dat kun je makkelijk vragen voor een uurtje. het was beter geweest als zij jou had gevraagd of ze mocht roken. (of deed ze dat ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:50 schreef kahlie het volgende:
Mogguh
Ik ga niet meer 2 topics teruglezen hoor.... pff wat was het druk gisteren! Vandaag aan de slag met m'n vrijwilligerswerkWel even vragen of ze dat uurtje niet wil roken want verkoudheid + roken is echt continu niezen bij mij!
Moet soms kunnen tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
een ego-topic!
Goeiemorgen iedereen
en Sarabi; succes straks meid!
Is dat niet handiger via een conference call te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet handiger via een conference call te doen
irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
Helemaal mee eens, heb er een hartgrondige hekel aan.quote:
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijd
Eerste klas natuurlijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
valt mee, zeker omdat je dingen kunt doen in de trein. aan het begin van mn 'danscarriere' heb ik 5 uur reistijd afgelegd per dag voor 1,5 uur les en dat 4x per week. maar ik wilde zo graag... werd voor gek verklaard maar ben nu blij dat ik dat heb gedaan want heb veel geleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op pad. Geen zin, maar ach, er zijn moeilijkere manieren om je geld te verdienen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
mogguh.. spierpijn in mijn schouders
dus koppijn
Jaquote:
Handy ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ben goed bezig trouwensHeb EIN-DE-LIJK het probleem van die stomme duitsers opgelost van afgelopen vrijdag opgelost
Ze hebben in Duitsland nieuwe PC's gekregen waar software opnieuw is geinstalleerd
Met verkeerde settings
Bloessiequote:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Maak maar iets te eten Sunneke, wij zijn niet zo moeilijk toch?![]()
Lekker ijssie met een glaasie limoncelloquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammiequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
naar welke voorstelling ga je Bluezz?
en komt er zaterdag een meet met jou, Golfer, Sun en LieLie?
Oeh! Dan ga ik iig optie 3b uitvoerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ijssie met een glaasie limoncello
En dinsdag van sunsamlieliequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gezellig samenzijn van golferbluezsuntavsammie
poire belle helenequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel.. want het moet natuurlijk wel een beetje lekker zijn..![]()
Zijn jullie van de desserts?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poire belle helene
peche melba
gezellig! en voorstelling pas in februari. maar klinkt wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze voorstelling :
http://delamar.nl/voorstellingen/2010-2011/de-hormonologen/
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gesjelligg! Sun kookt zich suf
Ik hoorde ervan op de radio, en keek wanneer het bij ons een beetje in de buurt was, pas in febquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig! en voorstelling pas in februari. maar klinkt wel grappig
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeel drank natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gesjelligg! Sun kookt zich suf
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeel drank natuurlijk
haha gaan jullie eerste rang?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoorde ervan op de radio, en keek wanneer het bij ons een beetje in de buurt was, pas in febheb ook al een overgangsslachtoffer gevonden die meegaat
o vanaf wanneer is hij er nu?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
OMFG die prijzen voor de Iphone bij KPN. Waanzin
ben populairquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die sun heeft het er maar druk mee zegZoveel meet IK niet eens
Yupsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
haha gaan jullie eerste rang?
29 november.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o vanaf wanneer is hij er nu?
Ik denk dat ik volgend jaar er nog maar een jaartje sim only aan vast plakquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af. Je hebt geen inzicht in wat je nu eigenlijk verbruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar er nog maar een jaartje sim only aan vast plak.
Ik vraag mij af hoe snel je door de 1000mb heen bent. Kijk thuis kan ik de aaiphone aan het netwerk hangen maar als je vijf dagen per week een twee uur per dag onderweg bent en je ben een beetje aan het surfen(nu.nl, fok, mailtjes lezen) hoe snel ben je dan door je data heen?
Zo...echt wel. Ik zou bijna jaloers worden hoorquote:
Doe je wel mee aan een loterij dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. heb helemaal geen zin om te gaan werken morgen.. ik ben veel te druk om te werkenEn het is ook nog rapportentijd.. bah.. Waarom heb ik die jackpot nou nog niet gewonnen, dan kan ik gewoon stoppen met die onzin
Uiteraard.. staatsloterij.. vorige keer wel het geniale bedrag van 10,- gewonnen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe je wel mee aan een loterij dan?
nee nog niet, maar eerste rang is altijd top!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
YupsWel eens in het de la Mar geweest? Lijkt me zo'n leuk theater!
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef LieLie het volgende:
Nou, da's toch al.. euhm...quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.. staatsloterij.. vorige keer wel het geniale bedrag van 10,- gewonnen..
ik ook. ik wil echt niet nog 20 jaar werken. en ik moet er nog 40 als ik niet winquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. heb helemaal geen zin om te gaan werken morgen.. ik ben veel te druk om te werkenEn het is ook nog rapportentijd.. bah.. Waarom heb ik die jackpot nou nog niet gewonnen, dan kan ik gewoon stoppen met die onzin
Wel waar. De iPhone houdt dat bij en je kunt het zelf resetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je hebt geen inzicht in wat je nu eigenlijk verbruikt.
Die zijn al niet zo van het voordelige neequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat doet me bang worden voor Vodafone
Nee, ik bedoel: Ik heb nu geen inzicht in wat ik aan data verbruik. Terwijl al die providers over willen op een databundel. Maar dan wil ik ook weten wat ik nu gemiddeld verbruik en dus nodig ben als ik een nieuw abonnement moet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel waar. De iPhone houdt dat bij en je kunt het zelf resetten.
Tsja, het staat op 2 plekken gespecificeerd. Je telefoon en je rekening bij het bedrijf. Aan beide kun je zelf wel aflezen hoeveel je gemiddeld verbruikt. Ga er wel vanuit dat de iPhone behoorlijk veel data verbruikt, als je alleen al een beetje surft, mail op laat halen of weet ik het wat. Ik doe niets bijzonders en zit toch al redelijk snel aan 300 Mb per maand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: Ik heb nu geen inzicht in wat ik aan data verbruik. Terwijl al die providers over willen op een databundel. Maar dan wil ik ook weten wat ik nu gemiddeld verbruik en dus nodig ben als ik een nieuw abonnement moet.
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hierquote:
Oh, maar ik wil geen Iphone hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tsja, het staat op 2 plekken gespecificeerd. Je telefoon en je rekening bij het bedrijf. Aan beide kun je zelf wel aflezen hoeveel je gemiddeld verbruikt. Ga er wel vanuit dat de iPhone behoorlijk veel data verbruikt, als je alleen al een beetje surft, mail op laat halen of weet ik het wat. Ik doe niets bijzonders en zit toch al redelijk snel aan 300 Mb per maand.
Wij hebben de IJsprijs laatst gewonnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hier
Ton van Ron mag ook welquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben de IJsprijs laatst gewonnen.
Maar meneer de GOEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND moet nog eens langs komen met een flink bedrag.
precies ja. ik zou dan denk 2 dagen willen werken. verder lekker kijken met cursus muziek of een andere opleiding. dan krijg ik er wel zin in na een tijdje 2 dagen werken en verder niets doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
En over dat klaar zijn met werken, ik ben er ook klaar mee
Maar als ik alleen maar thuis zou zitten - gedwongen of niet-, zou ik mijn collega's en de 'reuring' wel erg missen... 3 dagen werken is dan ook heel fijn als het kan.
Als het aan dit en de volgende kabinetten ben je pas klaar op je 70stequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook. ik wil echt niet nog 20 jaar werken. en ik moet er nog 40 als ik niet win
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
golfer doet ook al jaren 'fiks' mee met loterijen... we hebben wel wat leuks gewonnen in de jaren, maar de grote klappert blijft ook uit hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik zou het voor geen moment missen geloof ik.. Ik zoek dan wel andere 'reuring'..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
En over dat klaar zijn met werken, ik ben er ook klaar mee
Maar als ik alleen maar thuis zou zitten - gedwongen of niet-, zou ik mijn collega's en de 'reuring' wel erg missen... 3 dagen werken is dan ook heel fijn als het kan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinTja, ik troost mezelf met de gedachte dat een deel van de inleg naar een goed doel gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mss moet je toch eens ander werk zoeken dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou het voor geen moment missen geloof ik.. Ik zoek dan wel andere 'reuring'..
Ik denk juist dat dat nog meer bijdraagt aan het aantal deelnemers, die goede doelen. Wel goed bedacht van de loterijenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, ik troost mezelf met de gedachte dat een deel van de inleg naar een goed doel gaat![]()
Je weet toch dat ik daar al tijden mee rondloopquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss moet je toch eens ander werk zoeken dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat nog meer bijdraagt aan het aantal deelnemers, die goede doelen. Wel goed bedacht van de loterijen
Misschien kan je ze aanklagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Wij doen nergens aan mee, dus de postcode straatprijs zal hier wel een keer vallen
dequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Je weet toch dat ik daar al tijden mee rondloopMaar dat is dus niet zo gemakkelijk.. Vandaar dat ik een master wil gaan doen volgend schooljaar..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders deden op krasloten na ook zo'n beetje met alles mee. Een paar keer 100 euro en dergelijke, maar verder geen grote bedragen. En ik denk dat ze duizenden euro's in totaal zijn kwijtgeraakt aan die onzinde kostbaarste prijs is een jaar lang gratis abbo & telefoon geweest, maar als ie hetzelfde geld wat in mijn ogen al jaren weglekt (noem ik het altijd maar) had gespaard, was het een flink potje geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je het geld ervoor hebt, steun je ook wel weer wat goeie doelen.
quote:Ah dacht alOp dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
demoest dan ook een
zijn voor het juiste perspectief zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |