Real Life Soaps & Streams.quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef idiot---boy het volgende:
ga ik zeker zien![]()
Wat betekent RLS trouwens
Tip: hoe heet het subforum?quote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef idiot---boy het volgende:
ga ik zeker zien![]()
Wat betekent RLS trouwens
Het is geen RLS, maar we zitten dan ook gewoon in de SC, waar ik een tip geef.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
Pietje, is dit een RLS? Volgens mij gewoon een serie.
Aller Heiligenquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef hondjes het volgende:
Spanje heeft ook vandaag een feestdag..iets met Heiligen...
Oh shit, ik dacht dat het een nieuw topique was buiten de SC om. Sorry.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is geen RLS, maar we zitten dan ook gewoon in de SC, waar ik een tip geef.
Ik zal voor jullie duimen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
Status huizenjacht...2 x 3e geworden in Groesbeek en daarnet 2e in Nijmegen...close call!!!
Lievvv.quote:
Hoi. Hoest met Juud?quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
Status huizenjacht...2 x 3e geworden in Groesbeek en daarnet 2e in Nijmegen...close call!!!
Ja, die gaan we kijkenquote:
Totaal over de top, maar zeker grappigquote:
Ik snap wat je bedoelt, ik heb me er in elk geval nooit voor geleendquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Gert het volgende:
Ik kan daar slecht naar kijken hè, voel voortdurend walging.
Al is het nog enigszins dragelijk omdat zo over de top is en dus minder "echt".
Allerheiligenquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef hondjes het volgende:
Spanje heeft ook vandaag een feestdag..iets met Heiligen...
Ach, wat Pietje als zei, lekker over de top, maar wel grappigquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef spuitje het volgende:
Feuten gezien, en ga volgende week zeker weer kijken, gewoon om het een kans te geven. Van de eerste aflevering was ik niet echt onder de indruk.
Nee dus!quote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Barend en Barend; vraag aan Gio, Als Feyenoord het vraagt overweeg ik een terugkeer naar Feyenoord in januari? Antwoord na de reclame
Ja dat was over the top, lag ook te voor de hand met die slagerszoon. Op dat moment ben ik weggezapt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hoewel ik dat steken in dat varken wel een beetje heftig vond.
Ja o.k. Aan de andere kant herinner ik me ook berichten over gewonden, zwaargewonden en zelfs doden tijdens ontgroeningen. Maar ik wacht het verder gewoon af.quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, wat Pietje als zei, lekker over de top, maar wel grappig
Je hebt niets gemist, want dat was het einde.quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was over the top, lag ook te voor de hand met die slagerszoon. Op dat moment ben ik weggezapt.
Laat ome Tim het maar niet horen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik probeer hem te downloaden, maar dan wel de DVD versie natuurlijk.
Die heeft het te druk met pirate-sites aanpakken denk ik.quote:
Diensdag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Gert het volgende:
Mornink.![]()
Eigenlijk zouden ze met dit soort weersvoorspellingen bij iedereen anti-depressiva in de bus moeten stoppen.
Majoe, hiep hoi weer een dag.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Alsof er een topicSlayer langs is gekomen. It wasn't me.
Die film met Julia lijkt me echt afschuwelijk en een marteling.
Gert, heb jij Inception al wel gezien?
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Diensdag!De meest depressieve dag valt altijd op een maandag maar dat kan nooit. Het moet een dinsdag zijn. Er is geen dag zo kut als een dinsdag. Fijne kutdag!
![]()
[ afbeelding ]
Nee, je weet het nooit maar ik voel het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Tuesday bluesday. Wetend dat het een kutdag wordt, valt het meestal wel mee. Dat dan weer wel! Maar soms ook niet. Je wéét het niet hè. Nee.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je weet het nooit maar ik voel het wel.
Goed, vandaag ga ik dit proberen te maken. Het lijkt op chinees. Yummie yummie.
[ afbeelding ]
Fok! Foodgawkers deel 5
Best handig, dat FOK!.
Ik schreef ook voor de dames, dus doe je partner eens een plezier en download die film gewoon!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
De aktie en de special effects maken inderdaad ook wel degelijk een belangrijk deel uit van de film, toch vond ik het verhaal lang niet slecht!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Vond het een vermakelijke film, met mooie beelden/effecten.
Maar ook niet meer dan dat, want het verhaal was in aanzet intrigerend maar stelde teleur. Het was heel erg gekunsteld, en vooral een vehikel om allerlei aktie aan op te hangen.
Ik vond Red erg leuk laatst. Echt zo'n ouwe Bruce Willis rol, en een lekker geschifte John Malkovich, en de Weeds-milf. Over the top maar wel met een hele vette knipoog. Het acteerplezier straalde er vanaf.
Vannacht The American binnengehaald.
Nou nou, Albert. Zo kan die wel weer!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schreef ook voor de dames, dus doe je partner eens een plezier en download die film gewoon!
Zo werkt dat hier niet; ik ben principieel tegen....quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schreef ook voor de dames, dus doe je partner eens een plezier en download die film gewoon!
Waarom ben je principieel tegen het downloaden van een film ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet; ik ben principieel tegen....
Ik weiger over het algemeen zelfs een film te kijken die gedownload is.
Overigens ben ik er wel voor dat bij gekochte DVD's en BluRays die schijtirritante reclame voor andere films, die vaak niet eens te skippen is, verdwijnt of skipbaar wordt, want als ik (gekochte) film A wil zien maar eerst naar reclame voor 3 films moet kijken die ik sowieso niet wil zien, en ook nog eens naar allerlei goody-two-shoes "geen films rippen" reclame, dan ben ik wel klaar en hoef ik de flim al niet meer te zien.
Om het nog maar niet te hebben over de combinaties die soms gemaakt worden; onschuldige hoofdfilm, maar wel trailers van 3 films in een compleet ander genre.
Downloaden als in "iets gratis binnenhalen waarvoor eigenlijk betaald moet worden"?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ben je principieel tegen het downloaden van een film ?
Daar zit een essentieel verschil tussen. Snickers in je handtas duwen bij de Jumbo is verboden. Het downloaden van een film is niet verboden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Downloaden als in "iets gratis binnenhalen waarvoor eigenlijk betaald moet worden"?
Lijkt me duidelijk... Ik duw bij de Jumbo toch ook geen Snickers in m'n handtas omdat ik er ongezien mee weg kan komen?
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zit een essentieel verschil tussen. Snickers in je handtas duwen bij de Jumbo is verboden. Het downloaden van een film is niet verboden!
Exact, Een film downloaden is hetzelfde als een film opnemen of zoals vroeger een cassettebandje opnemen. Voor eigen gebruik is dit niet strafbaar. Kopieën verspreiden is niet toegestaan. Vandaar dat er op dragers als cassetbandjes, videobanden, cd's en dvd's een bepaald bedrag aan rechten zit, dat naar de film- c.q. muziekindustrie gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Ohnee wacht, je hebt gelijk. Voor eigen gebruik mag het in principe gewoon, je mag het alleen niet verspreiden. En daar wordt het dubieus; downloaden doe je van mensen die het dus illegaal verspreiden.
Het was wel flinterdun en onlogisch hoor, als je even je best deed om het te snappen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
De aktie en de special effects maken inderdaad ook wel degelijk een belangrijk deel uit van de film, toch vond ik het verhaal lang niet slecht!
Ik vond het een aparte film, niet alledaags voor Clooney. Verwacht geen aktiefilm, het is een beetje Frans aandoende film. In vond hem wel intrigerendquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel flinterdun en onlogisch hoor, als je even je best deed om het te snappen.
Maar OK, best aardig. Zeventje.
Ben wel heel benieuwd naar The American. Vind Clooney een goede acteur en houd van het ongehaaste van Corbijn.
Het mag dan niet verboden zijn, maar het aanbieden is wel verboden... en dus moet je het altijd binnenhalen van iemand die daarmee dus de wet overtreedt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zit een essentieel verschil tussen. Snickers in je handtas duwen bij de Jumbo is verboden. Het downloaden van een film is niet verboden!
Nieuwsgroepen staan op een aparte server natuurlijk. Een server die veel en veel meer bevat dan films. Probeer dat maar eens te filteren. Bovendien, waarom zou je het filteren als het downloaden van een film niet strafbaar is ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom vraag ik mij ook af waarom die binairies niet verboden worden?
bv doorgifte van (binairi)news groepen door je provider
In Duitsland zijn ze iig een stuk strenger
Omdat ze het niet mogen aanbieden bvquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen staan op een aparte server natuurlijk. Een server die veel en veel meer bevat dan films. Probeer dat maar eens te filteren. Bovendien, waarom zou je het filteren als het downloaden van een film niet strafbaar is ?
quote:Dat deed je wel, je vergeleek het met Snickers stelen!Op dinsdag 2 november 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat mij lekker m'n principes hebben, ik veroordeel een ander er niet op.
De hele koekjesschaal bij de koffiehoek van de Jumbo leegvreten is ook niet verboden, ze staan er immers voor, maar het is wel asociaal....
quote:Nadat jij me gevraagd had waarom ik principeel tegen was....Op dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat deed je wel, je vergeleek het met Snickers stelen!
Weet je wat asociaal is, de bedragen die de muziekindustrie rekent voor een bespeelde CD of DVD en de bedragen die ze beuren voor onbespeelde CD's en DVD's terwijl ze niet willen dat films gekopieerd worden en dan heb ik het nog maar niet over organisaties als De Buma of de Senna.
quote:Geldt datzelfde niet voor een heleboel andere industrieën?Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef HiDiHo het volgende:
idd, net alsof de film industie niet genoeg verdiend
ze spotter er zelf mee, niet kopieren want dan moet ik harder werken
quote:Ach...daarom hebben we wetten in nederland.Op dinsdag 2 november 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geldt datzelfde niet voor een heleboel andere industrieën?
Maar goed, het kopen van illegale sigaretten zal over het algemeen ook op weinig weerstand stuiten, al was het alleen maar omdat je daarmee een substantiële hoeveelheid accijns bespaart.
quote:Hoe zit het trouwens met je software, geen illegal gekopieerde software, mp3-tjes op je pc of op een CD in de auto?Op dinsdag 2 november 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geldt datzelfde niet voor een heleboel andere industrieën?
Maar goed, het kopen van illegale sigaretten zal over het algemeen ook op weinig weerstand stuiten, al was het alleen maar omdat je daarmee een substantiële hoeveelheid accijns bespaart.
quote:Die ¤ 1,50 die een muzikant krijgt van een CD is het probleem niet, het zijn die andere 35 euro's die de muziekindustrie opstrijkt. Of bijvoorbeeld het geld dat de Buma opstrijkt voor artiesten die vaak helemaal niet bij hen zijn aangesloten.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken te veel muzikanten en hou te veel van muziek om cd's te downloaden of van anderen te kopiëren. Films kijk ik zelden.
quote:Ik had een DVD5 die subliem was er was zelfs nog een DVD9, ............. op UsenetOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ja hoor......heb ik Inception, in DVD formaat. Geluid loopt niet syncroon, beeld is matig tot slecht, maar wel met nederlandse ondertiteling.
3.24 GB en nog kut kwaliteit ook, nja je moet er iets voor over hebben om gratis te kijken denk ik dan
Hadden ze het net zo goed in divx formaat kunnen doen van 600 MB![]()
quote:Maar dan betaal je nog voor films(usenet), ik ben principieel tegen betalen van iedere vorm van softwareOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had een DVD5 die subliem was er was zelfs nog een DVD9, ............. op Usenet![]()
quote:Maar die 1,50 krijgt de muzikant van jou niet.Op dinsdag 2 november 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Die ¤ 1,50 die een muzikant krijgt van een CD is het probleem niet, het zijn die andere 35 euro's die de muziekindustrie opstrijkt. Of bijvoorbeeld het geld dat de Buma opstrijkt voor artiesten die vaak helemaal niet bij hen zijn aangesloten.
quote:Hoezo betaal ik voor Usenet ???Op dinsdag 2 november 2010 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dan betaal je nog voor films(usenet), ik ben principieel tegen betalen van iedere vorm van software
quote:Jawel hoor, al mijn muziek bestaat bijna uit legale downloadsOp dinsdag 2 november 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die 1,50 krijgt de muzikant van jou niet.
Overigens vind ik 36,50 wel heel duur voor een cd, de meeste die ik heb zijn de helft goedkoper.
quote:Daar wil je wel voor betalen en voor films niet?Op dinsdag 2 november 2010 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel hoor, al mijn muziek bestaan bijna uit legale downloads![]()
quote:Welke cd's kosten 36,50 euro dan? Ik heb kennelijk een goedkope smaak.Ja in de bakken Halve price wel
quote:Daar bestaat de mogelijkheid om voor een paar euro een CD of zelfs een nummer legaal te downloaden en ik haal meestal muziek van beginnende bands of bands die hun muziek alleen maar via Internet verspreiden (dat heeft ook de toekomst) Voor nieuwe films heb ik dat nooit gezienOp dinsdag 2 november 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar wil je wel voor betalen en voor films niet?
[..]
Welke cd's kosten 36,50 euro dan? Ik heb kennelijk een goedkope smaak.
quote:JIj niet? nah de meeste nemen dan een betaalde service. Bij ziggo zit ook gewoon gratis usenet iddOp dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo betaal ik voor Usenet ???
Mijn versie was overigens 4,30 GB
quote:Zit er bij mij ook in, maar zo'n abo op een payserver kost je ook maar 5 euro per maand ofzo, nah ja, dat moet toch kunnenOp dinsdag 2 november 2010 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
JIj niet? nah de meeste nemen dan een betaalde service. Bij ziggo zit ook gewoon gratis usenet idd
quote:Dus je betaald tochOp dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er bij mij ook in, maar zo'n abo op een payserver kost je ook maar 5 euro per maand ofzo, nah ja, dat moet toch kunnen
quote:Die principes zal ik maar laten varen als ik zo m'n boodschappen bij AH ga doen.Op dinsdag 2 november 2010 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je betaald toch![]()
ik heb mijn principes, betaal al genoeg aan ziggo
quote:Dat is hardware, maatOp dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die principes zal ik maar laten varen als ik zo m'n boodschappen bij AH ga doen.
quote:Kaartjes? is toch van papier? hardware dusOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, dan pik alleen de beltegoed-kaartjes.
quote:Nope, in de auto alleen kopieën van CD's die ik zelf heb.... origineel dus.Op dinsdag 2 november 2010 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met je software, geen illegal gekopieerde software, mp3-tjes op je pc of op een CD in de auto?
quote:Je kunt ook bellen zonder kaartjeOp dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus ik kan bellen met een kaartje?
quote:Op Bali zag je ontzettend veel vrouwen rondlopen met dat boek. Allemaal op zoek naar hun Bali-boy. Allemaal ook van diezelfde zijige typjes, denkend dat ze Julia R. in person zijn. Ik laat 'm lekker aan me voorbij gaan. Boek en film.Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Gert, heb jij Inception al wel gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |