Haphaphapquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet laten he?
Triest
Dat staat namelijk wel in je profiel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nog niet zeg ik toch ook niet, moet nog leren
Jij ben ook niet zo slimquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
JanuariE? Opleiding? Wist niet dat je voor de basisschool ook al stufi krijgt...
Vooropgesteld dat je tegenover je moeder een asociaal brutaal stuk vreten bent, zou je in de komende maanden best een paar centen in kunnen brengen om in je levensonderhoud te voorzien. Van werken is nog nooit iemand doodgegaan en jij zult niet de eerst zijn.
er staat OPLEIDING.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat namelijk wel in je profiel.
Het gaat om hoe jij Januari spelde, domme debielquote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jij ben ook niet zo slim
heb je nog nooit gehoord dan in januari ook opleidingen beginnen?
Mensen die anderen niet zo slim noemen, die zijn zelf...quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jij ben ook niet zo slim
In januari beginnen zeker opleidingen (of je kunt instromen), dus dat doet niet ter zake. Nee ik heb geen iq van 143,478 helaas, maar ben nog wel slim genoeg om januari goed te kunnen tikken..quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jij ben ook niet zo slim
Er was helemaal geen editquote:
Ik zag het 2 sec maar toen verdween het, fucking nieuwe layout, FUCK IT!!!quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was helemaal geen edit
Dus wat had je nou echt neergezet?
Oh okequote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
In januari beginnen zeker opleidingen (of je kunt instromen), dus dat doet niet ter zake. Nee ik heb geen iq van 143,478 helaas, maar ben nog wel slim genoeg om januari goed te kunnen tikken..
Edit geedit...quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was helemaal geen edit
Dus wat had je nou echt neergezet?
Nieuwe layout? Ik heb bagger, FTW!quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik zag het 2 sec maar toen verdween het, fucking nieuwe layout, FUCK IT!!!
Ik had ook altijd baggerquote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe layout? Ik heb bagger, FTW!
Aangepast op verzoek van Henrydgquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg ook het begrip V&D? Weet jij waar je over praat?
ik verstop mij achter mijn pc en ga fok!kenquote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Ik had al eens eerder een topic gemaakt dat ik blij was al mijn moeder uit huis was,
Maar op een of anderen manier kan ik haar niet uitstaan.
Ze ergerd me enorm, Zoals vandaag TS moet werk zoeken. Kom ik dus terug van stad zegt ze er heeft een man voor je gebeld van V&D I
ik zeg mm oke
Mijn moeder : zou je niet eens bellen.
Ik: JAAAAAAA rustig!
Had ik dus die vent aan telefoon, zegt die van kun je morgen op sollicitatie om 11 uur ik zeg kan het niet wat later na 3 uur, ivbm vervoer. Die man: je kunt toch ook met het openbaar vervoer gaan
Ik: Mm oke,
Man: tot morgen ik: Oke tot morgen doei.
Dus ik tegen mijn moeder gezegt wat die man zei, was mijn moeder boos ze vroeg zich af wat ik me wel niet permiteer om te zeggen dat 11 uur te vroeg is, zegt ze van je bent al niet aangenomen ik zeg: Waarom maak je me zo onzeker waarom zou ik dan nog gaan..
PFFFFFF echtwaar het liefs pak ik mijn koffer ik wil is vrijheid voelen.
Maar echt mijn moeder.
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
Nee, dat gaat niet bovendien als je werk weigerd, krijg je geen uitkering want je hebt werk geweigerd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Sinnie het volgende:
Waarom pak je niet gewoon lekker een uitkering? Doe ik ook!
ninja-editquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Relko het volgende:
[..]
Dat ninja-editten moet echt eens afgelopen zijn nu.
De maand januari schrijft men zonder hoofdletter. Jouw fout is al even erg.quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Het gaat om hoe jij Januari spelde, domme debiel
Holy shit in a shoebox. Nu gaat het gebeuren.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De maand januari schrijft men zonder hoofdletter. Jouw fout is al even erg.
het is popkorn, dumpassquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Relko het volgende:
[..]
Holy shit in a shoebox. Nu gaat het gebeuren.
* Relko pakt pupkeurn.
Klacht gegrond, schrijf dan de fout helemaal fout als TS deed.. Januarie dusquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja heel soms acteer ik gewoon. ' Als ze zegt kijk ik heb deze vaast nieuw gekocht'quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En beloof je dan ook lief te zijn voor je mama?
Nee, dat is gewoon NSB gedrag van jou. JanuarIE kan echt niet, J kan wel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad! We spreken elkaar weer in Februarie man!quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Klacht gegrond, schrijf dan de fout helemaal fout als TS deed.. Januarie dus
poe poequote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja heel soms acteer ik gewoon. ' Als ze zegt kijk ik heb deze vaast nieuw gekocht'
'Oh echt mooi staat idd heel erg leuk'
Maar eigelijk denk ik SO WHAT!
dus ik ben wel lief.
Wat is een vaast? Een vaas die je als vest aan kunt trekken of een vest waar je bloemen in kunt zetten?quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja heel soms acteer ik gewoon. ' Als ze zegt kijk ik heb deze vaast nieuw gekocht'
dus ik ben wel lief.
Plaats eens foto's in je FoBo.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
dus ik ben wel lief.
Dat is helemaal geen NSB gedrag. Eerst leren spellen, daarna terug komen en TS mongool noemen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon NSB gedrag van jou. JanuarIE kan echt niet, J kan wel.
Ja ga d'r ook nog tips geven om nog luier over te komen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Confession het volgende:
Jij hebt je toch aangemeld voor die baan?
Als je je dan toch aanmeld dan weet je dat ze kunnen bellen, doe dan je best.
OF
Het slimste is gewoon je nergens aan te melden voor werk..
Dan bellen er ook geen V&D mannen voor zo'n sollicitatie om 11 uur.
En dan zeg je mammmmmm, vind h't echt niet leuk , ik meld me overal aan en ik hoor steeds niks![]()
Moeder: Oh wat is der laatste tijd toch weinig werkgelegenheid..
jij: Jaaa![]()
en maar weer lekker uitslapen
UItstekent in Deesember heeft ik het te drukquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad! We spreken elkaar weer in Februarie man!
Als je echt begaan was met je moeder zou je weglopen van huis om nooit meer terug te keren.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
dus ik ben wel lief.
De maatschappij zal haar sowieso al moeten dragen. Geef haar anders nog wat extra tips, ja...quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Confession het volgende:
Jij hebt je toch aangemeld voor die baan?
Als je je dan toch aanmeld dan weet je dat ze kunnen bellen, doe dan je best.
OF
Het slimste is gewoon je nergens aan te melden voor werk..
Dan bellen er ook geen V&D mannen voor zo'n sollicitatie om 11 uur.
En dan zeg je mammmmmm, vind h't echt niet leuk , ik meld me overal aan en ik hoor steeds niks![]()
Moeder: Oh wat is der laatste tijd toch weinig werkgelegenheid..
jij: Jaaa![]()
en maar weer lekker uitslapen
Ik kan best spellen. Mensen die op FOK! constant gaan zitten letten op de taalquote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen NSB gedrag. Eerst leren spellen, daarna terug komen en TS mongool noemen.
Spuit 11.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De maatschappij zal haar sowieso al moeten dragen. Geef haar anders nog wat extra tips, ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |