Bron?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
Ik las hier net ergens dat er geen hardcore mode komt?
wat? waarom?
De Xbox 360 al gekraakt? Dus je kan een rommetje downloaden die in je xbox prakken en spelen maar? En blijft xbox live dan ook gewoon werken?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt onder een steen gelegen. Je bedoeld dat de xbox nog niet gekraakt is? Die is al in 1652 gekraakt manHet is de PS3 die nog niet volledig gekraakt is dacht ik.
Gast...waar ben je geweest de afgelopen jaren? Gewoon game downloaden, fikken op een DL+R. Als je xbox geflashed is met gehackte firmware kun je gewoon backups spelen. No problems. Maar dit is al jaren common knowledgdequote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef 1299 het volgende:
[..]
De Xbox 360 al gekraakt? Dus je kan een rommetje downloaden die in je xbox prakken en spelen maar? En blijft xbox live dan ook gewoon werken?
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt onder een steen gelegen. Je bedoeld dat de xbox nog niet gekraakt is? Die is al in 1652 gekraakt manHet is de PS3 die nog niet volledig gekraakt is dacht ik.
och, ik kan wel wegblijven als ik dat echt wilquote:Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat van mij valt dan nog mee vergeleken met jouw situatie
van de PS3 weet ik niks. Ik heb de console zelf niet dus ik hou me daar ook niet mee bezig.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
nee, de ps3 is inderdaad niet volledig gehackt
geen granatenregen op veteran dit keer?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef THeeF het volgende:
De singleplayer is echt zooo dik!!
Veel elementen van Uncharted 2!
100x beter als MW2
Damn gewoon trauma van dat bij WaW. Die dingen vlogen achter elkaar op je.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
geen granatenregen op veteran dit keer?
Nou moet ik toegeven dat ik zelf sowieso geen xbox heb, maar ik heb dan blijkbaar onder een steen gelegenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gast...waar ben je geweest de afgelopen jaren? Gewoon game downloaden, fikken op een DL+R. Als je xbox geflashed is met gehackte firmware kun je gewoon backups spelen. No problems. Maar dit is al jaren common knowledgde
trauma's van gamenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn gewoon trauma van dat bij WaW. Die dingen vlogen achter elkaar op je.
Hoop dat ze daaraan iets hebben gedaan, wil hem wel op veteran uitspelen.
Iemand min of meer bestempelen als nerd maar wel zelf dequote:Op woensdag 3 november 2010 15:18 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
trauma's van gamenmister, ga eens een keer naar buiten
meld je ziek opgelost slotjequote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef G.R.S. het volgende:
Godverrr! Op de dag van de release heb ik een verplichte borrel op school tot 20:00. Je schoolpas wordt ook nog eens gescand![]()
Ik speel op Hard, maar daar valt het iig wel mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
geen granatenregen op veteran dit keer?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik werd gisteren gebeld of ik de negende kan werken, ik heb gewoon ja gezegd. Genoeg dagen dat ik wel kan
stel je niet zo aan man, alsof ik het zo serieus bedoeldequote:Op woensdag 3 november 2010 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iemand min of meer bestempelen als nerd maar wel zelf degebruiken als iemand denkt dat de PS3 nog niet volledig gehackt is terwijl dat blijkbaar wel zo is, is een beetje jammer
Dus wat jij zegt kun je bij de PS3 ook gewoon een file downloaden en het spel spelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Iemand min of meer bestempelen als nerd maar wel zelf degebruiken als iemand denkt dat de PS3 nog niet volledig gehackt is terwijl dat blijkbaar wel zo is, is een beetje jammer
Achja, ik ga er ook gewoon naartoe. Valt alleen maar op als ik niet komquote:Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
och, ik kan wel wegblijven als ik dat echt wilmaar daar is het veel te leuk voor, vooral de proleetborrel, hardcore en stampen maar in je borrelkleding
Say focking wat?! Bron??quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef afro het volgende:
TNT gaat mischien staken volgende week
Moet ik wachten op de pre-order
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |