quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snel naar de uni rennen en kopiëren!
Betaal jij elke keer als je naar de uni moet/gaat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nah. Dan moet ik met de bus en dat kost geld.
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Betaal jij elke keer als je naar de uni moet/gaat?
Wat zielugquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:44 schreef robr0 het volgende:
zet ik zojuist de kat per ongeluk in brand dat stinkt best
Nooooh, nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef RenRen- het volgende:
Bartbart! Heb breuken gehaald geloof ik.
RIP FIETSquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoezo? Nu wel ja want fiets stuk.
same here,quote:
OoooOOOh it's a snaaakkeeequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Bartger Bartger Bartger Bartger, RenRen RenRen!
Bartger Bartger Bartger Bartger, AARGH FREAK mcD!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here,
maak jij mn flatgebouw af?
iHola!quote:
quote:
sooooorrrryyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt er ineens iemand ander tussendoor fietsen.
Weekendquote:
een post aanpassen is onmogelijk... het is mij nog nooit gelukt. Zeker niet met dat meebewegende edit scherm.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Mobiel internetten en motorosche onhandigheid.![]()
Ja, strak plan.
En komttijd, ik moest lachen.
Het woord "fallback" is niet bij iedereen een bekend begrip...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een post aanpassen is onmogelijk... het is mij nog nooit gelukt. Zeker niet met dat meebewegende edit scherm.....
tja,,quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het woord "fallback" is niet bij iedereen een bekend begrip...
Nehhhhhh!quote:
ringsleutel 13 ofzo... heb je toch wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, m'n achterwiel zit losKut fiets
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ringsleutel 13 ofzo... heb je toch wel?
Lagen er allemaal stalen kogeltjes onder vanochtend?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersIk heb de binnenmoer ook al vastgedraaid, maar de speling blijft
Beter is m'n naaf niet naar de klote
Ja? :#quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lagen er allemaal stalen kogeltjes onder vanochtend?
Ik denk dat er ergens in je fiets iets mis is. Waarschijnlijk bij je wiel in de buurt. Ergens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, de buitenmoeren zitten gewoon goed vast, de speling zit ergens andersIk heb de binnenmoer ook al vastgedraaid, maar de speling blijft
Niet, want je woont niet in Delft!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat er ergens in je fiets iets mis is. Waarschijnlijk bij je wiel in de buurt. Ergens.
Ik moet fietsenmaker worden
wat voor model heb je... oud en kut of modern met versnellingen? trommelrem?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oud en puick, terugtrapremquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor model heb je... oud en kut of modern met versnellingen? trommelrem?
mja.. dan is de naaf kapot of zo.. veel kan er niet misgaan als je dat doetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oud en puick, terugtrapremHij is los gaan zitten nadat ik m'n achterband vervangen had, dus ik denk dat ik bij het vervangen van de band wat dingen in het wiel heb verdraaid, waardoor er speling in de naaf is komen te zitten, maar voor mijn gevoel heb ik alles al aangedraaid wat kan
Maar het was echt, precies na het vervangen, dat zou wel heel toevallig zijn dat dan ook de naaf naar de klote was gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja.. dan is de naaf kapot of zo.. veel kan er niet misgaan als je dat doetkogellagers naar de klote of zo. Draai het weer los. Koek mal wat er aan deh and is.
Wut? Mag ik geen fietsenmaker worden als ik niet in delft woon?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet, want je woont niet in Delft!
Klopt, fietsenmakers wonen in Delftquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wut? Mag ik geen fietsenmaker worden als ik niet in delft woon?
mja.. dat is het enige deel dat kapot kan gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar het was echt, precies na het vervangen, dat zou wel heel toevallig zijn dat dan ook de naaf naar de klote was gegaan
Mwa, ringen kunnen daar niet echt tussen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja.. dat is het enige deel dat kapot kan gaanof je ramt er een paar ringen tussen... en dan aandraaien
Dat wordt een flink stuk lopen als mijn band weereens lek isquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, fietsenmakers wonen in Delft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |