welkomquote:
Rustgevende muziek aan, heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef TripleP het volgende:
Te opgefokt nog.
Weet je wat, ik ga lekker in m'n bed liggen zo.
Iedereen lekker labelen idd.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef robr0 het volgende:
dat add ik weet 1000 procent zeker dat ze mij dat ook hadden aangepraat als ik tegenwoordig o pde miiddlebare school zat
(11:23:24 PM) Robin.: ik voldoe wel aan alle eisen, maar ik ben wel met je eens dat het apart zou zijn als ik het hebquote:
een maat van me had echt adhd begon in de brugklas eerste dag 7 mensen kapot te slaan leipe shit was datquote:
Heb je me verwijderd ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
(11:23:24 PM) Robin.: ik voldoe wel aan alle eisen, maar ik ben wel met je eens dat het apart zou zijn als ik het heb
(11:23:48 PM) Erik: iedere add heb moeite met contact maken met anderen
(11:23:50 PM) Erik: is een feit
(11:24:08 PM) Erik: nou, jij heb eg geen moeite met contact make,, jij laat je lul zien als het moet aan iedereen:D
weeeeeeeeeeeee
Volgens mij heeft zij dan een syndroompjequote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef TripleP het volgende:
Het woord ADD is vies, ik heb het idee dat ik er een vriendin door ben kwijtgeraakt. Ik had ooit met haar over mijn karaktertrekken en ADD-heid gesproken en nu ziet ze me als een syndroompje.
video's man.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
een maat van me had echt adhd begon in de brugklas eerste dag 7 mensen kapot te slaan leipe shit was dat
het syndroom van domquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij dan een syndroompje
toentertijd pimpte we niet met onze iphones met 37mp camera nee we hadden een telefoon waarmee je net kon bellen nokia 3310 jeweetz dus geen beelden helaasquote:
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe wordenquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij dan een syndroompje
Eerst robro, ik voel me achtergesteld.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef TripleP het volgende:
-SG- mag ik je fotooooo heb je een foto voor miiijjjj
Je snapt hem verkeerdquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe worden
Leer lezen waiwaiquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe worden
Doe nou maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst robro, ik voel me achtergesteld.
Keel open zetten en gaan!quote:Op maandag 1 november 2010 23:47 schreef TripleP het volgende:
Ik kan echt niet meer zuipen.
Ben al wat rustiger btw.
Zo'n heldin ben ik ook weer nietquote:
Dat doen ekte bazen nou eenmaal.quote:Op maandag 1 november 2010 23:59 schreef robr0 het volgende:
die engelsen zuipen ook echt alles door elkaar
je doet er echt alles aan om sgs en mijn zelfvertrouwen naar beneden te werken door deze autist te showen dat voelt als een vuurpijl door mn hart weeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:03 schreef TripleP het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3726299
Die autistische kerel is echt heel erg slim.
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
je doet er echt alles aan om sgs en mijn zelfvertrouwen naar beneden te werken door deze autist te showen dat voelt als een vuurpijl door mn hart weeeeeeeeee
Gans ehrlich?quote:
Wat wil je dat ik doe. Ik kan muziek maken. En dan heel cool dansen. Kijk dit is een clip van me.quote:
Because of internetquote:
ik zou liever mn voorvocht laten proeven aan sophiequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:
Pannekoeken bakken met ruben nicolai, wat een voorrecht.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zou liever mn voorvocht laten proeven aan sophie
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef -SG- het volgende:
Haha het is gewoon Leon man. Hij luistert kinderen voor kinderen!
waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef -SG- het volgende:
Ja d'uh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef -SG- het volgende:
Thanksquote:
Kelly kan nog wel klaarkomen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:27 schreef robr0 het volgende:
die femke aka maarten heeft wel moeilijke beslissing mang ik bedoel hoe hard is het als je nooit meer kan klaarkomen
asl het daar bij bleef was het nog tot daar aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:29 schreef TripleP het volgende:
Ik weet dat je wilt dat ik je voorvocht proef
Goeie herinneringen aan dat liedje icm karaokequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:33 schreef -SG- het volgende:
ANNE ALS IK JOUW ZIE BEN IK NIET MEER BIJ TE STUREN! ANNE!
Origineelquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:33 schreef -SG- het volgende:
Het kwam zomaar in me op.quote:
Jouwquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:33 schreef -SG- het volgende:
ik heb 1x gekarakoaded in een kroeg wat een gouden herinnering uiteraard te laf om nuchter te zingen maar toen ik eenmaal koekoeriekoe was kreeg ik iedereen mee maar ik won niet eens een prijs ja paar bier maar karaoke is topquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan dat liedje icm karaoke
Karaoke is tof. Hotel California doen in een volle kroeg was alleen iets te hoog gegrepen voor mij. Hoewel ik het publiek toch goed mee kreeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb 1x gekarakoaded in een kroeg wat een gouden herinnering uiteraard te laf om nuchter te zingen maar toen ik eenmaal koekoeriekoe was kreeg ik iedereen mee maar ik won niet eens een prijs ja paar bier maar karaoke is top
Dat wel ja!quote:
Oh wacht, kut poker. Vergeten. Zat Harry Mulisch te kijken bij die pauw en witteman.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:39 schreef robr0 het volgende:
die fold van phil dat is gewoon het betere harde plasserwerk
ik zou bubblegum vol negeren wat een kankerlijer is datquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:42 schreef -SG- het volgende:
Swarz is echt een held, die heads up tegen safina. Geniale vent.
Phil is dan ook wel echt een idioot jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:44 schreef robr0 het volgende:
ik durf trouwens wel oprecht te beweren da phil idioter is dan ik
Echt ik moet altijd zo om em lachen hequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zou bubblegum vol negeren wat een kankerlijer is dat
Ik kon niet slapenquote:
Ja, Stevie G.quote:
Ik en iets niet wetenquote:
Ik ben een soort Mulisch.quote:
Aha, vandaar mijn nickname.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen
[..]
Ja, Stevie G.
Zou het?quote:
Ware woorden, al vond ik Siegfried wel een puick boek om te lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:57 schreef robr0 het volgende:
Als schrijver vond ik er weinig aan, als persoon mocht ik hem evenmin, walgelijk arrogant als 'ie was. Ik zal in ieder geval niet om hem treuren, de laatste van de "Grote Drie"... waartoe ik Reve en Mulisch absoluut niet wil rekenen, overigens want het enige grote aan Mulisch was zijn neus en zijn ego en aan Reve z'n verdorvenheid
jezusquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:59 schreef TripleP het volgende:
Stevie klinkt echt alsof je een neger bent of juist white trash
Ja en bedankt, die foto kan je ook vergeten!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:59 schreef TripleP het volgende:
Stevie klinkt echt alsof je een neger bent of juist white trash
Ik wil best strippen voor de camquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en bedankt, die foto kan je ook vergeten!
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:02 schreef Bravebart het volgende:
Kan je dan een foto van je nichtje posten Siegfried? Daar maak je ons blijer mee.
Pm je msn maarquote:
Kevin heeft hem op z'n harde schijf. En ook nog gebackuped, ben ik van overtuigd.quote:
Laat me eerst ff schijten hee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:09 schreef TripleP het volgende:
Stevie wilt geen naakt blond 18-jarig meisje zien
Er loopt ook vast wel een B&H/Mokkels threadquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kevin heeft hem op z'n harde schijf. En ook nog gebackuped, ben ik van overtuigd.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:09 schreef TripleP het volgende:
Stevie wilt geen naakt blond 18-jarig meisje zien
Omdat appel.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Hyman het volgende:
Oh Stevie, cap die shit even en doe eens uploaden.
Ja dat begreep ik nog wel, maar wat moet ik opnemen?quote:
PPPquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik nog wel, maar wat moet ik opnemen?
En ook met KUT en LULquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef -SG- het volgende:
Hahahaha zie hadden nummerborden uitgegeven met de lettercombinatie NSB.
Oh ja heb ik allang gedaan mang. Voor mijn prive collectiequote:
Ik zou echt lachen als ik iemand met NSB zag rondrijdenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
En ook met KUT en LUL
was wel grappig als ik daar een van had.
EINZ! DAAR IN DIE AUTO! HIJ HEEFT MN FIETSquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou echt lachen als ik iemand met NSB zag rondrijden
Allemaal gaan toeteren en als ik naast hem zou staan bij stoplicht allemaal dingen roepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
EINZ! DAAR IN DIE AUTO! HIJ HEEFT MN FIETS
Baas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Hyman het volgende:
Dr staan hier trouwens 2 autos' met SG in hun kenteken.
HABEN SIE PAPIEREN?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Allemaal gaan toeteren en als ik naast hem zou staan bij stoplicht allemaal dingen roepen.
En me dan heel stoer voelen.
Kijk je die nu pas?quote:
jaquote:
Een koesja?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou bart wel geven,,, in die video
Inderdaad zeg, ik zou zo voice over voor bioscoopreclames kunnen worden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou bart wel geven,,, in die video
Juistem!quote:
Don Lafontainequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik zou zo voice over voor bioscoopreclames kunnen worden!
quote:In a wooooooorld...Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg dit eens dan bart: In a world.
quote:
quote:Ik kan dat wel hoor gast
quote:Ja heOp dinsdag 2 november 2010 12:41 schreef robr0 het volgende:
ik verbaas me altijd over het feit dat ik uit het niets meer kan vernemen van users als japsnars xxyyfffxx oid enzo ga me niet zeggen dar ze uit het niets een libbi hebben gekregen
quote:Gayfishhh
quote:nee maar desunoto is de grootste kasthomo die ik ken die zich het lieft juint op minderjarige hentai midden op de plee van de elfen fair weeeeeeeeeeeeeeeeOp dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja he
Of Desunoto, die zie je ook nergens meer
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er lag ineens een boek over Pop Art in de brievenbus en volgens mijn huisgenoot is het voor mij maar ik snap niet waarom en er zat geen briefje bij ofzo?Ik snap echt niet waarom en wie en hoe.
quote:I am.
quote:Okay.
Snel naar de uni rennen en kopiëren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okay.
Ik wil weten of het ook echt voor mij isWant straks word ik blij en moet ik het afstaan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snel naar de uni rennen en kopiëren!
Betaal jij elke keer als je naar de uni moet/gaat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nah. Dan moet ik met de bus en dat kost geld.
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Betaal jij elke keer als je naar de uni moet/gaat?
Wat zielugquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:44 schreef robr0 het volgende:
zet ik zojuist de kat per ongeluk in brand dat stinkt best
Nooooh, nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef RenRen- het volgende:
Bartbart! Heb breuken gehaald geloof ik.
RIP FIETSquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.
same here,quote:
OoooOOOh it's a snaaakkeeequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Bartger Bartger Bartger Bartger, RenRen RenRen!
Bartger Bartger Bartger Bartger, AARGH FREAK mcD!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here,
maak jij mn flatgebouw af?
iHola!quote:
quote:
sooooorrrryyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt er ineens iemand ander tussendoor fietsen.
Weekendquote:
een post aanpassen is onmogelijk... het is mij nog nooit gelukt. Zeker niet met dat meebewegende edit scherm.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Mobiel internetten en motorosche onhandigheid.![]()
Ja, strak plan.
En komttijd, ik moest lachen.
Het woord "fallback" is niet bij iedereen een bekend begrip...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een post aanpassen is onmogelijk... het is mij nog nooit gelukt. Zeker niet met dat meebewegende edit scherm.....
tja,,quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het woord "fallback" is niet bij iedereen een bekend begrip...
Nehhhhhh!quote:
ringsleutel 13 ofzo... heb je toch wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, m'n achterwiel zit losKut fiets
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ringsleutel 13 ofzo... heb je toch wel?
Lagen er allemaal stalen kogeltjes onder vanochtend?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersIk heb de binnenmoer ook al vastgedraaid, maar de speling blijft
Beter is m'n naaf niet naar de klote
Ja? :#quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lagen er allemaal stalen kogeltjes onder vanochtend?
Ik denk dat er ergens in je fiets iets mis is. Waarschijnlijk bij je wiel in de buurt. Ergens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersIk heb de binnenmoer ook al vastgedraaid, maar de speling blijft
Niet, want je woont niet in Delft!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat er ergens in je fiets iets mis is. Waarschijnlijk bij je wiel in de buurt. Ergens.
Ik moet fietsenmaker worden
wat voor model heb je... oud en kut of modern met versnellingen? trommelrem?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oud en puick, terugtrapremquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor model heb je... oud en kut of modern met versnellingen? trommelrem?
mja.. dan is de naaf kapot of zo.. veel kan er niet misgaan als je dat doetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oud en puick, terugtrapremHij is los gaan zitten nadat ik m'n achterband vervangen had, dus ik denk dat ik bij het vervangen van de band wat dingen in het wiel heb verdraaid, waardoor er speling in de naaf is komen te zitten, maar voor mijn gevoel heb ik alles al aangedraaid wat kan
Maar het was echt, precies na het vervangen, dat zou wel heel toevallig zijn dat dan ook de naaf naar de klote was gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja.. dan is de naaf kapot of zo.. veel kan er niet misgaan als je dat doetkogellagers naar de klote of zo. Draai het weer los. Koek mal wat er aan deh and is.
Wut? Mag ik geen fietsenmaker worden als ik niet in delft woon?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet, want je woont niet in Delft!
Klopt, fietsenmakers wonen in Delftquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wut? Mag ik geen fietsenmaker worden als ik niet in delft woon?
mja.. dat is het enige deel dat kapot kan gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar het was echt, precies na het vervangen, dat zou wel heel toevallig zijn dat dan ook de naaf naar de klote was gegaan
Mwa, ringen kunnen daar niet echt tussen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja.. dat is het enige deel dat kapot kan gaanof je ramt er een paar ringen tussen... en dan aandraaien
Dat wordt een flink stuk lopen als mijn band weereens lek isquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, fietsenmakers wonen in Delft
wel tussen die moer en die bout!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ringen kunnen daar niet echt tussen denk ik
Juh, maar dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel tussen die moer en die bout!
hoezo niet!quote:
Wat is daarmee?quote:
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zitquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo niet!
dan moet het toch vaster zitten
de moer zit vast en er is ruimte... ringetjes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zit
Is het zo'n dopmoer? Dik kans dat de draad dan klem in de dop zit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zit
Jaaaaaa, wacht!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de moer zit vast en er is ruimte... ringetjes!
Bij de rode pijl zit je naaf. You're screwedquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht!
[ afbeelding ]
Bij de rode pijl zit ruimte en rechts zit de moer
Nope.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het zo'n dopmoer? Dik kans dat de draad dan klem in de dop zit.
Fuckquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij de rode pijl zit je naaf. You're screwed
Wat is je fiets ranzigquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht!
[ afbeelding ]
Bij de rode pijl zit ruimte en rechts zit de moer
dat dusquote:What would you be if you were attached to another object by an incline plane, wrapped helicly around an axis?
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.quote:
Ja, normaal maak ik m'n naaf enzo altijd netjes schoon, maar dat was ik nu even vergeten!quote:
Daar was ik al bang voor jaquote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.
Ik zou het niet weten, ik kan sowieso geen band vervangen.
Ja, ik vind het maar nasty.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, normaal maak ik m'n naaf enzo altijd netjes schoon, maar dat was ik nu even vergeten!
2 moertjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.
Ik zou het niet weten, ik kan sowieso geen band vervangen.
Ja nou! Dat zei Flora altijd, want haar voorwiel was altijd lek, en toen een keer haar achterwiel en toen ging ze dood.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja
[..]
Valt mee.
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!quote:
Joah. Alleen die ketting moet er dan nog even om. En evt. je naafversnelling ingesteld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!
Die kan ik ook niet vervangenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja
[..]
Valt mee.
station -> junk -> "proefritje maken"quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaar
Ja Bart, waar je het vanafhaald.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaar
Gelukkig geen versnellingen en handremmen hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joah. Alleen die ketting moet er dan nog even om. En evt. je naafversnelling ingesteld.
Ja, die stond altijd in onze achtertuin, maar ja, die heb ik nu niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hihiquote:
Goeie, dan moet je er wel aan denken een wiel met terugtraprem te kopen, voordat je onder de tram schietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig geen versnellingen en handremmen hier
Fuck a duckquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
achterband vervangen is veel werk. Achterwiel vervangen ieeets meer![]()
maar idd, bart, je naaf is overleden.
lees jij je posts nooit terug?quote:
heb je kans dat je spaken dubbelklappenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck a duckEn wat nu als ik er gewoon mee door blij rijden?
Dan jij op een gegeven moment door verdrietig rijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck a duckEn wat nu als ik er gewoon mee door blij rijden?
Joah, dat is wel hendig jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie, dan moet je er wel aan denken een wiel met terugtraprem te kopen, voordat je onder de tram schiet
Fuck, echt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je kans dat je spaken dubbelklappen
staaldraad wel.. alleen de aansluitingen nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, dat is wel hendig jaHuisgenoot had vorige week een remkabel gekocht ipv een versnellingskabel, die zijn ook niet echt onderling uitwisselbaar
Noes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je fietst op een tijdbom dus! als het ware
dát zou ik niet doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck, echt?Ik moet zo eigenlijk nog even iemand achterop ([ afbeelding ]) nemen ([ afbeelding ])!
Dat tikken wat je hoort is eigenlijk het getik van de bom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je fietst op een tijdbom dus! als het ware
Mwa, dan mis je wel die bolletjes aan het uiteindequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staaldraad wel.. alleen de aansluitingen nietversnelling naar remkabel kan nog wel
Zij weegt 10 kilo minder?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dát zou ik niet doenalleen kan het nog wel.... jij weegt toch niets
'k Zou liever ook niet remmen met een versnellingskabel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staaldraad wel.. alleen de aansluitingen nietversnelling naar remkabel kan nog wel
het kan op elk moment gebeuren! Je moet eigenlijk blijven fietsen... als je stopt ga je doootquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat tikken wat je hoort is eigenlijk het getik van de bom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |