weg?![]()
Nee. Ik kon alleen de installer nog vinden, die heb ik opnieuw aangezet en nu doet ie het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
Iemand anders toegang tot je PC?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je slaat toch niet aan het bakken he Pee
Ik zal binnenkort even luisterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Amorphis (Skyforger, Silent Waters) is op dit moment de ontdekking van de maand. Heerlijk om bij te werken voor mij dan.
[ afbeelding ].
IT-er en statistiekjesfreakquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar nu ben jij ook een type die het leuk vind om alles bij te houden
Ik vind het ook teveel moeite, maar goed ik probeer ook niet meer af te vallen op dit moment
Heb het geluisterd en klinkt inderdaad niet verkeerd, maar weet me nog niet te boeien. Kan nog komen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Amorphis (Skyforger, Silent Waters) is op dit moment de ontdekking van de maand. Heerlijk om bij te werken voor mij dan.
[ afbeelding ].
Nou, met deze prijzen zeg ik het helemaal gedagquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag pas eind maart mijn contract verlengenNog geen iPhone 4 voor mij dus
Ik zit voorlopig ook nog even vast aan m'n telefoon die alleen kan sms'en, nieteens bellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, met deze prijzen zeg ik het helemaal gedag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, met deze prijzen zeg ik het helemaal gedag
Haha, dat kan natuurlijk. Maar zo heel veel betaal ik niet in de maand, en dat wilde ik eigenlijk wel zo houden. Zoals ik het nu heb uitgezocht ga ik qua minuten iets omhoog, blijft de prijs per maand wel gelijk en moet ik iets bijbetalen voor de telefoon (60-70euro).quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het abb is niet veel duurder dan wat ik nu betaal. Aan de andere kant moet ik misschien maar eens over op prepaid want eigenlijk is dit geld op niks af
Kon de verleiding niet weerstaan om alvast even een heel klein slokje te proeven: Sterk spul, beetje frui, krachtige houtsmaak.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga voor de house/dance act een nr zingen (cover) met ook wel een toffe tekst;Welk nr is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja 12,- euro voor een soort jogginbroek hoezo?
Klinkt ok?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon de verleiding niet weerstaan om alvast even een heel klein slokje te proeven: Sterk spul, beetje frui, krachtige houtsmaak.
Wat ben jij toch ontzettend aardigquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb een limoncellootje genomen![]()
![]()
Anders moet golfer ongezellig alleen alcohol om 16 uur drinken en dat kan natuurlijk niet
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kon de verleiding niet weerstaan om alvast even een heel klein slokje te proeven: Sterk spul, beetje frui, krachtige houtsmaak.
Doe je goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Ik leer het begrip 'Carpe Diem' een beetje uit te voeren geloof ik
Zat daar niet een sloot suiker in? En dan vind je het vreemd dat je niet meer afvalt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
En, heel vervelend, ik had 4 eiwitten over. Ik ben bang dat Thijs en ik vanavond verplicht aan de merengue moeten..
Stokertquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zat daar niet een sloot suiker in? En dan vind je het vreemd dat je niet meer afvalt?
Hoe kan ik er nou niet van afvallen terwijl ik het nog niet gegeten heb?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat daar niet een sloot suiker in? En dan vind je het vreemd dat je niet meer afvalt?
Hap Happerdehapquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe kan ik er nou niet van afvallen terwijl ik het nog niet gegeten heb?![]()
Het is niet zo dat ik dit wekelijks maak he.. is inmiddels al erg lang geleden en verder snoep ik nooitIk zie het maar even als mijn lijf wakker schudden met een overdosis suiker, wie weet helpt het
![]()
Redelijk zacht. Alleen je merkt wel dat het een iets hoger alcoholpercentage heeft dan een normale slobber.quote:
Dat is niet lekker leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
Sun, eiwitten gewoon invriezen en later gebruikendoe ik ook.
heb je zo een chaotische vriezer dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is niet lekker leuken dat ga ik geheid vergeten
Rare snijboon dat je er bent.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ok snijbonen it is. vnv krijg ik al taart op een verjaardag en heb net een stroopwafel op
Ik doe af en toe zo hard mijn bestquote:
quote:
Klinkt okquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Redelijk zacht. Alleen je merkt wel dat het een iets hoger alcoholpercentage heeft dan een normale slobber.
Het is in feite dezelfde als deze, maar dan onder eigen naam en hoger percentage in vaten verkocht aan de slijterij en onder private label door Liquid Gold gebotteld en verkocht.
Eh.. ja.. en hij staat in de schuur dus ik kijk er ook niet echt dagelijks in. En ik ben gewoon vergeetachtig wat dat aan gaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je zo een chaotische vriezer dan?
MAak het gezellig...doe kaarsjes aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Ik moet alweer lampen aan doen. Rotherfst.
Vind het ook kammer dat t zo vroeg donker is maar tis wel leuk om het binnen gezellig te maken dan idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MAak het gezellig...doe kaarsjes aanRomantisch en zo
En sfeervol
Ik moet binnenkort eens kijken hoe mijn katten reageren op waxinelampjes
Klinkt beide eigenlijk wel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu zit ik te twijfelen: zal ik cranberrycompote maken voor bij de merengue of het gewoon bij wat slagroom (ook over) en bramen houden?
Zag je reacties laatst ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik niet meer moet lurken in LIF maar waarom denken mensen dat een crashdieet werktbegrijp het echt niet
Ga maar voor the full monty.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu zit ik te twijfelen: zal ik cranberrycompote maken voor bij de merengue of het gewoon bij wat slagroom (ook over) en bramen houden?
Vind het jammer want het zijn allemaal nieuwe mensen daar en die denken dus echt dat dit werkt (en ook nog eens gezond is)quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zag je reacties laatst ookEn ze gaan inderdaad lekker daar
Ja toch wel he?? Is ook wel lekker, het zuurtje van de cranberrycompote er bijquote:
Probeer het eens positief te benaderen? Gezellig wat eerder donker, gordijnen over een uurtje dicht en de kaarsjes aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Ik moet alweer lampen aan doen. Rotherfst.
Wij hebben nooit de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer het eens positief te benaderen? Gezellig wat eerder donker, gordijnen over een uurtje dicht en de kaarsjes aan
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer het eens positief te benaderen? Gezellig wat eerder donker, gordijnen over een uurtje dicht en de kaarsjes aan
mooi zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Douchecabine weer gedaan. Kutroest wat van de deuren afkomt...max. een half uurtje poetsen en dit lijf protesteert alweer, maar ik heb toch weer wat gefixt
Oh ik zag dit te laatquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
MAak het gezellig...doe kaarsjes aanRomantisch en zo
En sfeervol
Ik moet binnenkort eens kijken hoe mijn katten reageren op waxinelampjes
Vroegah, ging ik gewoon 2 of 3 uur achter elkaar door, hoppa bijna het hele huisje aan kant dan... maar nu ik me heb neergelegd bij elke keer wat en omdebeurt de k*t klussen vervuilt het eigenlijk ook niet.quote:
klopt, als je de kleine dingen vaak doet en de grote dingen rouleert dan vervuilt t zeker nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vroegah, ging ik gewoon 2 of 3 uur achter elkaar door, hoppa bijna het hele huisje aan kant dan... maar nu ik me heb neergelegd bij elke keer wat en omdebeurt de k*t klussen vervuilt het eigenlijk ook niet.
gezellig. Ik heb er ook weer een flink stel aan 's avondsquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ohja.. kaarsjes.. die kan ik ook wel eens aan gaan doen..
Ik val wel op donker. Niet op blond.quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
naar huis!
op naar de snijbonen!
zo te zien een ontwerp.. bijzonderquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Is dit nou echt of een ontwerp?
http://www.designboom.com(...)mplex-singapore.html
Ik braad hem rondom aan, doe er dan wat water bij en zet de deksel schuin op de pan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik wil dalijk een slavink in een koekepan gooien.
Hoe lang moet ie per kant (4 zijdes)?
Heb ook iets gelezen over een deksel, dat hoeft toch niet per sé![]()
Ja ik faal in koken
Hoe lang ongeveer? En hoe hoog moet het vuur?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik braad hem rondom aan, doe er dan wat water bij en zet de deksel schuin op de pan.
Geen idee eigenlijk. Ik zet ze aan als ik aardappelen ga koken, en kijk af en toe. Als het te hard gaat zet ik hem zachterquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hoe lang ongeveer? En hoe hoog moet het vuur?
Ok dankjewel. Ik doe het ook met aardappelen dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zet ze aan als ik aardappelen ga koken, en kijk af en toe. Als het te hard gaat zet ik hem zachter
Een slavink? Met een beetje water? Valt wel mee toch? Anders brand ie veel te snel aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
Geen water erbij, LieLie! Dan wordt 'ie veel te soppig
Diepvries is ie ook heel lekker knapperig hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik vergat hem echter te ontdooien,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik haat de oven, dan heb ik er geen zicht op als er iets mis gaat
Gewoon af en toe even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
doe ook nooit water en geen oven. Gewoon na paar minuten op n laag pitje laten garen en af en toe omdraaien. Daarna doe ik n beetje water maar das om jus te makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
Geen water erbij, LieLie! Dan wordt 'ie veel te soppig
laag pitjequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week, en toen was mijn schnitzel aan een kant verbrand
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week, en toen was mijn schnitzel aan een kant verbrand
stond het niet op de gebruiksaanwijzing hoelang t erin moest?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Oja ben helemaal vergeten dat 2 weken geleden op vakantie ik nogal problemen met de magnetron/oven had![]()
Echt 3x iets laten aan/verbranden, stomme knopjes
Jawel en dacht ook steeds dat het goed deed maar had dan toch net 1x teveel of te weinig opgedruktquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stond het niet op de gebruiksaanwijzing hoelang t erin moest?
dat kan. Kook je alleen met de pan? Je moeder kookt nog?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel en dacht ook steeds dat het goed deed maar had dan toch net 1x teveel of te weinig opgedrukt
Ben niet zo handig met machines
Ja als ik kook is het met pannenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan. Kook je alleen met de pan? Je moeder kookt nog?
??quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nou die sushi-actie niet doorgaat, kreeg ik een dringend verzoek van mijn 3voor12-hoofdredacteur of ik dan alsjeblieft niet wilde komen fotograferen op de Club 3voor12-avondbest gezellig, maar echt beroerd fotograferen
![]()
Sorry ik wou je vanmiddag pm'en maar dat ben ik vergetenquote:
Goedenavond FD!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:25 schreef flying-dutchman het volgende:
nog niet eens vol.... pfft
goedenavond allemaal
wat was het nouquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat was het nou
bep vluim
bef vuyk
beb vroemIk had het gelezen, LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je ervan tot dusver?Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
heb nog geen tijd gehad om er in te bladerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, LOL!
Wat denk je ervan tot dusver?
ik iets minder... maar toen het de oven in ging welquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef rijsttafel het volgende:
Keuken ruikt lekkerrrrr.. honger!! Maar nog even een half uurtje wachten
Andere vraag dan:wat vond je van de maiskoekjes?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb nog geen tijd gehad om er in te bladeren
En toen het eruitkwam was het niet lekker meer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik iets minder... maar toen het de oven in ging wel
Maiskoekjes NOMNOMquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Andere vraag dan:wat vond je van de maiskoekjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |