Omdat iedere aflevering anders is, natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wegmisbuikers...... Hoe kan mijn vader dat iedere aflevering leuk vinden?!!!!
Yammer toevallig? Die hebben wij op 't werk. Je kunt er langere berichtjes tikken dan bij Twitter!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten omdat ik tegen de bio-industrie ben. En daarom eet ik tegenwoordig ook wat meer biologisch/scharrel vlees.
Op mijn werk hebben we sinds vandaag een soort twitter voor intern gebruik. Ik vind het wel leuk!
Ik bedoelde 'de politie op je hielen'quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat iedere aflevering anders is, natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo ook hardgelopen!
Weer het 6 km rondje gedaan in 32 of 33 minuten.
En dat maakt dat ik al 3 keer heb gesport deze week, voelt fijn!
quote:
en het is nog maar dinsdag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo ook hardgelopen!
Weer het 6 km rondje gedaan in 32 of 33 minuten.
En dat maakt dat ik al 3 keer heb gesport deze week, voelt fijn!
Jammer PF, wanneer is de herkansing?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tentamen niet gehaald, kon vannacht niet slapen, denkvermogen was nog niet wakker om 8.30. Helaas, maar wist ik al..
Hoe komt diegene aan haar foto dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iemand op MSN die helemaal hoteldebotel is van SDB: "Kende ik haar maar. Haar foto doet me dromen van betere tijden.".
Bij mijn vrienden lurken op Facebookquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe komt diegene aan haar foto dan?
Ja!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yammer toevallig? Die hebben wij op 't werk. Je kunt er langere berichtjes tikken dan bij Twitter!
MoBlo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden lurken op Facebook.
Jij hebt diegene ook in je MSN trouwens.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar 't is ook wel een echte WH-opmerking.
Hahahahaha!quote:
En dat in combi met de TT!quote:
quote:
ja, zo tof, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn!quote:
quote:
Ik wist niet dat je op zoek was naar een ander huis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord trouwens van mijn woningcorporatie.
Naar aanleiding van wat je zojuist deed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op zoek was naar een ander huis.![]()
![]()
Je bent een beetje uitgeschoten met vrij associëren.quote:
Dan is het vast wel weer over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, moet ik dáár dit weekend tussenin liggen?
*mompelt iets over een warm onthaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, moet ik dáár dit weekend tussenin liggen?
Gier nou al van het lachenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*mompelt iets over een warm onthaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |