welkomquote:
Rustgevende muziek aan, heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef TripleP het volgende:
Te opgefokt nog.
Weet je wat, ik ga lekker in m'n bed liggen zo.
Iedereen lekker labelen idd.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef robr0 het volgende:
dat add ik weet 1000 procent zeker dat ze mij dat ook hadden aangepraat als ik tegenwoordig o pde miiddlebare school zat
(11:23:24 PM) Robin.: ik voldoe wel aan alle eisen, maar ik ben wel met je eens dat het apart zou zijn als ik het hebquote:
een maat van me had echt adhd begon in de brugklas eerste dag 7 mensen kapot te slaan leipe shit was datquote:
Heb je me verwijderd ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
(11:23:24 PM) Robin.: ik voldoe wel aan alle eisen, maar ik ben wel met je eens dat het apart zou zijn als ik het heb
(11:23:48 PM) Erik: iedere add heb moeite met contact maken met anderen
(11:23:50 PM) Erik: is een feit
(11:24:08 PM) Erik: nou, jij heb eg geen moeite met contact make,, jij laat je lul zien als het moet aan iedereen:D
weeeeeeeeeeeee
Volgens mij heeft zij dan een syndroompjequote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef TripleP het volgende:
Het woord ADD is vies, ik heb het idee dat ik er een vriendin door ben kwijtgeraakt. Ik had ooit met haar over mijn karaktertrekken en ADD-heid gesproken en nu ziet ze me als een syndroompje.
video's man.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
een maat van me had echt adhd begon in de brugklas eerste dag 7 mensen kapot te slaan leipe shit was dat
het syndroom van domquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij dan een syndroompje
toentertijd pimpte we niet met onze iphones met 37mp camera nee we hadden een telefoon waarmee je net kon bellen nokia 3310 jeweetz dus geen beelden helaasquote:
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe wordenquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij dan een syndroompje
Eerst robro, ik voel me achtergesteld.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef TripleP het volgende:
-SG- mag ik je fotooooo heb je een foto voor miiijjjj
Je snapt hem verkeerdquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe worden
Leer lezen waiwaiquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik zou niet oordelen over pPp maar je hebt ook mensen die hele dag aan je kop zeuren dat ze zielig zijn en steeds maar weer op zon aanpraatte ziekte gooien van dat gezeur kan je ook goed makoekoe worden
Doe nou maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst robro, ik voel me achtergesteld.
Keel open zetten en gaan!quote:Op maandag 1 november 2010 23:47 schreef TripleP het volgende:
Ik kan echt niet meer zuipen.
Ben al wat rustiger btw.
Zo'n heldin ben ik ook weer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |