abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88224470
Vorig deel

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
pi_88224590
Ik zei dit tegen Miss Sly:

Haha ja inderdaad. Maar weet je wat het mooie is? Ze lijkt er niet onder te lijden, want als die persoon niet meteen in katzwijm valt, ziet ze jou dat alsnog doen en dan is het allemaal weer prima! <3
pi_88224700
Ja, ik las het en dat is idd het mooie: zolang wij, ouders, er maar zijn, is alles goed voor en met ze, he? O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88224824
Poppenmoedertje Senna O+ Ik had nooit verwacht dat kindjes al zo snel met rollenspellen zouden beginnen!

Oh, die kimono is zo schetig bij Amélie O+ Dragen de kindjes in Japan dat ook echt wel in de zomer, of is het meer iets toeristisch?

Nou, ik dacht slim te zijn door Niels een half uurtje later naar bed te brengen dan normaal (19 uur nieuwe tijd dus). Maar hij slaapt nu nog steeds niet en zit hier hyperblijhuilerig te zijn in de huiskamer :') Ik heb hem na tig troostsessies, waarna hij tenslotte totaal hysterisch was, maar uit bed gehaald. We zitten nu in het donker, op een heel klein lampje en de laptop na, maar het wil nog niet echt werken geloof ik.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88224949
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik las het en dat is idd het mooie: zolang wij, ouders, er maar zijn, is alles goed voor en met ze, he? O+
Ja, en dan zijn ze straks 16 en dan moeten ze niks meer van ons hebben... maar daar moet ik nog maar even niet aan denken. :')
pi_88224994
Ow Twinkly, wat rot, zeker nu je alleen bent. Misschien juist niet temperen nu, maar gewoon even zijn gang laten gaan, wat spelen en rondbanjeren en dan straks een nieuwe poging doen?
pi_88225068
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja, en dan zijn ze straks 16 en dan moeten ze niks meer van ons hebben... maar daar moet ik nog maar even niet aan denken. :')
Nee joh, wij zijn van die uitzonderlijke moeders waarmee de dochter een hele fijne band heeft. Als nog gaan ze dan wel hun eigen weg, dan is gezond, maar ze blijven aan ons hangen. Echt waar :Y
  maandag 1 november 2010 @ 21:16:53 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88225865
Over vervelende mensen gesproken: een week terug stapte papa met Annicka de lift in, en zoals ieder kind wil ze graag op het knopje drukken. Stond er zo'n irritante vrouw die snel zelf het knopje indrukte toen ze doorkreeg dat papa Annicka wilde helpen met dat knopje. Annicka keek nogal beteuterd/teleurgesteld heb ik begrepen. Maar hoe sneu ben je dan als je niet even 5 seconden geduld hebt... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88225975
hahaha, nou moet ik denken aan een scene uit Sex and the City waarin Miranda dus ook schoon genoeg had van de ouders met kind waarvan het kind zo nodig op het knopje van de lift wilde drukken en zij het snel deed _O-

Geweldige scene, maar idd neit zo heel leuk als je dit voor je neus ziet gebeuren bij je eigen kind.
pi_88226022
Pff, verbitterde, ouwe graftak. Daar zou ik echt pissig van worden, GWS.
pi_88226173
GWS wat een zielig figuur die vrouw :')

Ik liet hem inderdaad wel gewoon spelen, maar dan wel in het schermlicht. Hij was heel hyper met de duplo aan het spelen om telkens wanneer er iets "mis" ging heel hard te gaan piepen :')
Maar nu slaapt hij bijna!! *O* Misschien is hij nu wel gereset zodat hij morgen aan de wintertijd kan wennen :+
Helaas weer van mijn plannen voor de avond, ik wilde twee paar slofjes maken en met Wolfs' bloesje aan de slag.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 1 november 2010 @ 21:23:20 #12
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88226281
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, nou moet ik denken aan een scene uit Sex and the City waarin Miranda dus ook schoon genoeg had van de ouders met kind waarvan het kind zo nodig op het knopje van de lift wilde drukken en zij het snel deed _O-

Geweldige scene, maar idd neit zo heel leuk als je dit voor je neus ziet gebeuren bij je eigen kind.
Ik kan het me enigszins voorstellen als je in een flat woont en dat kind iedere dag tegenkomt, of zelfs nog meerdere kinderen die iedere keer dat knopje in willen drukken, maar dit was in de bibliotheek... -O-
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88226481
we hebben driekus op de normale tijd in bed gelegd, hij lijkt zichzelf gisteren al aangepast te hebben. Hij heeft er iig minder last van dan ik. Mijn man had em net in bed gelegd terwijl ik in bad lag. En zo kon ik mooi horen dat ie eerst lag te kletsen, toen ging zingen oid en tot slot ging neuriën, wat ie altijd doet als ie bijna slaapt. Leuk om zo te horen.
Hij heeft vandaag ook heerlijk gegeten, groentensoep (zelfgemaakte) ging er prima in en daarna de hartige taart ook al. Leuk om te zien dat ie dan echt wil mee-eten. Hij moest even wachten tot een van ons de soep op had, zodat zijn soep kon afkoelen, maar daar was meneer het niet mee eens. En boos dat ie dan kan worden, echt verbaasd me nog elke keer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88226643
gws, je hebt er inderdaad van die zuurpruimen bij. Laatst ook zoiets, we stonden het winkelcentrum in E'hoven met buggy op verdieping 3. Er zijn 2 liften en een zooitje roltrappen. We stonden serieus met 3 kinderwagens op alleen die verdieping en een stel met kind van een jaar of 10. Stel zegt tegen elkaar en kind: wij nemen lekker de lift, heb geen zin om met die roltrap te gaan. En dat staat daar dan te mopperen dat het zo lang duurt. Uiteindelijk kon alleen mijn man en de kinderwagen mee en ben ik met de trap gegaan. Zag ik dus dat er echt op alle verdiepingen mensen aan het wachten waren met kinderwagens en rolstoelen...en alleen maar omdat zij niet willen lopen, pfff.
pi_88226762
Oeh Mefke, ik voel me wel eens vreselijk bezwaard als ik tussen de kinderwagens in de lift sta, maar ik durf gewoon echt niet de roltrap te nemen. Stom fobietje!
  maandag 1 november 2010 @ 21:33:40 #16
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88226867
Thomas deed daarstraks broem-broem toen hij met zijn nijntje-auto aan het rijden was... *smelt*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:35:09 #17
5428 crew  miss_sly
pi_88226953
Ow Ca.ra wat schattig O+

mefke, leuk he, dat mee-eten O+ ik vind het ook echt zo ontzettend gezellig, met z'n drietjes. zo rot als schaap dadelijk weer weg is, dan is het meteen een stuk ongezelliger en stiller. Ook lastig het gesprek gaande houden met je dochter die nog niets terugzegt :')
pi_88226979
Even ego-en, omdat ik zo trots ben!

Thijs speelt zelf kiekeboe! Hij gaat achter de stoelleuning staan, aan beide kant een handje, begint te giechelen en steekt zijn koppie om de hoek. Als ik dan ook nog 'heeeee kiekeboe!' roep, ligt hij helemaal in een deuk O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:36:32 #19
5428 crew  miss_sly
pi_88227025
Ah, wat lief O+
hoe is het met zijn pokjes gegaan? Alles weg en is hij er erg ziek van geweest?
pi_88227097
Ze zijn allemaal (uh, alle weinig) ingedroogd nu, en hij is weer zichzelf! Hij was wat huilerig en hangerig, maar niet ziek.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_88227193
Oh, wat schattig is dat he McLaura O+
Ik probeer steeds een filmpje te maken van Niels die dat doet met het gordijn, maar als als hij de camera zit stopt hij ermee.

Herkenbaar Miss Sly, die van mij antwoord standaard met "jajaja" en "neeneenee". Meestal "nee" en dan antwoord ik "echt wel!" maar dan is het nog steeds "nee". tssk :P
pi_88227350
Thijs heeft het bijzondere talent om soms op het goede moment 'ja' of 'njee' te zeggen. Geeft een leuk effect :)

'Thijs, je mag niet aan de Playstation komen, dat weet je toch'
'Ja'
'Maar je luistert niet echt hè?'
'Njee'.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:42:33 #23
5428 crew  miss_sly
pi_88227395
Ow, foto's maken is hier ook een crime. Behalve als ik met haar plastic fototoestelletje zogenaamd een foto van haar maak, dan blijft ze heel lief staan wachten tot ik "Klik...kiekeboe" (er komt een clown uit) zeg :')

als ik vraag of het eten lekker is, zegt ze "ja". En dat is ongeveer het einde van het gesprek :')
Ze kan wel al 'grapjes' maken: dan vraag ik "is Senna mama's meisje?"en dan kijkt ze me ondeugend aan en zegt "Nee!". Dus dan vraag ik teleurgesteld "Nee, echt niet" en dan zegt ze snel "Jaaa!" O+
pi_88227407
McLaura, Driekus pakt zelf alles wat rondslingert om kiekeboe mee te spelen. Gisteren was het mijn sjaal van zeg anderhalve meter bij 50cm. En hij was er helemaal ingewikkeld en een lol dat ie had. Dat vind ik ook zo leuk om te zien, dat hij enorme lol kan hebben met bijna niets.
pi_88227479
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Ow, foto's maken is hier ook een crime. Behalve als ik met haar plastic fototoestelletje zogenaamd een foto van haar maak, dan blijft ze heel lief staan wachten tot ik "Klik...kiekeboe" (er komt een clown uit) zeg :')
Haaaa die van Ambitoys zeker :D Is hier ook een hit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')