quote:Nou ja, zakje vanillesuiker kan je vervangen door vanille-aroma, maar ben wel benieuwd naar die pudding. Sws is 50 gram pudding op een totaal van een kilo kwark niet echt heel veel natuurlijk. En per portie zit er ook 9 gram KH in. Maar dat is wel veel minder dan in de meeste taart natuurlijk.Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Pudding en suiker? Dat is toch geen lowcarb?
Ik hou zelf altijd een grens van 6 gram aan, ik vind 9 erg hoog.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:34 schreef conleche het volgende:
Nou ja, zakje vanillesuiker kan je vervangen door vanille-aroma, maar ben wel benieuwd naar die pudding. Sws is 50 gram pudding op een totaal van een kilo kwark niet echt heel veel natuurlijk. En per portie zit er ook 9 gram KH in. Maar dat is wel veel minder dan in de meeste taart natuurlijk.
Da's zo'n pakje van dr. Oetkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vanillepudding, is dat dan vla? Of meer custard?
ik denk dat het relatief gezien low carb is als je naar de macro's kijkt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Pudding en suiker? Dat is toch geen lowcarb?
Dat was maar wishful thinking hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe dan ook cool dat je je onderzoek gaat publiceren!
en goedemorgen, ik weeg nog steeds wel belachelijk veel vandaagmaar vanmiddag hardlopen en dan komt het vast wel weer goed toch.
Same here, maar dan ben ik wel altijd bang dat ze denken dat ik zo laat ben omdat ik me op heb lopen tutten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef -marz- het volgende:
Zo, maar eens naar het werk.
Als ik later begin met werken zie ik er altijd heel anders uit met ander haar, meer make-up en accessoires enzo's morgens vroeg ben ik al blij als ik mijn horloge en mascara kan vinden.
Ik weet niet of een merk nou per se veelzeggend is in deze, het gaat dan toch vooral om de bestanddelen. Maar gescheurde mondhoeken klinkt als een vitamine D gebrek volgens mij en als vegetarier kom je al gauw bepaalde typen vitamine B tekort?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een voedingssupplement dat geschikt is voor mij: vrouw, vega, veel alcohol gescheurde mondhoeken.
misschien wil ik zelfs aan de viscapsules
Maar welk merk is nu echt goed en waar kan ik het kopen?
Vitamine D zit ook in vlees en vis inderdaad...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of een merk nou per se veelzeggend is in deze, het gaat dan toch vooral om de bestanddelen. Maar gescheurde mondhoeken klinkt als een vitamine D gebrek volgens mij en als vegetarier kom je al gauw bepaalde typen vitamine B tekort?
Loveli weet hier vast alles van
Ik denk dat je in de war bent met veganisten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef -marz- het volgende:
als vegetarier kom je al gauw bepaalde typen vitamine B tekort?
Of lekker buiten in het zonnetje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Alhoewel er in een zonnebank filters zitten die de straling tegenhouden waardoor je vitamine D aanmaakt. Blijkt uit onderzoek dat mensen die geregeld eronder liggen meer vitamine D aanmaken. Zonnebank dus een ideetje?
Kan ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Of lekker buiten in het zonnetje.
Neuj, ik eet zelf ook bijna geen vlees en kwam dit tegen toen ik aan het googlen was geweest n.a.v. wat vermoeidheid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met veganisten.
Ja precies, ik ging kijken bij een kamer van 20m2 die op 12m2 was gemaakt. Kleine vierkante metersquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Neuj, ik eet zelf ook bijna geen vlees en kwam dit tegen toen ik aan het googlen was geweest n.a.v. wat vermoeidheid.
Maar als veganist zal je misschien nog sneller een tekort oplopen van e.e.a. aan vitaminen/mineralen.
quote:Het Voedingscentrum, de instantie in Nederland die door de overheid is aangewezen om voedingsadviezen te geven aan de bevolking, zegt het volgende over vegetarisch eten: “Het is mogelijk gezond te eten zonder vlees. Een vegetarisch eetpatroon met voldoende groente, fruit, peulvruchten, brood, graanproducten, zuivelproducten en eieren levert alle voedingsstoffen die het lichaam nodig heeft.”
Er zijn drie voedingsstoffen van belang voor vegetariërs: vitamine B12, ijzer en eiwit. Vitamine B12 komt alleen voor in dierlijke producten, zoals vlees, vis, zuivel en eieren. Daarom moeten vegetariërs dagelijks zuivel (en eieren) gebruiken, en veganisten een B12-supplement. Plantaardig ijzer wordt moeilijker opgenomen dan dierlijk ijzer, maar er zijn voldoende plantaardige ijzerbronnen om in de behoefte te voorzien. Plantaardig eiwit ten slotte is van een iets mindere kwaliteit dan dierlijk eiwit, maar dit is te compenseren door er meer van in te nemen.
Ik kom net onder de zonnebank vandaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vitamine D zit ook in vlees en vis inderdaad...
Alhoewel er in een zonnebank filters zitten die de straling tegenhouden waardoor je vitamine D aanmaakt. Blijkt uit onderzoek dat mensen die geregeld eronder liggen meer vitamine D aanmaken. Zonnebank dus een ideetje?
Nee. Niet rot bedoeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn de motivaties hier eigenlijk om vegetarisch te leven? (Als ik zo vrij zijn mag)
Geen probleem, was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee. Niet rot bedoeld.
Mijn motivaties:quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn de motivaties hier eigenlijk om vegetarisch te leven? (Als ik zo vrij zijn mag)
Door zelf-realisatie vegetariër geworden of omdat iemand je erop had gewezen ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn motivaties:
* bio-industrie
* wereldvoedselverdeling
* niet lekker
* niet nodig
Niet nu al druk om maken. Dat zie je tegen die tijd wel weer!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe kan ik nu mijn ex ontlopen vanaf februari als wij het zelfde clubhuis hebben?!!
I hate that!!!!!!!!!!
klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Nou, het enige nadeel van m'n werk is dat ze internetverkeer loggen![]()
verder helemaal geweldig!
Leuk ontvangen, vanuit het detacheringsbureau een vlaai bezorgd gekregen (zie facebook)dus die lekker met m'n nieuwe collega's op zitten peuzelen! Nou ja, heb zelf een mini-stukje genomen
Erg aardige mensen, druk kantoor dus zal teh int0rwebz ook niet echt 'nodig' hebben om de dag door te komen![]()
En nu thuis en lekker bijkomen en alle nieuwe indrukken verwerken
Het is zeker mogelijk om zonder vlees toch alles binnen te krijgen, maar als je niet oppast kun je wel makkelijker tekorten ontwikkelen en niet alle vegetariers letten even goed op.quote:
Omdat iedere aflevering anders is, natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wegmisbuikers...... Hoe kan mijn vader dat iedere aflevering leuk vinden?!!!!
Yammer toevallig? Die hebben wij op 't werk. Je kunt er langere berichtjes tikken dan bij Twitter!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten omdat ik tegen de bio-industrie ben. En daarom eet ik tegenwoordig ook wat meer biologisch/scharrel vlees.
Op mijn werk hebben we sinds vandaag een soort twitter voor intern gebruik. Ik vind het wel leuk!
Ik bedoelde 'de politie op je hielen'quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat iedere aflevering anders is, natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo ook hardgelopen!
Weer het 6 km rondje gedaan in 32 of 33 minuten.
En dat maakt dat ik al 3 keer heb gesport deze week, voelt fijn!
quote:
en het is nog maar dinsdag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo ook hardgelopen!
Weer het 6 km rondje gedaan in 32 of 33 minuten.
En dat maakt dat ik al 3 keer heb gesport deze week, voelt fijn!
Jammer PF, wanneer is de herkansing?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tentamen niet gehaald, kon vannacht niet slapen, denkvermogen was nog niet wakker om 8.30. Helaas, maar wist ik al..
Hoe komt diegene aan haar foto dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iemand op MSN die helemaal hoteldebotel is van SDB: "Kende ik haar maar. Haar foto doet me dromen van betere tijden.".
Bij mijn vrienden lurken op Facebookquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe komt diegene aan haar foto dan?
Ja!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yammer toevallig? Die hebben wij op 't werk. Je kunt er langere berichtjes tikken dan bij Twitter!
MoBlo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden lurken op Facebook.
Jij hebt diegene ook in je MSN trouwens.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar 't is ook wel een echte WH-opmerking.
Hahahahaha!quote:
En dat in combi met de TT!quote:
quote:
ja, zo tof, het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn!quote:
quote:
Ik wist niet dat je op zoek was naar een ander huis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord trouwens van mijn woningcorporatie.
Naar aanleiding van wat je zojuist deed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op zoek was naar een ander huis.![]()
![]()
Je bent een beetje uitgeschoten met vrij associëren.quote:
Dan is het vast wel weer over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, moet ik dáár dit weekend tussenin liggen?
*mompelt iets over een warm onthaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, moet ik dáár dit weekend tussenin liggen?
Gier nou al van het lachenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*mompelt iets over een warm onthaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |