Heeft mediaoffer ze verzonden? Of bedoel je dinsdag? :pquote:Op donderdag 4 november 2010 09:03 schreef Berend. het volgende:
Waarschijnlijk om 5 uur binnen ofzo, via mediaoffer, 32 eurotjesss!
Maandag verzend mediaoffer ze pas, dus hij heeft ze dinsdag rond 5enquote:Op donderdag 4 november 2010 10:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heeft mediaoffer ze verzonden? Of bedoel je dinsdag? :p
Ga er maar vanuit dat de game nooit niet vetter wordt dan MW2. Het is immers van Treyarch en die gasten verneuken 9 van de 10x de games van Infinity Ward.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:49 schreef rubje het volgende:
Ik vind dat altijd zo heerlijk he die reacties vooraf waar iedereen elkaar napraat hoe geweldig een spel gaat zijn en als het dan zover is en het wordt uitgetest dan zijn de klachten vaak niet vd lucht.Daarom wacht ik altijd rustig totdat de storm van hype geluwd is en dan lees ik eerst wat de spelerservaringen zijn en beslis dan of ik 'm koop.
I WANT ONE!!!!quote:
Net of MW2 zo vet was...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de game nooit niet vetter wordt dan MW2. Het is immers van Treyarch en die gasten verneuken 9 van de 10x de games van Infinity Ward.
Hopelijk zit ik fout maar ik ga er niet van uit.
MW2 is zo veel minder dan MW1, dus de kans dat het vetter wordt is gemakkelijk aanwezig!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de game nooit niet vetter wordt dan MW2. Het is immers van Treyarch en die gasten verneuken 9 van de 10x de games van Infinity Ward.
Ik vond weinig mankeren aan WAW . En Treyarch luistert tenminste naar kritiek.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
MW2 ook via bol.com gehaald. Was toen binnen op releasedatumquote:Op donderdag 4 november 2010 10:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik krijg hem via bol, nog nooit eerder gedaan. Dus ben benieuwd hoe het met leverdatum gaat
WAW is zooooooo verschrikkellijk slecht.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik vond weinig mankeren aan WAW . En Treyarch luistert tenminste naar kritiek.
Wat doe je dan in dit topic als je het toch al allemaal weetquote:
je vindt het dus jammer dat je niet meer zo goed kan campen als bij 1?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En ja ik vond MW1 ook beter dan MW2. En dat komt door t level design. de MW2 mappen zijn 8x zo complex als die van MW1. in MW2 wordt je aan alle kanten voor je flikker geschoten.
Hoe vaak maak jij 11 kills achter elkaar? Kills van andere killstreaks tellen niet..quote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
WAW is zooooooo verschrikkellijk slecht.
Single player weet ik niet want die speel ik niet. COD is gewoon een multiplayert.
En ja ik vond MW1 ook beter dan MW2. En dat komt door t level design. de MW2 mappen zijn 8x zo complex als die van MW1. in MW2 wordt je aan alle kanten voor je flikker geschoten.
Maar wat ik toffer vond aan MW2 ten opzichte van deeltje 1 waren de (originele) killstreaks.
IW verzint het. Treyarch verneukt het. Bijv. dat RC karretje. dat wordt dikke fun maar na een week vervloek je dat ding. En bij 11 kills zit je al op de hardste killstreak. "ja want het is heel moeilijk om te blijven leven in BO".
Op dag 1 sterft het van die kut honden en ziekelijk choppers.
Omdat ik hier vorig jaar ook al was. en net zo aan het hypen was zoals de meeste hier.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic als je het toch al allemaal weet![]()
Of heb je gewoon een voorliefde voor frustraties en hoge bloeddruk?
wut? Heb je deeltje 1 uberhaubt wel gespeeld? daar werd stukken minder gecampt en bijna elke map was geniaal.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef vagina-dwerg. het volgende:
je vindt het dus jammer dat je niet meer zo goed kan campen als bij 1?
Ow dat wist ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe vaak maak jij 11 kills achter elkaar? Kills van andere killstreaks tellen niet..
dat zeg ik toch niet? je verdraait m'n woordenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[..]
wut? Heb je deeltje 1 uberhaubt wel gespeeld? daar werd stukken minder gecampt en bijna elke map was geniaal.
ik denk serieus dat dat toch hard gaat tegenvallenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet.
Maar toch 11 kills is goed haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |