Tsja, dat hoor je toch vaker... Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef 2cruel het volgende:
Ja!
Denk niet dat het altijd aan leeftijd hoeft te liggen, deze man had zelf nogal wat ervaring (of hij heeft lopen opscheppen) en alsnog bakte hij er weinig van...beetje jammer wel.
Vind oudere mannen leuk! Op de een of andere manier voel ik me aantrekkelijker bij een oudere man, als leuk jong ding
Dat kan ik inderdaad beamen, reeds!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oudere vrouwen zijn toch een stúk beter in bed dan jonge grietjes
Ik 26, zij 42quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:24 schreef schommelstoel het volgende:
En bij wat voor soort leeftijds verschil is het dan ' oudere' man vrouw ?
10,15 of 20 jaar versschil ?
Tsja.... vraag en aanbodquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef Adolecens het volgende:
Een deel 4! Het houdt de gemoederen wel bezig zeg!
Is er aanbod?quote:
want? zij is 1.88 en jij bent 2.10 ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Een van mijn vriendinnetjes is meer dan 10 jaar ouder dan ik, maar ze voelt zich bij mij naar eigen zeggen een klein meisje.
Dat is nog eens een mooie conclusie. Leeftijd zegt echt helemaal niets over bedprestaties.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef koengr het volgende:
Als de 40+ er maar niet zo preuts is al een 16 jarig;)
Hoiquote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een mooie conclusie. Leeftijd zegt echt helemaal niets over bedprestaties.
Met haar buik?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
Humm
Ik was 16 en zij was 31 .
Lekker wijf die ook nog aan fitness deed
Lekker strakke buispieren (geen man versie) die zo je pik kon afknijpen.
waar ontmoet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
Humm
Ik was 16 en zij was 31 .
Lekker wijf die ook nog aan fitness deed
Lekker strakke buispieren (geen man versie) die zo je pik kon afknijpen.
en nou ben ik toch benieuwd waarom.quote:
goed puntquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
ik val op jonge mannen, geen jonge jongens....daarbij de leeftijd is niet bepalend....ik heb wel eens een kind van 32 gesproken en een man van 19....
.........voordeel van de leeftijd dat ik nu wel weet hoe en wat ik wil hebben......en ik kan mijn partner ook leren ( zonder mij te schamen) hoe ik het wil......dat maakt het makkelijker voor hem en voor mij.....
Daarom heb ik ook totaal geen problemen met vrouwen die ouder zijn dan dat ik ben, ze weten echt wat ze willen en hoequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
ik val op jonge mannen, geen jonge jongens....daarbij de leeftijd is niet bepalend....ik heb wel eens een kind van 32 gesproken en een man van 19....
.........voordeel van de leeftijd dat ik nu wel weet hoe en wat ik wil hebben......en ik kan mijn partner ook leren ( zonder mij te schamen) hoe ik het wil......dat maakt het makkelijker voor hem en voor mij.....
Dat heb ik nu ook. Ik 25, zij 32. Maar vind het juist wel een goed tekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Een van mijn vriendinnetjes is meer dan 10 jaar ouder dan ik, maar ze voelt zich bij mij naar eigen zeggen een klein meisje.
Dat hoef toch helemaal niet? Tegen die tijd zie ik er vast nog heel goed uit. Vroeger waren vrouwen voeg oud, en het schijnt ook zo te zijn dat je meegroeit en anders tegen oudere mannen en vrouwen aankijkt, naar gelang je zelf ook ouder wordt, dat beweert mijn hippe tante overigens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 04:31 schreef S.G. het volgende:
Ik ben zelf 36 en mijn vriendin is 27. Over het algemeen vind ik vrouwen van mijn eigen leeftijd er nogal oud uit zien en dat vind ik helemaal niks.
En aangezien sex voor mij begint bij de verpakking, heb ik gezocht naar een vriendin die toch wel wat jonger is.
Ach, ik ben maar 2 jaar jongerquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef omearos het volgende:
[..]
en nou ben ik toch benieuwd waarom.
Ik word ook vaak raar aangekeken omdat ik op jongere jongens val, waarom is dat wel vreemd terwijl het normaal is om te zeggen dat je houdt van blond, bruin, dik of klein?
het is...aan de andere fase van het leven ruiken...meedoen behoort niet meer tot mogelijkheid......dan maar illusie wekken..:)..stom he?.....ja, natuurlijk, alleen jong zijn is niet voldoende, dat is pas de uitgangspositie, eerste selectieronde....ik heb genoeg aanbod echter lukt het uitermate zelden om iets moois op te bouwen....er is geen "match", zoals je zegt....hoe mooi lichaam is, speelt daarbij totaal geen rol........het gaat er uiteindelijk om wat voor mens het is....:)quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:38 schreef J-V het volgende:
J-v wacht op topic : ik " oudere vrouw" zoek jongere man tussen de 24 en 27 !!
Lollll
Omearas , voorbijganger, jullie reden dat jullie je meer aangetrokken voelen tot " jonger " ?
Sexueel? Idee mee " macht" dan jonger persoon?
2 jaar en 11 maandenquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ben maar 2 jaar jonger
geen idee, is zo gegroeid. Ik val op iemand en dan blijkt hij ineens jonger (mijn max tot nu toe was 7 jaar jonger) maar heb ook oudere partners gehad. Denk dat het de uitstraling is, ik vind de meeste mannen van mijn leeftijd of ouder zo serieus, en dat ben ik zelf niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:38 schreef J-V het volgende:
J-v wacht op topic : ik " oudere vrouw" zoek jongere man tussen de 24 en 27 !!
Lollll
Omearas , voorbijganger, jullie reden dat jullie je meer aangetrokken voelen tot " jonger " ?
Sexueel? Idee mee " macht" dan jonger persoon?
ja, dat bedoel ik.....het overkomt je een keertje...dan nog een keertje....en dan denk je - ehhh......blijkbaar val ik op jongere partners...quote:[b] Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef omearos het volgende:[/
[..]
geen idee, is zo gegroeid. Ik val op iemand en dan blijkt hij ineens jonger (mijn max tot nu toe was 7 jaar jonger) maar heb ook oudere partners gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |