Heb je 'm al uit? Ik roep er verder niks over, das niet tof voor andere mensen. Kan ik 't wel achter spoilers plaatsen, maar dan klikken ze dat toch open misschien. Ik heb zelf geen idee waar ik ben in de SP. Ja, ik weet natuurlijk wel welk level ik ben, maar ik weet niet op hoeveel % van de SP ik dan ben.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Haarklip het volgende:
Tering zeg, wat is die singleplayer net een achtbaan. Ziet er weer onwijs goed uit, en de actie is echt geweldig.

Hoe kom je nu al aan BO?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je 'm al uit? Ik roep er verder niks over, das niet tof voor andere mensen. Kan ik 't wel achter spoilers plaatsen, maar dan klikken ze dat toch open misschien. Ik heb zelf geen idee waar ik ben in de SP. Ja, ik weet natuurlijk wel welk level ik ben, maar ik weet niet op hoeveel % van de SP ik dan ben.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt echt wel tijd voor Black ops, heb genoeg van MW2.
Ben benieuwd hoe alles speelt, vooral Gun Game. na regen, ben ik er.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘

)
 ) )
 ) 

ik ook, maar het verhaal is echt gruwelijk, vooral die speech van price in just like old times_O_quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
heb dit jaar pas de single player van modern warfare 1 uitgespeeld.
2 moet ik nog aan beginnen.
Fuk de single playert. online is 1000x vetter.
quote:The healthy human mind doesn't wake up in the morning thinking this is its last day on Earth. But I think that's a luxury. Not a curse. To know you're close to the end is a kind of freedom. Good time to take...inventory. Out-gunned. Outnumbered. Out of our minds. On a suicide mission. But the sand and the rocks here, stained with thousands of years of warfare...They will remember us. For this. Because out of all our vast array of nightmares, this is the one we choose for ourselves. We go forward like a breath exhaled from the Earth. With vigor in our hearts and one goal in sight: We. Will. Kill him.

quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]Ohh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt echt wel tijd voor Black ops, heb genoeg van MW2.
Ben benieuwd hoe alles speelt, vooral Gun Game.

Nog lang niet, zit nu pas in diequote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je 'm al uit? Ik roep er verder niks over, das niet tof voor andere mensen. Kan ik 't wel achter spoilers plaatsen, maar dan klikken ze dat toch open misschien. Ik heb zelf geen idee waar ik ben in de SP. Ja, ik weet natuurlijk wel welk level ik ben, maar ik weet niet op hoeveel % van de SP ik dan ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 3e level ofzo.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun

quote:Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nog lang niet, zit nu pas in dieOh, daar ben ik al voorbij. Wat raar, ik kan me nu al niet meer herinneren welk level daarna kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 3e level ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals

dit geveol heb ik ook, komt denk ik toch omdat ze sommige vette wapens eruit hebben gehaald en sommige perks ( zoals last stand ) er terug in hebben gedaan. Het voelt gewoon minder lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, het is ook een gevoel. Ik heb gisteren niet MW2 nog een keer gespeeld om proberen te verklaren voor mezelf waarom ik dat gevoel heb. Wat ik bedoel is:
MW2 was supertof. Nu heb ik dus gisteravond Black Ops gespeeld, en dat was ook supergaaf, maar, toch heb ik het gevoel (heb je em weer) dat MW2 op de een of andere manier 'lekkerder' speelde, maar dat kan ik dus niet echt onder woorden brengen

Mja, nee, ik denk niet zo zeer dat 't met de wapens te maken heeft. Het heeft gewoon met de gameplay te maken. Maar, wat er dan precies anders/beter is aan MW2 tov BO weet ik niet. Voor mn gevoel speelt MW2 net ff iets smoother ofzo, net ff ietwat gelikter.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
dit geveol heb ik ook, komt denk ik toch omdat ze sommige vette wapens eruit hebben gehaald en sommige perks ( zoals last stand ) er terug in hebben gedaan. Het voelt gewoon minder lekker
single player trouwens al uit en die is wel echt vetjes

borrelen is beter dan schietenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef G.R.S. het volgende:
Godverrr! Op de dag van de release heb ik een verplichte borrel op school tot 20:00. Je schoolpas wordt ook nog eens gescand

Knap lastig. Laat iemand anders je pasje scannen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef G.R.S. het volgende:
Godverrr! Op de dag van de release heb ik een verplichte borrel op school tot 20:00. Je schoolpas wordt ook nog eens gescand

Geloof me maar. Ik zal erg chagrijnig zijn die dagquote:Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
borrelen is beter dan schieten
borrelen en dan schieten is hilarisch, vooral voor andere mensen
 Het feit dat iedereen die dag aan het gamen is behalve ik irriteert me nu al
  Het feit dat iedereen die dag aan het gamen is behalve ik irriteert me nu al   

Dat gaat lastig. De docenten scannen het. Normaal zou ik het pasje scannen en dan meteen kunnen weggaan, maar het grootste probleem is dat die borrel op een boot wordt gehoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Knap lastig. Laat iemand anders je pasje scannen.

ik heb moresweek volgende week, dus heel de week in delft zijn waar ik niet kan gamenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geloof me maar. Ik zal erg chagrijnig zijn die dagHet feit dat iedereen die dag aan het gamen is behalve ik irriteert me nu al

Je hebt onder een steen gelegen. Je bedoeld dat de xbox nog niet gekraakt is? Die is al in 1652 gekraakt manquote:Op woensdag 3 november 2010 13:48 schreef 1299 het volgende:
Hoe kan het spel nu reeds op de xbox gespeeld worden? Die is toch nog steeds niet gekraakt? Of heb ik onder een steen gelegen?
 Het is de PS3 die nog niet volledig gekraakt is dacht ik.
 Het is de PS3 die nog niet volledig gekraakt is dacht ik.  

Dat van mij valt dan nog mee vergeleken met jouw situatiequote:Op woensdag 3 november 2010 13:48 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ik heb moresweek volgende week, dus heel de week in delft zijn waar ik niet kan gamen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |