quote:Meisje op sollicitatieOp dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef Pharkus het volgende:
nog twee uur wachten op de lemming van de 'v&d meneer'
quote:En je moeder heeft groot gelijk, damn wat een verwend nest ben jij zeg.Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
18 maar heb de komende maanden niks te doen! dus moet ik werk zoeken van haaaaaar
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef This-is-it het volgende:
ah lol ik heb mijn sollicitatie gehad dit was met een vrouw ik vond het opzicht niet slecht gaan..
Als ze niet meer thuis zou wonen inderdaad ja, maar zolang ze thuis woont heeft haar moeder zich zeer zeker wel met haar leven te bemoeien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef classpc het volgende:
Je moeder moet zich niet zo met jouw leven bemoeien.
Ts kwam daar aan, Ik eve gemeld bij de balie Hallo ik had een sollicitatie met meneer de veer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:31 schreef MultiBanaan het volgende:
En TS, hoe is het gesprek verlopen? Ben je aangenomen?
Girl on girl action, NICE.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ts kwam daar aan, Ik eve gemeld bij de balie Hallo ik had een sollicitatie met meneer de veer?
Wie bedoel je? ik dus maar voor de aardigheid de voornaam genoemt en toen wist ze wie ik bedoelde.
Het eerste wat ts deed was kijken of er knappe jongens werkten, dit was echter niet het geval opzicht wel fijn want liefde op de werkvloer is ook niet zo goed. De meisjes die er werkte waren niet mijn typen ik voelde me een beetje een tutje er tegenover, maargoed ze 'leken' niet onaardig.
Ts moest even ergens gaan ziten ts daar 10 minuutjes gewacht met het idee dat de gene waar ze een sollicitatie mee had een man was , maar nee het was een vrouw, opzicht wel fijn. Ik dus met die vrouw gepraat en zodoende krijg ik zaterdag wat te horen. spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |