Real Life Soaps & Streams.quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef idiot---boy het volgende:
ga ik zeker zien![]()
Wat betekent RLS trouwens
Tip: hoe heet het subforum?quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef idiot---boy het volgende:
ga ik zeker zien![]()
Wat betekent RLS trouwens
Het is geen RLS, maar we zitten dan ook gewoon in de SC, waar ik een tip geef.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
Pietje, is dit een RLS? Volgens mij gewoon een serie.
Aller Heiligenquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef hondjes het volgende:
Spanje heeft ook vandaag een feestdag..iets met Heiligen...
Oh shit, ik dacht dat het een nieuw topique was buiten de SC om. Sorry.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is geen RLS, maar we zitten dan ook gewoon in de SC, waar ik een tip geef.
Ik zal voor jullie duimen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
Status huizenjacht...2 x 3e geworden in Groesbeek en daarnet 2e in Nijmegen...close call!!!
Lievvv.quote:
Hoi. Hoest met Juud?quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
Status huizenjacht...2 x 3e geworden in Groesbeek en daarnet 2e in Nijmegen...close call!!!
Ja, die gaan we kijkenquote:
Totaal over de top, maar zeker grappigquote:
Ik snap wat je bedoelt, ik heb me er in elk geval nooit voor geleendquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Gert het volgende:
Ik kan daar slecht naar kijken hè, voel voortdurend walging.
Al is het nog enigszins dragelijk omdat zo over de top is en dus minder "echt".
Allerheiligenquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef hondjes het volgende:
Spanje heeft ook vandaag een feestdag..iets met Heiligen...
Ach, wat Pietje als zei, lekker over de top, maar wel grappigquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef spuitje het volgende:
Feuten gezien, en ga volgende week zeker weer kijken, gewoon om het een kans te geven. Van de eerste aflevering was ik niet echt onder de indruk.
Nee dus!quote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Barend en Barend; vraag aan Gio, Als Feyenoord het vraagt overweeg ik een terugkeer naar Feyenoord in januari? Antwoord na de reclame
Ja dat was over the top, lag ook te voor de hand met die slagerszoon. Op dat moment ben ik weggezapt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hoewel ik dat steken in dat varken wel een beetje heftig vond.
Ja o.k. Aan de andere kant herinner ik me ook berichten over gewonden, zwaargewonden en zelfs doden tijdens ontgroeningen. Maar ik wacht het verder gewoon af.quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, wat Pietje als zei, lekker over de top, maar wel grappig
Je hebt niets gemist, want dat was het einde.quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was over the top, lag ook te voor de hand met die slagerszoon. Op dat moment ben ik weggezapt.
Laat ome Tim het maar niet horen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik probeer hem te downloaden, maar dan wel de DVD versie natuurlijk.
Die heeft het te druk met pirate-sites aanpakken denk ik.quote:
Diensdag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Gert het volgende:
Mornink.![]()
Eigenlijk zouden ze met dit soort weersvoorspellingen bij iedereen anti-depressiva in de bus moeten stoppen.
Majoe, hiep hoi weer een dag.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Alsof er een topicSlayer langs is gekomen. It wasn't me.
Die film met Julia lijkt me echt afschuwelijk en een marteling.
Gert, heb jij Inception al wel gezien?
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Diensdag!De meest depressieve dag valt altijd op een maandag maar dat kan nooit. Het moet een dinsdag zijn. Er is geen dag zo kut als een dinsdag. Fijne kutdag!
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je weet het nooit maar ik voel het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Tuesday bluesday. Wetend dat het een kutdag wordt, valt het meestal wel mee. Dat dan weer wel! Maar soms ook niet. Je wéét het niet hè. Nee.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je weet het nooit maar ik voel het wel.
Goed, vandaag ga ik dit proberen te maken. Het lijkt op chinees. Yummie yummie.
[ afbeelding ]
Fok! Foodgawkers deel 5
Best handig, dat FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |