Tsja, dat hoor je toch vaker... Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef 2cruel het volgende:
Ja!
Denk niet dat het altijd aan leeftijd hoeft te liggen, deze man had zelf nogal wat ervaring (of hij heeft lopen opscheppen) en alsnog bakte hij er weinig van...beetje jammer wel.
Vind oudere mannen leuk! Op de een of andere manier voel ik me aantrekkelijker bij een oudere man, als leuk jong ding
Dat kan ik inderdaad beamen, reeds!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oudere vrouwen zijn toch een stúk beter in bed dan jonge grietjes
Ik 26, zij 42quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:24 schreef schommelstoel het volgende:
En bij wat voor soort leeftijds verschil is het dan ' oudere' man vrouw ?
10,15 of 20 jaar versschil ?
Tsja.... vraag en aanbodquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef Adolecens het volgende:
Een deel 4! Het houdt de gemoederen wel bezig zeg!
Is er aanbod?quote:
want? zij is 1.88 en jij bent 2.10 ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Een van mijn vriendinnetjes is meer dan 10 jaar ouder dan ik, maar ze voelt zich bij mij naar eigen zeggen een klein meisje.
Dat is nog eens een mooie conclusie. Leeftijd zegt echt helemaal niets over bedprestaties.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef koengr het volgende:
Als de 40+ er maar niet zo preuts is al een 16 jarig;)
Hoiquote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een mooie conclusie. Leeftijd zegt echt helemaal niets over bedprestaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |