quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
mooi gesproken![]()
ik had niet verwacht dat fokkers ook emotie hadden
alsof jij op signatures van anderen letquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren.
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren.
zou wat zijn als de signature van de wedstrijdleider zou winnenquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.
Ik hoef ook niet genomineerd te worden. Dit soort wedstrijden zijn goatse.quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Die van jou zal het sowieso niet worden want het is friet.
Ik zie het verband tussen signatures en goatsie niet helemaalquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet genomineerd te worden. Dit soort wedstrijden zijn goatse.
Ja als ik eerlijk ben let ik wel op die van anderen. Ik kan een goede glimlach op den duur wel waarderen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
alsof jij op signatures van anderen let
Wat heeft mijn reactie hiermee te maken?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
zou wat zijn als de signature van de wedstrijdleider zou winnen
Ik wel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen signatures en goatsie niet helemaal
Dit topic is goed bezig zeg... Niemand begrijpt elkaar.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie hiermee te maken?
dat onder je postquote:
ff teruglezen: ik voorspel dat als jij weggaat, dit topic gewoon goed looptquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit topic is goed bezig zeg... Niemand begrijpt elkaar.![]()
Ik ben net een paar keer weggeweest en jij bent de enige die er steeds nieuw bijkomt met een post. Dat noem ik niet vooruitgang.quote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
ff teruglezen: ik voorspel dat als jij weggaat, dit topic gewoon goed loopt
het is iig geen bagger van mijquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben net een paar keer weggeweest en jij bent de enige die er steeds nieuw bijkomt met een post. Dat noem ik niet vooruitgang.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben net een paar keer weggeweest en jij bent de enige die er steeds nieuw bijkomt met een post. Dat noem ik niet vooruitgang.
zet dan ff de hele username met de signature in je post om het wat makkelijker te makenquote:
Hij verandert hem altijd.quote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
zet dan ff de hele username met de signature in je post om het wat makkelijker te maken
HA! Ik zie wel wat je daar doet. Je impliceert dat ik bagger produceer. Nou dat heb je mis.quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
het is iig geen bagger van mij
wat doe je hierquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HA! Ik zie wel wat je daar doet. Je impliceert dat ik bagger produceer. Nou dat heb je mis.
quote:
Dat vraag ik mezelf ook altijd af... Wat doe ik daar. Nou vrij simpel. Omdat ik niet hier ben.quote:
Verkapt ik-post-hier-in-de-hoop-dat-iemand-mijn-sig-ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Jaloezie is een zonde.quote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef Swomp het volgende:
Mensen die een quote van een andere user in hun sign hebben staan![]()
verkapt-kijk-mijn-eens-populair-zijn
De mijne toont mijn zelfspotquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef Swomp het volgende:
Mensen die een quote van een andere user in hun sign hebben staan![]()
verkapt-kijk-mijn-eens-populair-zijn
quote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik nomineer ook OMGWTFBBQSAUCE omdat ik al maanden stiekem verliefd op hem ben.
En ik heb eventueel nog Koos Kombuis z'n ma d'r fucking poes in mn sig
kijk mijn sig eensquote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik nomineer ook OMGWTFBBQSAUCE omdat ik al maanden stiekem verliefd op hem ben.
En ik heb eventueel nog Koos Kombuis z'n ma d'r fucking poes in mn sig
Okquote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef idiot---boy het volgende:
sorry mensen, ik ben geen held met paintMaak er gerust eentje voor mij, PM hem maar en het topic krijgt weer glans
Haha, Ja man! Echt wel!quote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef Dale. het volgende:
Die van mij is superieur aan alle andere
ja een beetje is echt het goede woordquote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is een beetje beter
Ik ben ook geen paint talentquote:Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een beetje is echt het goede woord
Mooi! Ik zet e'm zo in de OPquote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is een beetje beter
Gast, post jij er dan ook eentje met je grote talentquote:Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een beetje is echt het goede woord
Neem het nou niet op voor mijn kwaliteitenquote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Gast, post jij er dan ook eentje met je grote talent
Thx. Die ondertitel van jou verpest het een beetje, maar verder idd een vet topicquote:
sorryquote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem het nou niet op voor mijn kwaliteitenDan lijk ik nog meer een kneus
jongetje, even je grote bek dicht als de mannen praten jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Gast, post jij er dan ook eentje met je grote talent
Probeer je nu te zeggen dat ik een grote man ben?quote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jongetje, even je grote bek dicht als de mannen praten ja
uhm nee hoor schatjequote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik een grote man ben?
Je moet je eigen topic niet in leven houden, maar andere mensen moeten dat voor je doen, dat is een kenmerk van een geslaagd topic.quote:
Op die van jou kan je verder denken!quote:
haha jaaquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op die van jou kan je verder denken!
Liever een gat in je sok dan een sok in je gat!
Liever over mijn fiets lullen dan over mij lul fietsen!
Ik wil graag mezelf nomineren. Niet eens om mijn sig maar om mijn wazig bazig heid.quote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt woensdagavond, staat in de OP eerst moeten mensen zich opgeven!
Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef jo-ep het volgende:quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is haar signature dan ookalweer?
het is zeker triest om jezelf te nomineren ?quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is allang genomineerd! Maar toch bedanktReken ik op je stem?
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is zeker triest om jezelf te nomineren ?
Mijn stem heb jequote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is allang genomineerd! Maar toch bedanktReken ik op je stem?
Je Capslock staat aanquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
IK NOMINEER MIJZELF OMDAT 1 STEM.
je mag jezelf nomineren schijnt hetquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef aight1 het volgende:
ja dan wil ik ook genomineerd worden want scrubs
dan moet ik dat maar doenquote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag jezelf nomineren schijnt het
staat het nou al genoteerd dat ik me eigen sig heb genomineerd?quote:
Geen idee, ik organiseer dit niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
staat het nou al genoteerd dat ik me eigen sig heb genomineerd?
Ik noteer jouw sig woensdag gewoon in de poll hoorquote:
Volgens mij mogen moderators niet meedoen, omdat ze té veel invloed hebben op users. Haal eerst dat blauwe kleurtje maar wegquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand mij al genoemd? Gewoon omdat ze mij lief vinden?
Nah, vooruit danquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand mij al genoemd? Gewoon omdat ze mij lief vinden?
Moderators en invloed.quote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij mogen moderators niet meedoen, omdat ze té veel invloed hebben op users. Haal eerst dat blauwe kleurtje maar weg
dat onder al je posts staatquote:
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...quote:
heb je nou alles genoteerd?quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...
Nostalgie noemt men dat . Toen Jackass nog undergound en in 1 Dimensie te beleven was.quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Je hebt een leuke username, maar daar houdt het echt op vrees ik...
post hier ff de username + de sig die hij nu heeft. Als hij het supervaak verandert post dan de sig erin die hij morgen 17:55 heeftquote:
hij moest ook de sig postenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef ThaTim het volgende:
Hoezo staat mijn sig er niet in?
Stemde PeZu
aanmeldenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef Snaavel het volgende:
Holy shit, waarom sta ik er niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
zeer onterechtquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Wat leuk! Ik sta voor![]()
![]()
Zeer terecht
aanmelden moest jequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom zat mijne er niet tussen? Ik eis een hertelling met die van mij erbij
Daar kan ik toch niks mee kopenquote:
tja je hebt pechquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks mee kopen![]()
![]()
Geld moet ik hebben! Zie je het al voor je?
Ik: Goedendag, ik zou graag deze tv willen kopen.
Verkoper: Oke, heeft u geld?
Ik: Nee, maar accepteert u ook eeuwige roem?
Verkoper:![]()
Ik wil geld verdomme!
mag ik ook een euro? kan ik een euroknaller kopen bij de Macquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef idiot---boy het volgende:
als ik de loterij win krijg je 1 euro
pwnd ik altijd 10 tot 15.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef idiot---boy het volgende:
als ik de loterij win krijg je 1 euro
Dankjewelquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Whutzur het volgende:
[..]
pwnd ik altijd 10 tot 15.
en gefeliciteerd Honkeytonk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |