dat kun je makkelijk vragen voor een uurtje. het was beter geweest als zij jou had gevraagd of ze mocht roken. (of deed ze dat ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:50 schreef kahlie het volgende:
Mogguh
Ik ga niet meer 2 topics teruglezen hoor.... pff wat was het druk gisteren! Vandaag aan de slag met m'n vrijwilligerswerkWel even vragen of ze dat uurtje niet wil roken want verkoudheid + roken is echt continu niezen bij mij!
Moet soms kunnen tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
een ego-topic!
Goeiemorgen iedereen
en Sarabi; succes straks meid!
Is dat niet handiger via een conference call te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet handiger via een conference call te doen
irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
Helemaal mee eens, heb er een hartgrondige hekel aan.quote:
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijd
Eerste klas natuurlijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
valt mee, zeker omdat je dingen kunt doen in de trein. aan het begin van mn 'danscarriere' heb ik 5 uur reistijd afgelegd per dag voor 1,5 uur les en dat 4x per week. maar ik wilde zo graag... werd voor gek verklaard maar ben nu blij dat ik dat heb gedaan want heb veel geleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op pad. Geen zin, maar ach, er zijn moeilijkere manieren om je geld te verdienen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
mogguh.. spierpijn in mijn schouders
dus koppijn
Jaquote:
Handy ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ben goed bezig trouwensHeb EIN-DE-LIJK het probleem van die stomme duitsers opgelost van afgelopen vrijdag opgelost
Ze hebben in Duitsland nieuwe PC's gekregen waar software opnieuw is geinstalleerd
Met verkeerde settings
Bloessiequote:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Maak maar iets te eten Sunneke, wij zijn niet zo moeilijk toch?![]()
Lekker ijssie met een glaasie limoncelloquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammiequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
naar welke voorstelling ga je Bluezz?
en komt er zaterdag een meet met jou, Golfer, Sun en LieLie?
Oeh! Dan ga ik iig optie 3b uitvoerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ijssie met een glaasie limoncello
En dinsdag van sunsamlieliequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammie
poire belle helenequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poire belle helene
peche melba
gezellig! en voorstelling pas in februari. maar klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammie
Deze voorstelling :
http://delamar.nl/voorstellingen/2010-2011/de-hormonologen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |